Ervaring met het aanvragen van een Working Holiday visum? (Het grote WHP-topic!)

Palias, welk nummer heb jij?

211

Nu word ik toch wel een beetje zenuwachtig. Heb nummer 17 en heb nog steeds niks gehoord. Heb direct op donderdagochtend 6 februari m’n betaling en upload gedaan

Zijn er andere mensen met een laag nummer die nog niks hebben gehoord?

Ik heb donderdag de 6e betaald en dinsdag de 11e bevestiging notice of receipt ontvangen, daarna niks meer gehoord en ik ben nummer 93

Via Wereldwijzer app

Is je betaling wel verwerkt door de bank? Ik zou gewoon een berichtje sturen als ik jou was. Ik heb hetzelfde als Danielah, wel Notice of receipt ontvangen (de 11e) en ik heb nummer 103.

Via Wereldwijzer app

Dat heb ik een aantal dagen geleden al gedaan, met de vraag of alles in orde was. Ik kreeg toen hetzelfde antwoord als Eline72. Zo te zien een standaard brief met de tekst: Your application will be reviewed for completeness and eligibility.
Het geld is wel afgeschreven van mn visa kaart. Gewoon ongeduldig blijven wachten dan maar

edit: Zou het nog kunnen uitmaken dat ik in de YP categorie zit? Iemand anders daar ervaring mee?

Dat zou kunnen, maar toch raar dat het zo lang duurt.

Via Wereldwijzer app

Misschien zeggen die nummers wel helemaal niets dan

Ik denk het ook niet, hoorde dat het vorig jaar ook niet altijd op volgorde ging van je nummer! Hopen dat er snel duidelijkheid komt voor iedereen!

Via Wereldwijzer app

hebben jullie ook problemen met het openen van de pdf file? please wait blijft hij zeggen, updaten van adobe reader heeft niet geholpen bij mij.

“hebben jullie ook problemen met het openen van de pdf file? please wait blijft hij zeggen, updaten van adobe reader heeft niet geholpen bij mij.”

Nee, dat soort problemen heb ik nog niet gehad. Heb je al geprobeerd om de file eerst op te slaan op je computer en daarna pas te openen? Dat is zoals ik het doe, gaat prima.

hij word meteen gedownload, krijg niet eens de kans om een folder te selecteren. ik kan het document wel terug vinden in de map downloads.
probeer ik het zo wel bij mijn ouders, die hebben windows 8 en ik moet het doen met windows 7, mss kan dat een verschil maken.

Bij mij lukt het op m’n iPhone en iPad ook niet om de bestanden van IEC te openen, ookal heb ik Adobe er op gezet. Ik open het op m’n laptop, daar lukt het wel!

Ik heb nummer 14 en ik heb niets gehoord. Een vriend van me heeft nummer 3 en kon zelfs woensdag avond al de betaling doen maar heeft ook nog niets gehoord. even geduld hebben denk ik. Ik kreeg woensdag anderhalve week geleden mijn notification of receipt dus ze hebben tot aanstaande woensdag

Hoi Palias, bedoel je het bericht dat krijgt bij het openen dat aangeeft dat je adobe moet hebben? Ik heb dat ook gehad en toen nieuwste adobe reader gedownload. Dat hielp.

Via Wereldwijzer app

Ik heb om 14.15 vanmiddag eindelijk Notice of receipt gekregen. Mijn nr eindigt op 266.
Voor de rest: gewoon afwachten dus, ze zijn er nog steeds mee bezig :stuck_out_tongue:

Via Wereldwijzer app

wat betreft hun pdf files : het schijnt sowieso niet te openen zijn op mac

Als je windows hebt moet je je software updaten.

Ik heb een Mac en geen problemen met het openen van de PDF files

Via Wereldwijzer app

OH ! haha dan weten zij dus blijkbaar ook niet echt wat het probleem is :slight_smile:

Ik heb nr 22, wel van de YPs, en heb ook nog niks gehoord