Egyptische Mannen

Ik zit op het verkeerde forum ‘mijn Egyptenaar’ blijkt een Marokkaan te zijn die zich schaamt voor zijn afkomst…

vind ik wel niet erg eerlijk van hem om daarover te liegen hmmmm:finger:

Nee dat is het ook niet, maar gelukkig houd ik van de mens en niet van het kaartje wat er aan hangt, ook hier komen we wel uit.

watnu,

wat maakt het ook uit of hij nu egyptenaar of marokkaan is, als je maar gelukkig bent ! Veel succes met jullie relatie !

groetjes,

hapsetchut

Bedankt voor jullie reactie!

groetjes watnu

Hoi hoi allemaal:-)

Mijn ventje heeft toeristenvisum voor nederland gekregen:-)
Kan niet wachten tot hij hier is:-)

:king::king::king:

hallo biancos,

ben blij voor jullie, geniet ervan ! Steeds welkom hé !

groetjes,

hapsetchut

Wat heerlijk voor jullie!

groetjes watnu

Iemand contact met mensen uit Sharm namelijk uit het Sunrise Select Island Vieuw hotel / of Sonesta Beach hotel ?

Alvast bedankt…

Zijn er ook leuke Egyptische mannen voor Nederlandse mannen?

Wie heeft er varing?

hey isra las net je berichtje ja ik ken wel wat mensen uit sharm “sunrise island vieuw”

zijn er hier mensen die een “relatie” hebben met een man uit sharm? namelijk het sunrise island view hotel? zou graag met jullie in contact komen :slight_smile:

Hoi Luxorgirl ,

Je mag me steeds mailen , [EMAIL=“sttt_zotteke@hotmail.com”]sttt_zotteke@hotmail.com

Grts Isra

hey isra heb geprobeerd om een mailtje te sturen, maar dat lukt me niet :frowning: heb je msn? mss kan jij mij toevoegen? [EMAIL=“engelen_sofie@hotmail.com”]engelen_sofie@hotmail.com groetjes

Hey,

Vorig jaar had ik mijn egyptische vriend leren kennen in het hotel waar ik verbleef.
Ik heb hem 2 keer opgezocht, en met kerst word mijn derde keer.
Ons leeftijds verschil is erg groot, ik ben zelf 15 en hij 26.
Maar hij is wel super lief en ook erg jaloers.
Hij heeft het veel over trouwen en een orfi huwelijk, hij zei tegen mij als je volgende keer weer komt, wil hij zo’n orfi huwelijk als ik er mee eens ben…
Maar ik weet niet precies wat het allemaal inhoudt, en ik vind me zelf nog te jong, voor zo’n orfi huwelijk.
Maar ik zie heel veel positiefe en negatiefe verhalen over de egyptische man, en dat maakt me best onzeker van wat ik wil en of ik nog wel verder kan gaan. Maar ik probeer er nu van te genieten en later komt de rest wel.

Shanna

15 ! In godsheer naam… waar begin je aan ? :frown:

Ach al doende leer je meisje … uiteraard met vallen en opstaan

man man man, wat zullen we hier nog allemaal lezen !
orfi huwelijk op 15 jaar met egyptische man.
blijf daar met je jonge handjes af, dat zal het beste voor jou zijn

Shanna,

Begin er gewoon niet aan lieve meid, je gaat er anders spijt van krijgen.
Je bent nog veel te jong om hieraan te beginnen anders zou je hartje heel veel pijn kunnen gaan doen, en dat zijn de egyptische mannen zeker niet waard !

lliefs,

hapsetchut

ik ben het helemaal eens met iedereen hier, begin er niet aan je bent veel te jong. Je moet gewoon lekker je eerste vriendje in Nederland zoeken, geen gedoe met een egyptenaar!!!

Ik weet dat hij te oud voor me is, maar toch hou ik van hem…
En zo’n Orfi huwelijk zit ik ook nog niet op te wachten.
Paar dagen geleden heb ik hem een invite gestuurd om hem naar Nederland te laten komen, maar dat scheind ook heel moeilijk te zijn…

x Shanna