Ervaring met het aanvragen van een Working Holiday visum? (Het grote WHP-topic!)

Heeft een van de anderen die problemen had met betalen nu al wel een Notice of Receipt ontvangen?

Heb geen problemen gehad en heb ook alleen nog notification of submission … Word wachten helaas

Via Wereldwijzer app

Nee, nog niet…

de notice of receipt is toch gewoon dat bericht dat je kreeg direct na het overmaken van de fee? zeggend dat je transactie succesvol is, Invoice Details, Purchase Details. Billing information en vervolgens moet je er een handtekening onder zetten.

Handtekening onder zetten? Waar? Ik heb bericht gehad dat m’n betaling geaccepteerd is maar heb nergens handtekening onder gezet.

Via Wereldwijzer app

Nee inderdaad, ik heb het zelfde bericht gehad maar geen handtekeningen enzo!

Via Wereldwijzer app

Ik krijg nu helemaal de zenuwen haha. Ik heb betaald en toen een brief gekregen dat ik de benodigde documenten heb geüpload en dat de betaling is geaccepteerd. Nu zouden hun binnen 14 dagen weer een bericht sturen. Dat is waar ik nu op wacht. Jullie toch ook? En ook geen handtekening gezet?

Via Wereldwijzer app

onderaan staat: Signature:_______________, dus ik denk dat daar een hand tekening op moet :wink:

Waar onderaan? Hoe heb je die gezet dan? Alles is digitaal

Via Wereldwijzer app

En note of receipt is niet direct want sommige moeten dat bericht nog binnenkrijgen! Ik had hem binnen een week ongeveer. En ik kan nergens iets vinden of zien van een handtekening.

Via Wereldwijzer app

Direct na het betalen kreeg je inderdaad een confirmation van je betaling via de betalingssite waar je een handtekening onder kan/moet (?) zetten. Dit zorgde bij mij ook voor verwarring, want ik kon of hoefde het nergens te uploaden via mijn IEC account. Na een week kreeg ik wel gewoon mijn Notice of receipt in mijn inbox. Dus ik neem aan dat dat wel goed zit.

(Het zijn dus 2 verschillende dingen)

1 like

Hoe heb jij het geüpload dan palias? Thanks voor je antwoord ambear. Word zo zenuwachtig van dit alles. Er hangt zoveel voor mij van af. Haha

Via Wereldwijzer app

1 like

Ik heb wel na m’n betaling een mail gehad maar ik kijk die terug en nergens zie ik een handreiking veldje of iets staan.

Via Wereldwijzer app

dit document bedoel ik. voor ze ver al ik begrijp moet het gesigneerd als je je document overhandigt bij aankomst in Canada.

Hmm, ik kan het niet openen. Hoe kom je bij die informatie? Nog nergens gehoord!

Via Wereldwijzer app

komt me bekent voor, moet je die niet inleveren bij je Mycic account. die van mij ziet er heel anders uit, was het via de mail?

het gaat er gewoon om dat je kan aantonen dat je betaalt hebt, en dan zou dat mailtje of een bank afschrift ook voldoende bewijs zijn denk ik.

• Updated - - -

nee volgens mij niet

ok die heb ik nog niet ontvangen dan is voor mij al 10 dagen gelede

Ik heb dat mailtje gehad met precies de zelfde dingen erin alleen onderdaan iets anders en niet met lijnen eromheen zodat het een mooi bestand is. Wanneer heb jij hem precies ontvangen? Op de website van de betaling of in je mailbox?

Via Wereldwijzer app

ik heb zowel direct naar betaling gekregen, als via de mail(de mail is iets anders maar bevat zelfde info)