Hoe vullen jullie geboortedatum in? 13-05-1989 of 1989-05-13
Ik kan dus al beginnen.
Hoe vullen jullie geboortedatum in? 13-05-1989 of 1989-05-13
Ik kan dus al beginnen.
Ik ook uiteindelijk geboortedatum jaar maand dag bij paspoortnummer dat is niet je bsn nummer toch?
Pff, de site ligt er steeds uit of loopt vast terwijl ik dingen aan het invullen ben!
Via Wereldwijzer app
Bij mij valt hij elke keer weg en als ik dan weer weer inloggen geeft hij aan dat m’n wachtwoord niet goed is
En je huisnummer zetten jullie die gelijk achter je straatnaam?
Ja, want je kunt het niet ergens anders invullen ![]()
Via Wereldwijzer app
had ik gewoon bij appartment gezet…maakt ook niet echt uit, gaan ze toch niets heen sturen en staat geen rood sterretje achter…gewoon blijven proberen in te loggen, je komt er vanzelf een keer door(y)
Ik heb alles ingevuld bij application requirement. En er staat dat ik applicaties submission is submitted moet ik nu gewoon 48 uur wachten totdat ik een aanvraag krijg tot betaling?
Ik ben er doorheen! Nu wachten op de “Notice of Submission” letter. Volgens mijn world tracking number zou ik nummer 103 zijn. Gaat aardig hard dus!
Via Wereldwijzer app
En paspoortnummer is niet je burgerservice nummer toch maar dat anderenummer?
Aan wel nummer kan je dat zien? Laatste cijfers? Daar staat bij mij 93
Ja de laatste cijfers inderdaad. Weet niet zeker of het zo werkt maar dat lijkt me logisch haha
Via Wereldwijzer app
Dat klopt Eline
Via Wereldwijzer app
Ik ben nummer 112. Ik was aardig in de stress, website liep steeds vast!
Via Wereldwijzer app
Oké! Dus nu is het gewoon afwachten totdat je een berichtje in my messages hebt?
Pff website liep inderdaad de hele tijd vast, maar als het goed is, is het nu gelukt.
Ik kreeg precies op het moment dat ik de categorie moest invullen mijn werkcontract binnen via mail dus nog net voor een YP kunnen gaan ![]()
had nog ff op view application gedrukt…heb ik nou al die bank information etc gemist/address account holder etc. of heeft iedereen dat?
als die nummers inderdaad indicatie geven over aantal plaatsen, gaat het snel -> was nummer 200
Hey allemaal!
Nu allemaal 48uur wachten zie ik
zijn er nog meer mensen die in okt/nov. naar Calgary, Banff gaan?
Yes… nummer 43 voor Yp ![]()