.
misschien ff einddatum van huidige werkervaringen leeglaten. bij mij werkt het wel
Ik heb dinsdag 5 maart deel 2 opgestuurd. Hier ook nog steeds geen bericht
Hoop dat ze opschieten want wil begin April toch wel die kant op!
Wat betekend dat required by, Op mycic. Bij mij staat 23 maart. wat betekent dit?
required by betekend benodigd voor/bij. Heb je wellicht ook de hele zin? dan is het wat makkelijker vertalen ![]()
Net gekeken en volgens mij betekent die datum dat je documentatie voor die tijd ingeleverd moet zijn. Maar dat heb je dus al gedaan .
Ahh okee! Ik hoopte dat er een conclusie uitgetrokken kon worden van wanneer je het visum krijgt:)
Ja zou mooi zijn als er gewoon iets bekend was, maar helaas wordt het toch maar vaak email checken in de hoop dat er nieuws is. ![]()
Hier LOI binnen! Eindelijk sigh of relief
Hoop dat die van jullie ook snel volgt!
Jeeej ! Gefeliciteerd! wanneer had je alles opgestuurd?
En had jij nou dat nummer wel bij IEC kompass ingevuld en en en? uhmm⦠hoelaat kreeg je em?
(ik zit echt in de stress, want mijn vlucht is nu al 2 keer uitgesteld en als het voor zaterdag niet rond is, wss nog een keer
)
Vrijdag 8 Maart was alles opgestuurd. In eerste instantie had ik ook niet dat nummer ingevuld, maar omdat dat hier genoemd werd heb ik dat Zondag nog gedaan. Daarnaast heb ik hem vanmiddag om half 5 gekregen.
Echt rot voor je. Hoop echt zo dat je hem snel krijgt. Niks aan dat het zo onzeker is!
Ik snap er echt geen hol van, ik had het 3 maart allemaal opgestuurd en zondag dat nummer! Ik weet ondertussen al van 3 mensen die later alles hebben gedaan hem wel hebben, ik vraag me af wat voor volgorde ze hanteren! iig super dat jij hem al hebt:)!
ik snap er niks vanā¦
heb 27 february alles opgestuurd, 7 maart mijn IMM1295 nog een keer en heb nog steeds niksā¦
wordt nu toch wel nijpend⦠echt wat een vaag gedoe daarā¦
Hoi iedereen!
Mijn naam is Pam. Ik lees jullie verhalen en ik zit in precies hetzelfde bootje! Ik heb alles 5 maart opgestuurd en nog steeds niets!
Ze doen het inderdaad op een rare volgorde, ik ging er vanuit dat ze het per datum deden, maar misschien alfabetisch? op achternaam? Het zou raar zijn als ze het op deze manier doen, maar ik kan niet anders bedenken.
Ik had ook al hele theorien met alfabet, maar ik denk dat we hun logica gewoon niet kunnen volgen:p
nee idd echt vaag geregeldā¦
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb em:)
Eindelijk! Gefeliciteerd! Hoelang heeft het nu geduurd voordat je hem had?
Ik heb 3 maart alles opgestuurd! Dus het heeft meer dan 3 weken geduurd!