Shit, huisnummer vergeten. Kan ik dat nog ergens toevoegen?
Via Wereldwijzer app
Shit, huisnummer vergeten. Kan ik dat nog ergens toevoegen?
Via Wereldwijzer app
Heeft iemand al betaald of een bericht ontvangen over de betaling? Ik las de berichten in dit topic van vorig jaar terug en daar staat dat sommige al na 20 minuten bericht kregen over de betalingsspecificaties. Maar toen ging het ook allemaal wat minder snel met de whpâs
vorig jaar na een paar uur ongeveer 60 whpâs en nu na 1 uur al 200!
Niets ontvangen! Zal ik ze een bericht sturen over mijn huisnummer of laten zoals t is?
Via Wereldwijzer app
Nee nog geen bericht gekregen om te betalen
is nu bijna 1 uurtje geleden.
Ik heb ook nog niks ontvangen van een betaling! Volgens mij is dat na die 48 uur
wanneer vertrekken jullie allemaal en naar welke provincie? en wat voor werk gaan jullie zoeken? iemand die ski les gaat geven toevallig?
Ik ben al in Canada op WHP. Ik zit in Manitoba
Ik begin juli en ik heb al werk voor de eerste periode, maar daar blijf ik niet. Ik ga weer terug naar BC.
ok! top
ik begin in Banff en dan in de lente ga ik rondtrekken en woofferen op boerderijen. Leontine; goed om te weten dat je vanuit Canada een volgend visum kunt aanvragen
bevalt het goed daar?
iemand nog handige tips over hoe accommodatie/werk te vinden behalve monsterboard/craigslist en al dat soort (voor de hand liggende) dingen?
ben van plan om richting alberta en bc te gaan, vancouver is super vet
Ik ga eerst proberen om als skileraar werk te vinden door vanuit nl te solliciteren. vaak bieden skischolen je dan ook accommodatie aan. Mocht dat niet lukken neem ik een hoop cvâs mee en loop overal naar binnen: hotels, restaurants etc.
Ab en Bc wil ik ook graag nog zien!!
Mijn aanvraag is ook verstuurd, ben al nummer 293. Dus het gaat echt heel hard!
Klopt het overigens dat je het cv nog niet hebt hoeven uploaden?
Zou je er niet te druk over maken. Ik zie nu net wel dat je als je op kopje âmessagesâ klikt (als je bent ingelogd bij IEC) dan staat er onder âsend a message to IECâ ⊠kan nooit kwaad om via dit berichtje te sturen!?
Ik hoop zo rond april/mei naar BC en Alberta te gaan. Eind zomer/ begin herfst wil ik richting Ontario en Quebec voor de Indian summer. Wat ik in de winter ga doen weet ik nog niet (skiën kan ik niet dus skiles geven gaat hem sowieso niet worden voor mij :p) misschien terug naar BC om daar voor langere tijd op 1 plek te blijven en werken. Het zou fantastisch zijn als ik dan werk kan vinden wat aansluit bij mijn opleiding (vorig jaar afgestudeerd als grafisch ontwerper) Maar als dat niet lukt is het ook prima, wil best in de horeca oid werken. Wooffen lijkt me ook erg leuk om te doen, dus daar ga ik zeker naar kijken.
Wel raar dat niemand nog een bericht heeft gehad, aangezien er al wel plekken vergeven worden als je kijkt naar de quotaâs
Holy fuck dat ging snel. Ik heb snel alles ingevuld en ingestuurd ⊠kon nog geen documenten uploaden, en was nummer 86 in YP (nog maar 68 over volgens de website). Oef!
Nu wachten op de volgende stap.
Staat er bij jullie onder My IEC application, onder progress ook âlockedâ met een slotje ervoor?
yup
Ja! Volgens mij betekend dat dat je het niet meer kan veranderen! Wat staat er bij jullie bij status? Bij mij iets van no status ofso
Bij mij staat bij status ânot availableâ.