Ervaring met het aanvragen van een Working Holiday visum? (Het grote WHP-topic!)

He Nikkidz… kunnen we ons al voorbereiden op stap 3? Moeten we weer documenten scannen? ben wel benieuwd. Bij mij staat mn betaling ook nog in pending.

Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naar :slight_smile:

Volgens mij stond er op de site van het IEC wel ergens dat dat mogelijk was. Moet je ff zoeken op de site wat je dan wel of niet moet doen, kwam het laatst iig wel ergens tegen :slight_smile:

Jongens niet te hard van stapel lopen. Ik bedoelde dat er bij mijn payment fee staat: VERIFIED. Ook ik wacht nog op response voor the assessment. Sorry als mensen hier de hoop hebben gekregen dat ze daadwerkelijk snel zijn. Hopen dat ze snel de volgende stap vrijgeven!

Snap niet dat die van jou dan al geaccepteerd is. En bij mensen die’m dinsdag al geupload hebben (zoals ik) nog niet.

Vandaag is mijn betaling geverifieerd. Dit heeft al met al een dikke week geduurd.

Hmz, bij mij nog niet… de hoeveelste was jij, 105100, met aanvragen? Ik 56.

Geen zorgen Leontine. Nr. 16 hier, ook nog steeds ‘Pending’.

haha oke michiel … ben een beetje ongeduldig aan het worden :wink:

Ik ook hoor Leontine :stuck_out_tongue:
Bij mij ook nog steeds ‘pending’ en ik ben volgens mij nummer 11…

Ik was nummer 3, maar volgens mij wordt het niet op volgorde van binnenkomst afgehandeld.

Ook nog steeds pending hier :frowning:

Ik heb inmiddels ook mijn ‘conditional acceptance letter’ gekregen via IEC Kompass. Ik kan nu met het tweede gedeelte beginnen via MyCIC.

Hier ook verified, nr 17 :slight_smile:

Nr. 16 hier nu ook verified. Ze zijn flink bezig vandaag!

Succes ermee, hoor het graag als je vast tips hebt over voorbereidingen die we kunnen treffen. (bijv. uploaden van scans etc.)

Ik heb ook mijn CAL

Net ook bericht gekregen dat betaling verified is. Ik was #7. Duurde bij mij dus ook een week. Hoopte alles binnen 2 weken rond te hebben, aangezien dat in belgie schijnbaar wel het geval was. Maar dat gaat’m dus helaas niet worden denk ik. Maargoed heb al maanden geduld moeten hebben, dus what is an extra couple of weeks…

Any tips? :smiley:

Mijn betaling is ook verified. Nu rustig afwachten tot de uiteindelijke beslissing/CAL en daarna op naar de MyCIC. Toch wel spannend :slight_smile:

Gewoon wat informatie geven en vragen beantwoorden. Op zich niet zoveel boeiends. Dingen als ‘‘wil je hierin gaan werken’’ en dan voornamelijk allemaal dingen met zorg/kinderen/school waar ik iig allemaal nee in kan vullen. Of je wat misdaan hebt en of je de mogelijkheid hebt om dingen digitaal in te scannen en online te betalen (wat we dus al gedaan hebben). Niks boeiends nog dus, gewoon wat vragen beantwoorden… Ben er nu mee bezig dus als er wat boeiends is zal ik dat hier wel neerzetten :')

1 like

Vast je VOG, je paspoort en je pasfoto inscannen.

1 like