doen ze alles op volgorde, want zondagochtend heb ik alles opgestuurd en mijn reismaatje die middag. Zij heeft het gister ontvangen en ik nog steeds niks.
Telkens als ik het formulier IMM1295 application probeer te uploaden op de website van MYCIC krijg ik deze foutmelding:
Your answer is incomplete. Provide the necessary information below to continue. •
Your document contains invalid entries. Please review your document and retry.
als ik op validate klik staat er dat het formulier juist is ingevuld. in het PDF bestand staat ook dat het formulier juist is ondertekend.
Reacties zijn van harte welkom!!!
Alvast bedankt
Misschien moet je even kijken naar je werkervaringen ? Die moeten van nieuwst naar oudst! Als je dat niet hebt zegt ie ook dat!
Hallo allemaal,
Ik en vriendin zijn nu MyCic aan het invullen. Even een vraagje! Wat hebben jullie ingevuld bij: What is your Canadian National Occupational Classification Level (NOC)?
Ik begrijp dat je moet invullen op wat voor niveau je zit, maar hoe weetje waar die niveau’s gelijk aan staan?
Google. Moet eerlijk zeggen dat ik die vraag me al niet eens meer kan herinneren. Als het over je school niveau gaat heb ik wikipedia erbij gepakt. Sommige pagina’s switchen tussen Engels en Nederlands en bij een paar stond er ook bij hoe het in andere landen heet.
En anders nog steeds google, zou t zo ff niet meer weten namelijk :')
Telkens als ik het formulier IMM1295 application probeer te uploaden op de website van MYCIC krijg ik deze foutmelding:
Your answer is incomplete. Provide the necessary information below to continue. •
Your document contains invalid entries. Please review your document and retry.
als ik op validate klik staat er dat het formulier juist is ingevuld. in het PDF bestand staat ook dat het formulier juist is ondertekend.
Reacties zijn van harte welkom!!!
Alvast bedankt
Mij werd gevraagd het IMM1295 formulier opnieuw te uploaden. Vervolgens heb ik niks meer gehoord en ook geen bevestiging gehad. Iemand die een email adres of telefoon nummer hiervoor heeft?
mv.g.
En ook ik heb hem afgelopen dinsdag binnen gehad… EINDELIJK!! D
@lucasdebruijn … Ik had ook de foutmelding: “Your answer is incomplete. Provide the necessary information below to continue. •
Your document contains invalid entries. Please review your document and retry.” bij het uploaden van IMM1295
Ik heb toen het hele bestand opnieuw gedownload van de website en ingevuld en toen werd het wel geaccepteerd.
— VRAAGJE, zijn er al mensen die bericht hebben gehad dat ze GEEN visum/toelating hebben gekregen? —
Hee, Ik heb een probleem met uploaden van m’n bestanden. Probeer al een paar dagen lang, maar nog geen enkele keer succes. Soms geeft hij een foutmelding, soms
Bad Gateway!
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
of
SORRY …this on-line service is currently not available.
Iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat te doen? Dank!
@LeenGrut, klinkt als een computerspecifiek probleem, heb je het op een andere computer geprobeerd?
Ik zou een andere browser proberen. Ik heb dat ook wel eens een aantal keer achter elkaar gehad en toen door mijn cookies te verwijderen voor die site, werkte hij weer. Maar een andere browser proberen zou ook moeten helpen.
Andere browser heb ik geprobeerd (IE ipv Firefox), maar werkte ook niet… Ga het morgen op een andere computer proberen. Bedankt voor de tips iig!
Kan iemand me even geruststellen.
Zondag 3, ochtend heb ik alles verstuurd. Mijn vriendin heeft het die middag verstuurd. Die kreeg begin afgelopenweek haar goedkeuring. Iemand anders die ik ken heeft alles paar dagen na mij verstuurd en die kreeg gister de goedkeuring. En ik heb nog steeds niks…
Het proces kan tot maximaal 8 weken duren geloof ik. Heb je een bevestigingsbrief in MyCIC ontvangen met daarop je applicatienummer? en heb je deze ingevoerd in Kompass?
Waar moet je die invoeren dan? Volgens mij heeft mijn vriendin dat ook niet gedaan? Moet dat voor dat je die letter of introduction krijgt?
en wat betekend die datum bij required by…
Die submission confirmation?
In die submission confirmation vind je bovenaan in de brief een applicatienummer dat met een w begint. Dat nummer moet je invoeren in Kompass in my profile, onder update CIC file number. Ik meende ergens gelezen te hebben dat als je dit niet doet je aanvraag kan vertragen, maar dat dit uiteindelijk geen gevolgen heeft voor je whp-aanvraag, het duurt alleen wat langer.
Heeel erg bedankt!!! dan heeft mijn vriendin gewoon heel erg veel mazzel gehad, maar iig bedankt voor de reactie:)!
Bedankt! Ik had ook niet echt door dat dit moest (vanwege emigratiebureau die mijn aanvraag behandelde)
Nu maar hopen dat hij snel komt.