Oké! Dan dan kan ik dat dus ook gebruiken… Ik had wel iets uitgeprint maar of dat nou van die betalingswebsite was of de mail weet ik niet, dan zal ik even moeten bekijken. Maar bedankt voor de info!
Via Wereldwijzer app
Oké! Dan dan kan ik dat dus ook gebruiken… Ik had wel iets uitgeprint maar of dat nou van die betalingswebsite was of de mail weet ik niet, dan zal ik even moeten bekijken. Maar bedankt voor de info!
Via Wereldwijzer app
ik ben het wachten wel beu, laat die CAL maar komen. met een beetje geluk zou het CIC process sneller gaan.
Ik ook! Ik vertrek dan nog lang niet maar als ik hem maar binnen heb, want ik blijf zeer waarschijnlijk wel op een plek dus moet nog een aantal dingen regelen zoals een auto enzo, huisvesting en werk heb ik al gelukkig
nouja kan nu hier nog lekker sparen ![]()
Via Wereldwijzer app
Ik hoop in april al naar Vancouver te kunnen gaan.
Ik in juli, naar Chilliwack ong anderhalf uur vanaf Vancouver ![]()
Via Wereldwijzer app
Ben bang dat het CIC gedeelte juist nog langer gaat duren. Want dan moet je aardig wat documenten invullen en uploaden, dus dat gaat wel even duren voor ze dat allemaal hebben bekeken. Ook behandelen ze alles op volgorde van aanmelding, dus als je world tracking nummer 10 hebt gaat alles waarschijnlijk een stuk sneller dan als je nummer 480 hebt (bijvoorbeeld)
Via Wereldwijzer app
Mijn vlucht is in mei…
Iemand die CAL al binnen heeft dan ? Toen het net open ging had ik er nog wel vertrouwen in, maar ben ook lekker ongeduldig, heb tot 31 maart :D…
Via Wereldwijzer app
Als het echt 8 weken duurt, dan zouden we hem voor 2 april moeten hebben…
Via Wereldwijzer app
Alleen jammer dat die 8 weken pas in gaan vanaf het moment dat je je notice of receipt hebt gekregen, terwijl de meesten die nog niet hebben en we nu al 2 weken in het proces zitten -_-
Ik zou eigenlijk over 3 weken vertrekken dus begin nu behoorlijk wanhopig te worden!
ik heb gehoord van somige mensen die via IEC UK hun aanvraag hebben ingedient, dat zij hun POE met enkele dagen hebben ontvangen na indienen van alle documenten.
volgens mij is de tracking nummer enkel van toepassing bij het MYKompass procedure, en staat dat los van MYCIC.
Zijn er nog meer mensen die op donderdag 6 februari (2 weken geleden) hebben betaald/documenten hebben opgestuurd en sindsdien nog helemaal niks hebben gehoord?
Ik heb alleen direct na betaling een e-mail gekregen met daarin de bevestiging. Ik dacht dat de ‘eligibility assessment’ maximaal twee weken zou duren…
Ik heb dit toen ook gedaan en daarnet een mail ontvangen, 15:59, met de melding dat ik een nieuw bericht heb ontvangen. Dit is een bevestiging van mijn documenten en transactie. Nu weer wachten:(
Bij mij precies hetzelfde, donderdag de 6e betaald en net een mailtje gehad met de bevestiging van mijn documenten en betaling…
Wachten nu dus weer!
Ik ook net notification of receipt binnen, wat spannend allemaal ;)! Hebben ze in Australië toch allemaal wat beter geregeld
Via Wereldwijzer app
Ik heb nog niks. Maar ben iets als nummer 473 oid…
Welk nummer ben jij dan? Laatste 3 cijfers van je World Tracking Nr.
Ik ben 266
Ik ben nummer 128
ik had mijn documenten en betaling de 10e gedaan, ik heb de proof of payment ook van de middag ontvangen. dus als ik het nu goed begrijp hebben ze vanaf vandaag max 14 dagen voor de IEC eligibility assessment.