Ervaring met het aanvragen van een Working Holiday visum? (Het grote WHP-topic!)

Wow, super het werkt! Hartelijk bedankt! Ik ben zelfs nog naar de winkel geweest ervoor!

Gelukkig :smiley:

M.i. moet je dat “if applicable” lezen als “indien je ze hebt”.

Cypres is ook een leuk gebied! Dat is bij Vancouver! Als je 's avonds over de highway rijd zie je in de lucht lichten echt een super mooi gezicht, lijkt net alsof het in de lucht in gebouwd! En manning park is een wat kleiner gebied maar wel mooi en goed!

Ik lees net de email terug (alles is al verzonden) Hoe zit dat met de lege pagina in je paspoort… had ik die ook moeten scannen?

Ik neem aan dat ze dat er dan wel duidelijker bij hadden vermeld. Volgens mij is het meer iets om rekening mee te houden, net als bijvoorbeeld de geldigheid van je paspoort. Mocht je geen lege pagina meer hebben of mocht je paspoort verlopen voor het einde van je verblijf in Canada moet je een nieuw paspoort aanvragen. Dat kan je (als het goed is) niet meer doen als je de aanvraag eenmaal hebt afgerond, aangezien je het document nummer van je paspoort op moet geven en dat nummer veranderd wanneer je een nieuw paspoort aanvraagt. Het lijkt me dus meer een reminder dat er wel plek moet zijn in je paspoort voor je visum.

Via Wereldwijzer app

Heb net ook bericht gehad in mijn account :slight_smile:
De betaling moet dus via creditcard, maar nu staat er dat het in dezelfde valuta moet.
Hoe hebben jullie dat gedaan?

Dat is waar, dankje!
Nou, hopelijk duurt het niet te lang allemaal :slight_smile:
Ik ben al in Canada. Vorig jaar een hele lange reis gemaakt van Ottawa naar Victoria en weer terug, helaas weer Nederland om keihard te sparen.
Maar ik ben net weer in Toronto. En heel erg zenuwachtig. Leuk om te lezen waar iedereen naartoe gaat! Hopelijk kan ik naar mijn nichtje in Iqaluit dit jaar, Nunavut lijkt me geweldig

Hij haalt gewoon totaal 154$ 116, 47 euro van je creditcard af! Je hoeft zelf niets te doen! Dat is het handige van een creditcard. Die 4,- extra zijn verwerkingskosten

Ok, thanx!

All of a sudden I have trouble signing into Kompass. Anybody else having troubles?

Ik ook! Maar ik wilde er alleen even op om te kijken, heb al wel m’n documenten en betaling kunnen doen.

Oeps, zie nu dat ik in het Engels gepost heb :S haha

Ik was nog bezig met uploaden van mijn documenten, maar goed. Probeer het later nog een keer.

Bij mij doet hij het weer!

Bij mij doet hij het ook niet…

Nee he!!! De website crashte terwijl ik aan het betalen was. Nu staat er dat ik betaald heb en kan ik niet meer op die link klikken terwijl ik dus nog helemaal niks betaald heb

Oei! Meteen een berichtje sturen! Succes

Via Wereldwijzer app

Dat gaat niet want de site lijkt nu helemaal uit de lucht te zijn -_-

Ik zie het, om 19:00 (Ottawa time) uur weten ze meer staat er. Er zullen wel meer mensen net als jij bezig zijn geweest. Hopelijk is het probleem niet al te ernstig… Straks moeten we weer opnieuw beginnen haha!

Via Wereldwijzer app

Je bent niet de enige! (en ik gelukkig dus ook niet) Lekkere site hoor…
Ik heb ze meteen een berichtje gestuurd met wat er gebeurde (had nog niet eens gegevens ingevuld), hopelijk kunnen ze het fixen.