Nee, dat kan niet. Als ze je verzekering checken (wat zeer aannemelijk is) zal je WHP verkort worden tot de duur van je verzekering als deze niet minimaal een jaar geldig is.
Okay, was ik al bang voor. Dan maar gelijk het hele bedrag ![]()
Doen ze niet moeilijk over.
Gefeliciteerd, Maarten! ![]()
Thanks Michiel!
ik wacht nog op goedkeuring
… Maarja heb t ook vorige week zondag opgestuurd!
Gefeliciteerd voor degene die het al hebben ![]()
bij iemand account al geupdate? Bij mij staat er bij immigration assessment en final decision nog steeds pending. Ook naar letter of introduction dus.
Bij mij hetzelfde geval, maar ik ga er vanuit dat als je je LOI hebt, je nergens zorgen over hoeft te maken. Ze hebben denk ik veel aanvragen te verwerken.
Weet iemand hier toevallig hoelang je Canada uit moet zijn om je WH visum te activeren. Dus een boarderrun. Kan je gewoon even naar Buffalo voor een paar uur en dan weer terug komen of moet je echt voor een tijdje het land uit zijn? Op het moment ben ik op een toeristenvisum in Canada.
Een border run of flagpolling zou gewoon zonder problemen moeten verlopen.
dus het maakt niet uit of het maar vor een paar uurtjes is of langer dan 24 uur?
Je kunt zelf een minuut later weer canada binnen komen. Geen probleem.
Gewoon even uitleggen aan de douane beambte in de vs wat je plan is, en je hoeft ook niet te betalen voor de green visa waiver.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het tegenwoordig niet zo makkelijk meer is. Dat ze wat strenger zijn geworden bij de grens.
Hoe zouden ze strenger moeten worden als je iets doet wat legaal is?
Ik heb het altijd gedaan, en nooit problemen gehad
Verdorie!! Heb een bericht in my cic… misschien wel mn goedkeuring… kan ik er niet in grrrrrrr:mad:
ook ik heb mijn goedkeuring ![]()
Gefeliciteerd!
Mooizo Leontine. Iedereen veel plezier en succes gewenst in Canada.
Ik moet nog een paar daagjes wachten voordat die van mij komt
Vorige week vrijdag alles opgestuurd.
Telkens als ik het formulier IMM1295 application probeer te uploaden op de website van MYCIC krijg ik deze foutmelding:
Your answer is incomplete. Provide the necessary information below to continue. •
Your document contains invalid entries. Please review your document and retry.
als ik op validate klik staat er dat het formulier juist is ingevuld. in het PDF bestand staat ook dat het formulier juist is ondertekend.
Reacties zijn van harte welkom!!!
Alvast bedankt
Ik heb dat formulier ingevuld, uitgeprint, ondertekend en opnieuw gescanned.