Oké, ja ik heb hem wel op 600 dpi gescand maar als ik bij eigenschappen kijk klopt het niet meer. Vind het maar ingewikkeld. Denk dat ik maar nieuwe laat maken want deze is te klein. Ik ben nummer 93 en jij? Heb je al wel betaald?
Zou me ook niet al te veel zorgen maken over de foto. Als hij maar 3,5x4,5 cm is en de kwaliteit niet al te slecht. En als het echt niet aan de eisen voldoet zullen ze desnoods vragen om een nieuwe pasfoto up te loaden. Kost natuurlijk wel weer extra tijd dus snap dat je daar niet op zit te wachten.
Je kunt trouwens bij sommige foto winkels een digitale pasfoto laten maken, deze mailen ze dan naar je. Zij kunnen het formaat voor je aanpassen.
Ik ga het vanavond nog een keer proberen en anders doe ik dat inderdaad! En zoveel haast heb ik niet om weg te gaan gelukkig, als ik hem maar krijg haha.
Als er bij payment ‘submitted’ staat en het afgeschreven is, is het toch gewoon goed? Dan moet IEC alleen nog een berichtje sturen met je conditional acceptance letter…(althans, dat dacht ik;)
Nou, volgens de poster hier onder zou je wel een berichtje moeten krijgen dat je betaling en documenten zijn ontvangen. Maar misschien slaan ze die stap over? Ik weet wel dat de betaling anders gaat dan vorig jaar.
Ik heb idd submitted en op mn credit card staat dat het bedrag gereserveerd is maar daarnaast staat er ook dat er geen transacties zijn geweest deze periode.
De site is inderdaad niet meer bijgewerkt sinds woensdag. Maar ik denk dat ze het nog niet officieel dicht gooien omdat er nog steeds mensen kunnen afvallen in het proces.
He Mazzerd. Is bij jou het betalen al opgelost? Ik heb een berichtje gedaan maar kan nog steeds niet betalen ze hebben het nog niet aangepast. ik had hetzelfde probleem als jij. Crash tijdens betalen en nu staat er betaald maar dat heb ik niet gedaan.
Thank you for your message. Be advised that the International Experience Canada team is aware of the technical difficulties you reported and is investigating the issue.
Note that you will be informed of any updates to your application and that you eligibility assessment will not be affected from possible delays resulting from the technical issues.
Notification of receipt is net binnen! Ik ga er vanuit dat het betalingsprobleem nu ook snel wordt opgelost. Waarschijnlijk lag de storing/vertraging aan de overload van aanmeldingen.