Hmm… Dat denk ik dus ook ja. Al wil ik niet perse in de zorg gaan werken in Canada, horeca, toerisme ga ik denk eerder voor, maar toch zou het een extraatje kunnen zijn voor evt een leuke baan in de zorg. Hopelijk kan ik in Canada evt nog een medische verklaring doen als ik het echt ergens voor nodig ga hebben
hmm hoe raar is dat vandaag maar een berichtje gestuurd of er iets niet goed is gegaan. Waardoor ik nog geen notification of reciept heb gekregen krijg ik een berichtje wil ik de pdf openen staat er niks in als wat logo’s van canada wat moet ik doen???
Of de link opslaan en dan openen, stond ook op de website van cic als je iets niet kan openen! Ik kan nu wel alles openen met Adobe maar eerst ook niet!
dank je wel het openen is inmiddels gelukt op een andere laptop en ben nu de nieuwe versie van adobe ook op mijn eigen laptop aan het zetten. Bedankt voor jullie hulp!!!
Wat was hun antwoord? Ik heb ook nog niks gehoord (en weinig geduld haha) dus wellicht moet ik ze ook even mailen… Of zeggen ze gewoon dat ze er mee bezig zijn?
Hey dat ze mijn betaling en documenten ontvangen hebben en nu gaan kijken voor geschiktheid en of het compleet is. Ik had wel vorige week donderdag al betaald. Hoop dat dit je helpt!
Medical exam kan in canada ook. Let er dan alleen wel op dat ze alles opsturen. Omdat mijn arts dat niet gedaan heeft omdat ze dacht dat ze wat miste heeft het mij ruim 5 maanden gekost om het van mijn vergunning af te krijgen… daarna had ik binnen 2 weken mijn nieuwe vergunning…
hoi erg leuk om dit allemaal te lezen ik ben nieuw hier ik wil ook graag voor een aantal maanden naar canada nu weet ik een beetje wat me te wachten staat