Ja idd… Hoop dat ze een beetje opschieten en met een beetje mazzel toch nog op tijd weg kan…
Wanneer moet je weg zijn?
Ik moet voor April weg zijn… eigenlijk zou ik volgende week gaan
Plan was halverwege april…
Zit ook met het werk van mn moeder (ze wil me per se wegbrengen) en de zomervakantie enzo dus anders wordt het heel misschien juni maar anders pas september/oktober…
Tijdens het aanvraagproces moest je ook aangeven wanneer je van plan was om in Canada te arriveren. Zou je ook aan die datum gebonden zijn?
Mag toch hopen van niet. Als ik voor die tijd mijn vergunning nog niet heb kan ik ook moeilijk weggaan natuurlijk
En anders zouden ze me toch wel met dik een half jaar naaien :')
Alhoewel ik me dat ook niet voor kan stellen omdat ie pas ingaat op t moment dat jij voet aan land zet…
Goede vraag. Ik verwacht dat ze het als indicatie gebruiken (hoeveel participanten komen ongeveer wanneer aan), als ze er je aan zouden binden zouden ze dat er neem ik aan wel bij vermeld hebben.
Hebben jullie als betalingsbewijs een screenshot van jullie internetbankieren geupload?
Als het World Tracking nummer oploopt met 1, dan waren er 30 minuten al meer dan 30 applicaties binnengekomen! Gaat hard dus.
Zo even betalen, de rest is al ingevuld.
Ziet er wel naar uit, ik zit net onder de 20.
Wellicht een toekomstige implementatie. Voor diverse andere aanvragen bij CIC is het wèl mogelijk om online met creditcard te betalen.
Any way… lekker belangrijk. WE ZIJN OPEN!!
Ja ik heb gewoon een printscreen van mijn internetbankieren geupload waarop alle informatie staat waar ze om vroegen.
Jurjen, heb jij ervaring met het MyCIC (stap 2 in de aanmelding) of is dat ook nieuw? Ik heb inmiddels een GCkey aangemaakt, maar eenmaal ingelogd is het me onduidelijk hoe je een MyCIC account aanmaakt. Of wordt dit voor je gedaan bij de aanmelding bij het IEC programma?
Edit: Excuses, heb het gevonden. Door het doorklikken zag ik door de bomen het bos niet meer.
Doet jouw bank nog buitenlands bankieren 's avonds? Die van mij doet het iig alleen tussen 7-15.15 dus moet tot morgen wachten voor ik een printscreen kan maken aangezien de betaling ook nog afgekeurd kan worden en ik dat risico niet wil lopen…
Ik zat idd ook net onder de 20 ![]()
Yeej ook ik ben blij met dit…
Vraagje over vergoeding op website staat:
*"Voor deelname aan International Experience Canada is een vergoeding verschuldigd. Na indiening van je aanvraag ontvang je een aanvraagnummer, het zgn. World Tracking Number (WTN), en een verzoek om de deelnamevergoeding over te maken. Dat verzoek bevat betaalwijzen en instructies voor het overmaken.
Op dit moment zijn de kosten voor deze aanvraag 110 Euro en de betaling moet in Euros zijn.
Alle informatie over de betalingen wordt uitgelegd op uw ontvangstbewijs. Mocht het bedrag dat u moet betalen afwijken van het bedrag dat op deze bladzijde staat, dan is het bedrag op uw ontvangstbewijs het correcte bedrag."*
Ik heb na invullen eerste stap een message ontvangen met:" Please submit proof of payment" en in dat bericht zit een pdf file, maar daar staan bij mij geen betaalgegevens in. alleen: “Subject of notfication receipt - Please submit proof of payment” Mis ik iets?
Ik heb het bedrag voor 17 uur overgemaakt via de ING. Een uurtje later zag ik dat hij al verwerkt was.
Dit staat er bij mij in
The payment towards the Program Participation Fee must be made through an Electronic Funds Transfer to the Embassy of Canada in Berlin, using the following information:
- Name of account: CANADIAN EMBASSY - Name of financial institution: DEUTSCHE BANK BERLIN - Address: UNTER DEN LINDEN 13/15, 10117 BERLIN, GERMANYWhen paying from outside of Germany:
- SWIFT Bank Identifier Code (BIC): DEUTDEBBXXX
- IBAN (International Bank Account Number): DE60100700000237470000When paying from Germany:
- Account number: 2374700
- Bank identification number: 10070000
- Payment purpose: WTN, your first and last name and your
date of birth
Ooh, dat van de ING is wel chill alhoewel wij daarvoor ook sowieso al te laat zouden zijn geweest. Wachten tot morgen dus, maargoed, ben al lang blij dat het eindelijk allemaal online staat ![]()
Thanks Blacky,
is het bedrag van 110 euro correct?
@tjarko:
Dat probleem had ik ook in Linux, omdat ik geen Adobe Reader gebruikte. Daarna de officiële gedownload en toen kon ik de inhoud wel zien. Het is een nogal slechte manier van PDFs maken die ze gebruiken, waardoor je ze niet goed kan lezen met een andere PDF reader.
@tjarko:
Dat probleem had ik ook in Linux, omdat ik geen Adobe Reader gebruikte. Daarna de officiële gedownload en toen kon ik de inhoud wel zien. Het is een nogal slechte manier van PDFs maken die ze gebruiken, waardoor je ze niet goed kan lezen met een andere PDF reader.
Ja ![]()
Klopt het dat nergens gevraagd wordt naar de Verklaring van goed gedrag?