Thanks voor je reactie! Ik weet ook niet wat het is met die Egyptenaren, maar de jonge jongens van rond de 25 vind ik echt om op te eten, en ja dan is hun gebitje best nog wel oké ja. maar ik heb inderdaad oudere mannen gezien waar het mos op groeit, baahh dat is zo vies inderdaad. maar daar valt iets aan te doen natuurlijk
Ik vraag me eigenlijk alleen af waarom die gozer toch contact blijft zoeken, nadat ik duidelijk had gemaakt geen sex te willen. vraag me af of ze dat bij veel jonge meiden doen… Maar dan moet ik niet hier wezen om over dat soort ervaringen te praten denk ik.
ik zou het gewoon een kans willen geven, en dat ik binnenkort daarheen ga om te kijken hoe het dan is. Ik kom sowieso aankomend jaar weer terug, ga weer naar hetzelfde hotel, ik vind het daar zo heerlijk!
heeft er trouwens iemand ervaring met een appartementje huren in Egypte (Sharm el Sheikh voor mij). Het lijkt me ontzettend leuk, maar zou het wel te vertrouwen zijn als je via zo’n advertentie site een appartementje vind die je een paar weken kan huren? Iemand goede of slechte ervaringen mee toevallig?
ik zat zelf in een app. in Delta Sharm 35 euro de nacht (had hij geregeld). schijnt daartegenover ook een mogelijkheid te zijn om iets te huren, maar niets meer van degene gehoord die daar zelf via haar vriend ging? verblijven.
Waarom hij toch contact blijft zoeken, ja jongens hebben voelsprieten he. Weten echt wel als ze een kans maken, hij heeft natuurlijk wel aangevoeld dat je hem leuk vindt etc. Dus zolang hij nog een kans maakt en hij weet dat je weer terugkomt ja toch de moeite waard om het te blijven proberen.
En als je het met hem een kans wilt geven, ja wie ben ik om te zeggen dat je dat niet moet doen?! Alleen zo’n begin ja, moet je niet uitvlakken denk ik. Als je hem een kans wilt geven, besef dan goed waarom je dat wilt doen. Voor jezelf of omdat hij je zo goed heeft behandeld? En als je het zelf zo graag wilt ben je makkelijk te bedonderen denk ik… eenmaal verliefd maakt het je misschien blind (toch …liefde maakt blind :)).
Pas goed op jezelf in ieder geval! Je verdient alleen het beste en hoeft geen genoegen te nemen met minder.
Ach je hebt gelijk, van binnen weet ik ook wel dat het toch niet gaat werken, en toch zou ik het stiekem wel willen haha.
Ik vind het zo’n ontzettend mooi land, maar ik heb natuurlijk alleen de goede en mooie kanten gezien. Heb ook wel minder leuke dingen meegemaakt op straat, maar dat kan overal gebeuren natuurlijk.
Het lijkt mij ontzettend leuk om voor een paar weken erheen te gaan en een appartement te huren, in plaats van in een hotel te zitten. Lijkt me toch weer een hele andere ervaring.
ja ik zou dat alleen doen (heb dat ook alleen maar gedaan) als je weet dat er iemand is die daar samen met je zal verblijven, zou er zelf dus niet alleen gaan zitten maar dat ben ik
Oooo maar dat is ook wel het laatste wat ik zou doen! Daar in mn eentje naartoe gaan. Nee ik pas wel op.
Natuurlijk neem ik wel een vriend/vriendin mee vanuit hier. Maar gewoon het idee een lekker appartementje daar, je eigen ding doen.
Is toch weer wat anders dan in een hotel zitten lijkt me
ja uiteraard, hotels zijn duurder qua eten en drinken (als je zelf wat extra’s wilt kopen of drinken buiten je lo/hp/vp. Kan je uiteraard zelf lekker goedkoop in de supermarkt inslaan en gewoon lekker goedkoop uit eten.
Vindt het elke keer wel grapig om te lezen , iedereen die in sharm blijft .regelt de vriend of haar man een app. in Delta Sharm .
Die van mij ook heb er nu ook al 3 keer gezeten dit jaar .
Super leuk om te lezen dat iedereen overnacht in delta sharm .
oh hihi wist helemaal niet dat je daar zat joh! wanneer was de laatste keer dan voor jou? kan je Ahmed in de gaten houden hahahhaaa Nee hoor, geintje… we zijn niet echt meer een stel…vrienden.
Ja heb er in febr. en april en in juni gezeten was super .
maar werkt Ahmed daar ?
Is wel leuk om te weten van andere die daar ook zaten .
We kunnen beter wat huisjes afhuren voor de nederlandse dames hier , hebben we wat gezelschap .hihihi
En jij wanneer ben je voor het laatst geweest of wanneer ga je weer .?
ik was daar in augustus een weekje, maar hij leeft daar met wat andere die bij hetzelfde bedrijf werken, hij werkt daar dus niet. weet niet of ik daarheen ga…wil nog naar cairo.
Wat, 35 euro voor een hotelkamer in Delta Sharm. Jullie worden goed bedonderd door de staf van dat hotel. Overigens is er bijna geen Egyptenaar in Sharm (of Dahab) die te vertrouwen is. Vooral de buitenlandse vrouwen worden bedonderd en zeker als die vrouwen verliefd zijn. Ik woon meer dan vier jaar in Egypte - voor werk - en ik ken de Egyptenaren vrij goed. En velen van hen zijn het me eens: dat het soort Egyptenaren dat in Sharm rondhangt en vaak uit de klei van de Delta boven Cairo komen, niet meer dan playboys zijn die eropuit zijn buitenlandse vrouwen te bedonderen en letterlijk en figuurlijk uit te kleden. Ze hebben het vooral voorzien op Nederlandse en Russische vrouwen. Russische vrouwen gaan met een Egyptenaar naar bed voor een Cola of een bier. En Nederlandse vrouwen worden op slag verliefd. Word toch eens wakker.
wat nou weer met wordt eens wakker, ik ben wakker! what’s up?! wat kost een kamer dan per nacht in Delta Sharm? Ik heb niet eens contact gehad met die staf, dus ik weet niet waar je het over hebt. en waarvoor zo’n botte reactie? RELAX! Ahmed komt niet uit de klei van de Delta boven Cairo, maar juist uit het zuiden. Wat is je probleem, wat wil je zeggen en kan je dat op een normale manier doen?
ik denk zelf dat ze gewoon maar kijken wie ze voor zich hebben, hoe druk het is en of het hoogseizoen is of niet… ook hoe lang je blijft, blijf je langer dan wordt het steeds goedkoper, voor mij was het maar 4 nachten, maar ik heb geen idee verder. 20 is wel een stuk goedkoper voor egyptische begrippen :), welke periode was dat en voor hoe lang was dat?
waasbusa, wat ?durf jij de egyptenaarkes aanvallen hier?dat zal in slechte aarde vallen hoor!! maar ik geef je volledig gelijk en blij het van jou ook eens te horen!!!:kus:
ach god, karolientje …had het kunnen weten… luister als jullie egyptenaren willen aanvullen, moeten jullie helemaal zelf weten, daar heb je mij niet mee. Maar Karolientje er wordt hier gezegd wordt eens wakker, of was dat ook richting de egyptenaren? De toon valt bij mij in slechte aarde, maar ja jou iets uitleggen heeft weinig tot geen zin. dus laterssss
hey hey,
zo dt verhaal kende ik nog niet… mijn vriend heeft er zoon 3 maanden over gedaan om dan ook maar een beetje handtastelijk te worden! NO-WAY dat hij probeerde me in bed te krijgen, vooral niet in het begin.alleen handje vasthouden ging nog… en in de clubs ik de armen liggen, maar daar bleef het grotendeels bij. (gelukkig). En toen we voor de eerste keer aan sex deden… pff ik geloof gelijk dat hij nog nooit eerder iets had gedaan, want de egyptenaren denken allemaal dat de westerse vrouwen zijn, zoals ze de sexreclames op de tv zien, met andere woorden: allemaal een beest in bed.
Ik weet nog wel dat ik na 2 maanden een schoonmaker in mn hotelkamer had, hij kwam om schoon te maken en vlak voordat hij klaar was, vroeg hij of ik hem een kus wilde geven. gewoon een klein kusje… pff echt dneken ze nou echt dat we zo verschrikkelijk makkelijk zijn??? nouja in iedergeval heeft mijn lief zn mening nu gebasseerd op de werkelijkheid en neit op de tv… en gellukkig wilde hij ook neit gelijkd e eerste nacht het bed in… dat geeft toch wel een erg vertrouwd gevoel;)
maarja in iedergeval… heb lol, geniet er van! en je weet zelf in je hart of eht goed of fout zi;) en of je gevoelens waar zijn of niet:D.
grtss suus
Vorig jaar heb ik een Egyptische man leren kennen waar hij toen werkte in het Reef Oasiss hotel in Sharm el Sheik. Zijn naam is Ahmed Salah. Misschien kent iemand van jullie hem wel.
Ondertussen heeft hij al wat werkjes in andere hotels gehad en momenteel zit hij in Marriot.
Hij was onmiddellijk speciaal en niet zoals andere mannen. Met niemand te vergelijken.
Tis echt raar want normaal ben ik niet zo en raakt niemand door mijn muurtje.
Twas geweldig.
Van dan af stuurt hij me iedere dag 3-4 smsjes en wanneer hij na zijn dagen werk naar Alexandrië keert voor zijn vakantie blijft hij met me nachtenlang chatten.
Dan denk ik, deze mannen kunnen toch onmogelijke met meerderen tegelijk contact houden via sms en chat want das aangezien hun maandelijkse verdiensten een enorm fortuin of ben ik hier fout in?
Ben nu sinds eergisteren terug thuis na 2weekjes elke avond en nacht met hem doorgebracht te hebben in een appartementje geregeld via delta sharm hotel.
Hij was of leek echt onwennig en zelf niet op zijn gemak hierbij, dus kdenk niet dat hij hierin al geroutineerd was. Het ging niet om sex. Er was vertrouwen en respect.
Tot nu toe werd er nooit gesproken dat hij naar België wou komen, ook heeft hij van mij geen enkele euro gezien, buiten het appartement voor ons 2tjes dan.
Nu ik weer naar huis keerde werd hij enorm verdrietig en heeft zelfs 2dagen gehuild. Is dit oprecht denk je?
Ik voel aan van wel.
Maar inderdaad je leest zoveel en ben echt wel realistisch.
Toch zou ik hem ook graag de kans geven om te komen.
Ik heb precies een stuk van mijn hart ginder gelaten en weet niet wat te doen.
Moet ik het proberen of moet ik het zo laten.
Ook hoe begin ik aan het aanvragen van een toeristenvisum en is het echt bijna onmogelijk om hem naar hier te halen?