Ja ik heb ook mijn notification of receipt! Nu kan het weer 14 dagen duren voor we verder kunnen pff haha
Ik heb hem ook binnen!!
Via Wereldwijzer app
Ik heb geen bericht van IEC gekregen, maar kon nu opnieuw aan mijn betaling beginnen! Dus voor de mensen die ook problemen hadden, Ik zou even in je account kijken
Jaaaa bij mij doet ie 't ook weer! :)) Ik ben een alleen klein beetje bang voor wat er gaat gebeuren als ik het weer probeer, haha.
Bedankt voor het laten weten dat het weer werkt Mazzerd, ik heb mijn betaling nu wel kunnen doen.
Yes. Ik kon nu ook mijn betaling doen
Nu weer wachten
Hem ik heb de notification of reciept nog niet binnen hopen dat alles goed is gegaan!!!
Ik moet mijn CV nog insturen, voor de rest is alles gedaan⊠Maar mijn cv sucks, dus ik stel het een beetje uit :')
Hebben jullie alleen persoonlijke info, school, werk & vrijwilligerswerk, of ook dingen als talen die je kent en interesses?
Hey! Op de website staat precies hoe je cv er uit moet zien. Persoonlijke info, werkervaring en school. Check dat voorbeeld ff voor de zekerheid! ![]()
Via Wereldwijzer app
Via Wereldwijzer app
Je moet het wel binnen die 10 dagen uploaden (vanaf dat je kunt betalen) dus ik zou niet te lang wachtenâŠ
Via Wereldwijzer app
Volgens mij voor de 16e of zo? Dus genoeg tijd haha. Maar heb 'm een paar uurtjes geleden geupload. ![]()
Weet iemand toevallig nog of je met de aanvraag al moest invullen of je in de zorg wil werken? Een bekende wil dat graag maar we weten dus niet meer of dat al in de aanvraag stond want je moet wel een medische test ondergaan bij een erkende dokter!
Via Wereldwijzer app
Ik heb deze vraag niet gehad!
Via Wereldwijzer app
Je kunt op de pagina van CIC de Come to Canada wizard invullen. Daar staat onder andere de vraag bij of je in de zorg gaat werken. Je krijgt aan het eind je documenten checklist, daar staat vast bij of je een medische verklaring nodig hebt.
Die vraag komt pas in het 2e deel (tijdens het gedeelte van de cic) voor zover ik weet moet je dan inderdaad een medische check doen.
Via Wereldwijzer app
Ik zie het inderdaad op de website staat als je die vragenlijst maakt. Thanks anyway
Heeft iemand enig idee hoelang een medische verklaring aanvragen/uitslag in totaal duurt?
Heb mân betaling gedaan en documenten opgestuurd vorige week donderdag, maar verder nog geen berichtâŠ
Maar nu twijfel ik of ik nog een medische verklaring aan zal vragen (ik werk hier wel in de zorg) of dat dit te veel tijd zal gaan kostenâŠ
Er is naar mijn weten maar één arts in Nederland die deze medische keuring uit mag voeren, dus het maken van een afspraak zal denk ik wel enige tijd in beslag nemen.
Ik hoop dat ze niet gaan zeggen dat ik een keuring nodig heb. Ik ga wel in een ziekenhuis werken, maar dan als onderzoeker zonder enig patiëntencontact.