Ik heb t ook met de betaling. Heb maar even een bericht gestuurd.
Ik heb trouwens ook het probleem dat als ik mijn pdf (scan paspoort) upload en ik t view dat het document niet opent vanwege een beschadiging. Hoe kan ik t document van adobe pdf omzetten naar jpeg?
Ik ben blij dat ik niet de enige ben, maar baal hier wel enorm van! EƩn van jullie al iets meer gehoord?
Meestal kun je met scannen instellen of je een jpg of PDF bestand wilt.
Via Wereldwijzer app
Ik had precies de zelfde melding! Ik heb hem in JPG omgezet via een internetsite en toen deed hij het wel! Moet je even Google want ik weet de website niet meer!
Neeā¦ook nog niks veranderd in mān account:-s
Hier ook niet (ook het betaalprobleem). Zal wel tot na het weekend duren ![]()
Kunnen jullie al wel op jullie account? Ik wel!
Via Wereldwijzer app
Ik kan wel inloggen, maar betalingsprobleem is nog niet opgelost
OkĆ©, ik had het al gedaan gister dat was wel gelukt maar mān zusje moet dus⦠Maar ze kan dus beter wachten? Wat wordt er aan gegeven?
Via Wereldwijzer app
Volgens mij kan je zusje wel betalen, de site doet het weer gewoon. Volgens waren mazzerd en Hildest aan het betalen tijdens de storing en is dat onderdeel nu gesloten op hun account terwijl ze dus nog niet betaald hebben.
Hoop dat het snel is opgelost voor jullie!
Via Wereldwijzer app
Dankjewel!
Heb inderdaad verkeerd tijdstip uitgekozen:( Ik wacht nog maar even⦠hopelijk lezen ze mijn bericht snel, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het wel even kan gaan durenā¦
OkƩ!
ja inderdaad Hildest ik had hun donderdag een bericht gestuurd om iets anders maar nog geen antwoordt terug! Hoop dat het snel opgelost wordt!
Via Wereldwijzer app
Sorry voor het binnen vallen, maar stel dat je een working holiday visum krijg, wanneer ongeveer? Hoe lang duurt heel het proces?
Ik heb mijn ticket namelijk al geboekt voor mei en begin nu een beetje te twijfelen.
Alvast bedankt ![]()
Volgens mij duurt het tot 8 weken, het hele proces. Als ze het weer op volgorde doen moet je denk naar je laatste cijfers kijken
welke had jij?
Via Wereldwijzer app
Het hele proces kan tot maximaal 8 weken duren, maar met een beetje geluk is het meestal tussen de 2 en 6 weken dat je het hebt āafgerondā. Genoeg tijd nog dus!
Ik heb nummer 473, heheā¦
Maar tof! Ik wou niet teveel tijd āverspillenā maar was ook bang dat ik niet genoeg tijd had haha. Dit is voor mij de eerste keer, snap er nog weinig van moet ik zeggen. Worden er nu nog mensen āuitgeschoptā of zit je er nu gewoon in als je betaald en alles doorstuurt? Moet je CV heel tof zijn, veel ervaring? Want dat heb ik totaal niet, meer dan babysitten en stalwerk heb ik nog niet gedaanā¦
Sorry voor alle vragen!
Het is ook mijn eerste keer maar ik heb heel die forum doorgespit ook van vorig jaar! Dan kom je heel veel nuttige informatie tegen! Moet je maar even doen
en mijn cv heb ik al mān stages op gezet want was tot dec toe een student ja en vakantie werken dan, en ze vragen je taken wat je deed en verantwoordelijkheden. De mijne is echt heel uitgebreid misschien een beetje te haha.
Via Wereldwijzer app
Is er al iemand verder gekomen dan de betaling? Op mijn creditcard staat het bedrag nog steeds als reservering en is dus nog niet verwerkt (heb donderdag ochtend betaald) ik hoop dat het goed is gegaan! Vorig jaar ging het betalen volgens mij anders en moest je een bewijs van betaling uploaden, dit jaar niet toch?
En wow Prinzer, dan ben je net op tijd! De quota is al sinds woensdag niet meer aangepast op de site, denk dat ze nu wel een beetje op zijn.
Via Wereldwijzer app
In principe heb je nu een plaatsje. Heb nog nergens gelezen dat iemand op basis van zijn cv niet is toegelaten (hoef je ook geen zorgen om te maken lijkt me)
Cool!
Ik heb mij die nacht ingeschreven. Ik wist eigenlijk niet eens dat het toevallig die dag was dat je je kon inschrijven, heb een beetje geluk gehad. ![]()
Over je CV⦠Vullen jullie nu nog je Nederlandse adres in of het adres waar je blijft als je in Canada bent?