Hoe heb jij het gedaan met payment of proof? want bij mij kan ik hem nog niet downloaden van mijn afschrijvinen…kan wel gewoon dat afschrijving kopieren
Heeft je moeder dat gewoon met WORD gedaan of iets? want ik heb hetzelfde probleem. ik denk dat ik gewoon een printscreen maak en dan via paint doe en er een pdf bestand van maak
Geen idee, kreeg het al als PDFje toegestuurd. Zal ze idd wel gewoon printscreen hebben gedaan en t 2e deel hebben uitgeknipt en er onder hebben geplakt…
Printscreen kan best lijkt me, het gaat er om dat ze kunnen zien dat je hebt betaald en dat al je gegevens er op staan ![]()
Bij mijn bij- en afschrijvingen op de betaling geklikt en een print screen gemaakt van heel de pagina. Alles wat er vermeld moest staan stond daar op.
Nog een vraagje, zodra de proof of payment geüpload te hebben in je Kompass account en opgeslagen en gevalideerd te hebben is het dan gewoon afwachten of moet er nog iets anders mee gedaan worden?
Wachten tot je je voorlopige goedkeuring en instructies voor My CIC krijgt.
Nadat je bij ING betaald hebt, maak je dan meteen een printscreen of doe je dat bij afschrijvingen? Ik wil namelijk niet dat ze mijn saldo zien?
Bij de ING kun je op de betaling klikken en dan zie je een uitgebreidere beschrijving van jouw overschrijving, daar zou ik een printscreen van maken. Volgens mij blijft je saldo altijd zichtbaar links boven in beeld staan.
Dankjewel. Ik heb het verstuurd. Alleen er staat bij proof of payment nog steeds *pending *en niet submitted.
Alles heb je nu verstuurd, nu hoef je alleen maar te wachten totdat je weer bericht krijgt.
Haha, de Kompass ligt eruit :')
Verrassend. Vergunningen gaan wel hard zeg, als ik die cijfers op de site zo zie! ![]()
Klopt, al meer dan 130 vergunningen in 2 dagen
Naja, 2 dagen… Eerder 28 uur ofzo :')
Hmm valt mij nog mee, Duitsland en Ierland gingen veel sneller. Daar waren binnen 24 uur al meer dan 2000 verdwenen. Neem aan dat als je die 1e stap doorlopen hebt 1 van die 480 visums voor jou gereserveerd is tijdelijk?
Hey allemaal, ik ben ook nieuw hier op t forum. Ben erg blij met de informatie die jullie allemaal geven! Heb net m’n fee betaald en wacht op de verwerking. Loopt de teller voor de visa’s eigenlijk nadat je je betalingsbewijs in je Kompass hebt upgeload of zodra je je WTC nr hebt?
Ook vraag ik me af; Ik wou niet wachten op de opening en had m’n ‘myCIC’ account al aangemaakt twee weken geleden. Nu geeft hij alleen aan dat die maar beperkt houdbaar is, nog 46 dagen voor mij. Maar de info van de IEC zegt dat het 8 weken kan duren voor je de letter of introduction kan krijgen. Weet iemand hier of het echt zolang duurt?
Ik ben op dit moment in de USA aan het werk (bijna 12 maanden alweer) en over 6 weken loopt mijn visa hier af. Daarom wil ik nu naar Canada om daar te werken.
Dank alvast!
Wij nemen gewoon de gok en als alles goed is zit ik over 7 weken in Canada. Enige is wel dat als ik m nog niet heb ik een retourtje USA kan doen en weet niet of dat bij jou ook kan omdat je net met je andere visum zit want moet je dan niet voor een bepaalde tijd het land uit voor je opnieuw terug mag komen?
Hoi Hoi,
Nog een vraag.
Wat hebben jullie bij ‘payment reference’? (en wat als je iets fouts zou hebben ingevuld, dan is het toch niet een wereld ramp he?)
Je WTN nummer, stond ook in dat PDF bestand wat je gekregen hebt.
Ik heb ook een tijdje geleden mijn CIC account gemaakt en in precipe allemaal al ingevuld. Niet verzonden want dat kon toen nog niet. Ik heb nog maar iets van 29 dagen over. Dus ik hoop dat ik snel bericht krijg over conditionele acceptatie zodat ik verder kan gaan met MyCIC en het gelijk kan versturen. Wat ik gelezen heb is dat als je MyCIC niet voor het eind van die dagen die je over hebt verstuurd dan wordt ie automatisch verwijderd en kan je geloof ik gewoon helemaal opnieuw beginnen. Ik zit zelf ook een beetje in tijd nood. Ik zit al in Canada op ene toeristenvisum en die loopt eind maart af. Dus hoop hem voor die tijd te hebben zodat ik een boarder run kan doen.