Waar kan je dat account dan al aanmaken dan? Het is toch nog niet open? Want dan pas kan je een account aanmaken toch
Waar kan je MyCIC aanmaken? ik zoek me helemaal suf op de website maar ik zie het nergens
Via Wereldwijzer app
Thanks! en daarna is het dit? GCKey - Invalid Session
Hij zegt log in timed out etc. Dus ik weet het niet. Maar ik heb ook nog geen account aangemaakt bij cic. Doe het liever via de volgorde hoe ze het aangeven.
Via Wereldwijzer app
Oké, Bij mij is het ondertussen gelukt om een account aan te maken. Ik ga nog wel even uitzoeken of dat echt wel kan, want met een Kompas account kan dat natuurlijk weer niet en moet je alles opnieuw aanmaken. Ik denk dat het wel kan omdat gewone permits daar ook mee te doen hebben.
Heeft iedereen zijn of haar VOG in het Engels opgestuurd gekregen??!?
Nee in het Nederlands maar met een korte Engelse toelichting onderaan de brief. Is dat bij jou niet zo?
Via Wereldwijzer app
Ik heb hem van de week aangevraagd dus hij moet nog binnenkomen. Dus het is niet nodig om een vertaalbureau in te schakelen?
Nee, het staat er niet voor niets ook gedeeltelijk in het Engels op, niet nodig dus.
Dat CIC-account kan je inderdaad gewoon aanmaken. Je komt alleen niet veel verder vooruit, buiten dat je kan lezen wat je zoal moet uploaden daar. Daarnaast kan je al een aanvraag opstarten binnen MyCIC, maar die verloopt na een tijdje en dan kan je weer opnieuw beginnen. Dus uiteindelijk maakt het weinig en kan je net zo goed wachten op de opening van de visumaanvragen. Je hebt namelijk sowieso die Acceptance Letter nodig en die krijg je pas weer als je een IEC-account aanmaakt (en dat kan nu dus nog niet). Alles is verweven met elkaar.
dus als je je vog in het nederlands heb moet je het weer opnieuw aanvragen in het engels? Ik ben zo dom geweest om daar niet aan te denken…
Ik ben ook nog is blind het staat er wel op bij mij sorry ![]()
Heeft iemand al documenten gedownload zoals bij voorbeeld get document IMM1295 application for work permit made outside Canada. Dit document kreeg ik toen ik even ging testen welke documenten ik nodig heb. Ik kan hem een heel eind invullen maar er staat ook een vak voor de informatie maar die mag je dan zeker leeg laten omdat het om een WHP gaat?
Beste allemaal. Hebben we voor de WHP 2014 een vog nodig? Ik zie dit nergens op de lijst van benodigde documenten… Heeft iemand een link met duidelijke informatie? Alvast bedankt
Via Wereldwijzer app
Het is zover: 5 februari gaat t open!!!
Via Wereldwijzer app
Joehoe eindelijk
Eindelijk!!! Nu nog hopen dat ik hem binnen 5 weken binnen heb…
Hee lekkere datum zeg, nu snel VOG aanvragen en hopen dat ik hem voor 31 Maart binnen heb, word lekker passen en meten zo (Had hoop min of meer al opgegeven). Het is al vaker gevraagd geloof ik, maar hoe lang duurde het bij jullie voordat je VOG binnen had?
Groetjes
Bij mij duurde het een week voor mijn VOG binnen kwam. Maar je hebt hem pas nodig bij het 2e gedeelte van je aanvraag (bij het CIC account)