Nikkidz, je kan toch net als maarten of jurjen volgens mij zei vragen om verlenging? Krijg je wrs niet maar de tijd dat t duurt kan je daar dan nog blijven zitten tot je je WHP wel hebt…
Is het een ramp als patment reference nummer verkeerd is ingevuld :')? Ik heb WTN wel bij overschrijven van geld neergezet… ?!
Ik zou er achter aan mailen / ze een message sturen via Kompass, gewoon om zeker te zijn.
Ja dat zal ik inderdaad doen, ahh zo stom :')! Dit hele gedoe is te spannend gewoon:)!
Iemand hetzelfde probleem? Ik kan niet inloggen op mijn Kompass account. Wordt naar een random page doorverwezen na het inloggen die alle landen laat zien die meedoen met het programma.
Geen probleem hier, kan gewoon inloggen en dan kom ik op mijn persoonlijke pagina terecht. (waar helaas nog niets gewijzigd is
)
Heb ik ook wel eens en dan moet ik gewoon ff op de terug toets drukken en het nog een (paar) keer proberen
Probeer het met een andere browser. Bij mij gebeurde dat ook bij Google Chrome toen ik het met Mozilla Firefox deed werkte het wel
Ik heb het zo vaak geprobeerd ook met andere browser, maar nog niks. zucht
Hey Crystine,
Ik heb dat ook hoor maar als je gewoon op die link klikt die je in de aanmeldingsmail gehad hebt komt alles goed…
Groet
Stephan
Nee die regel geld niet altijd. Alleen als je gesponsored bent voor het betalen van je visum. Ik heb alles zelf betaald dus ik moet USA uit na het verstrijken van m’n visa, maar mag dan meteen weer terug het land in als toerist, gelukkig. Dus die optie heb ik nog
Vroeg me alleen nog af of iemand hier ook weet of ik ook een VOG van USA moet hebben omdat ik hier langer ben dan 6 maanden? En als ik iemand machig ik dan ook dat papier nodig heb van de embassy in Berlijn (waarvan de link gepost was op dit forum door iemand)?
Hoi,
Weten jullie ook heel toevallig of je nadat je visum is afgelopen nog door canada mag reizen?
Is de proof of payment al bij iemand geaccepteerd? Ik heb afgelopen woensdagavond mijn bankafschrift ge-upload maar tot op heden staat er nog steeds pending (locked).
Ik heb hem afgelopen dinsdag geupload, die van mij is ook nog altijd niet geaccepteerd.
Bij mij hetzelfde, ExistenzZ. Ik verwacht dat we pas een statusverandering krijgen te zien tegen de tijd dat we goedgekeurd worden voor de volgende stap. Overigens dinsdag geupload hier.
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier.
Wel een geruststelling om te horen dat proof of payment bij iedereen nog op ‘pending’ staat. Ik had het ook dinsdag geüpload en begon me al wat zorgen te maken, want ik dacht dat het meteen wel op ‘submitted’ zou staan. Heb ook een screenshot gebruikt, omdat ik geen enkele andere mogelijkheid zag.
Maar goed, dan wachten we rustig af.
Verder wel fijn dat het nu online kan. Hopelijk houden ze volgend jaar wel rekening met het grote aantal bezoekers, zodat Kompass er niet weer uitvliegt en de openstelling van de visa niet zo lang op zich laat wachten.
Die van mij is afgelopen vrijdag geaccepteerd. Kreeg een message in mn inbox van kompass account en er staat nu VERIFIED. En ik heb afgelopen donderdag betaald.
Wanneer had je de eerste stage doorlopen? Oftewel wanneer heb je je WTN gekregen? Ik dacht namelijk dat ze het op volgorde deden…
Ahh lekker hoor nikkidz, bij mij zijn ze nog bezig… Maar wel fijn om te horen dat er al een in de volgende fase zit!
Hmmm ik was nr 7 in de lijst, nog niks veranderd hier.