gefeliciteerd. Ik ben nog steeds wachtende… moet het binnen 2 weken hebben anders gaat het niet door…
Ahh bah, dat is echt een stress, wanneer heb je alles opgestuurd dan? Heb je al op MYCIC gekeken? Ik had ook geen mail in mn hotmail, maar wel op mycic! Is dus ook zeker de moeite waard om ook daar te kijken ipv steeds gewone mail te checken!
nou heb 27 februari alles opgestuurd… 7 maart vroegen ze om een bestand opnieuw up te loaden en dat was het…
Dus is zware ellende hier
op my cic nog niks
wss staan je berichten dan in je spam folder
Hallo allemaal, uit frustratie ben ik opzoek gegaan naar mensen die ook aan het wachten zijn op hun WHP en kwam ik terecht bij dit forum. Op 6 maart heb ik alles opgestuurd tegelijk met mijn reisgenoot, hij heeft zijn visum na 1.5week al ontvangen en ik heb nog steeds niks gehoord. Ik begin mij af te vragen of ze mijn aanvraag überhaupt wel hebben ontvangen…Weet iemand hoelang ze wettelijk hebben om op je aanvraag te beslissen?
Echt super irritant dit ![]()
Zo’n 2-3 maanden geloof ik.
Maar ik dacht ergens gezien te hebben dat er na een dag of 40 aangeraden wordt even een berichtje te sturen gia mycic.
Hi BoCanada. Ik heb alles opgestuurd de avond van 5 maart. En hier ook nog steeds niet! Pff!
Super irritant! Ik heb een mail gestuurd naar de ambassade in Wenen om te vragen wat het wettelijke termijn is waarin zij moeten beslissen en of mijn aanvraag wel goed is aangekomen. Ik kreeg alleen dit terug:
Your application is in process. You will be notified electronically about further updates.
Sincerely,
Visa Office
Vrij weinig informatie dus…
ik snap gewoon niet waarom de een zijn visum binnen een week krijgt en andere nog steeds aan het wachten zijn :S
Het is super frustrerend om te horen dat mensen die het dezelfde dag of zelfs later hebben gestuurd het WHP al een week of 2 hebben! Het is iig goed om te horen dat je application is ontvangen!
ja kan ik begrijpen, het wordt nog erger als je min of meer weg moet omdat je anders studievertraging oploopt en het 27 feb al hebt ingestuurd…
wel gefelicteerd voor iedereen die hem al hebben
hoe doen jullie het allemaal met de zorgverzekering… want ik moet mijne stopzetten ( delta lloyd) heeft iemand ervaring met JOHO ?
Hallo allemaal,
Ik zit ook redelijk in de stress. Heb de informatie op 5 Maart opgestuurd naar CIC maar ook nog geen reactie. Had het case nummer nog niet geupload op IEC. Dit uiteraard net gedaan toen ik dit forum las ![]()
Ik zal iedereen laten weten wanneer ik het visa ontvang.
Dat is zeker erg vervelend! Moet je echt over 2 weken vliegen, of kan het ook nog later? Ik ben vandaag officieel 3 weken aan het wachten al…de einddatum van mijn huidige contract is al bekend…dus begin 'm nu aardig te knijpen ![]()
Beter schieten ze op…je zou denken dat het sneller gaat aangezien alles online is.
heb eindelijk bericht gehad dat mijn aanvraag nog in proces is. Dus dat is positief… negatief is dat ik nog steeds niks heb.
Heb je dat bericht in myCIC gehad of heb je een mail gestuurd naar de ambassade? Tenminste iets positiefs…nu hopen dat ze vandaag doorwerken, hebben we wat te vieren dit weekend :D!
De ambassade werkt vandaag niet, Goede vrijdag. En maandag werken ze niet door 2e paasdag! Pfew! Hopelijk volgende week!
Nou dat klinkt allemaal heel random nu ik dit topic doorgespit heb. De mevrouw van de ambassade in den Haag vertelde mij ook al dat de ‘Canadezen’ extreem laks zijn wat betreft visum aanvragen, deels omdat het tegenwoordig allemaal via Wenen gaat (Aanvragen uit Duitsland ook geloof ik). Dus als je niets hoort is het niet zo vreemd schijnbaar.
Hoe is het VOG bij jullie gegaan? Ik heb 16 maart het formulier naar Wenen gestuurd maar nog niets terug, en Track & Trace zegt dat de brief nog niet is afgeleverd… Duurt het altijd zo lang?
Waarom heb je je VOG per post verstuurd? Die moet je alleen uploaden in je IEC account…
Heb het bericht van de ambassade gehad. En hopelijk deze week eindelijk dat visum binnen…
Ik bedoel de aanvraag voor de VOG. Daar zijn 3 secties die ingevuld moeten worden; 1 door mij, 1 door de aanvrager (in dit geval de Canadese ambassade aangezien ik geen werkgever heb in Canada) en 1 door de gemeente.
Om het in te laten vullen door de ambassade moest het formulier naar Wenen gestuurd worden.
…toch? Het is ingewikkeld allemaal…