Russen zijn erg…en dat vinden mijn Egyptische vrienden zelf ook…wanneer ik, of beter gezegd; wanneer de Russen tegen mij kwamen praten zorgden mijn vriend en mijn andere Egyptische vrienden dat ik snel bij ze uit de buurt was… Ze zeiden: Not nice people!
Not nice zijn ze idd niet.
Niet mijn type volkje…
Gaat bij jou alles goed met je vriend janet??
Maar die engelse meiden en vrouwen zien er meestal (sorry ladies) niet uit en zijn waarschijnlijk al blij dat ze aandacht krijgen, alhoewel deze aandacht gefaked is. Zeker deze die ik rondom mij gezien heb.
sorry maar dit is de harde waarheid.
Met mijn lieffie gaat alles goed gelukkig ![]()
EN hoe gaat het in jou situatie?
Heey janet…
Jaa met mijn liefde gaat het ook goed gelukkig.![]()
Ben net terug in nederland…wil zo graag weer terug.
waar woont je vriend?
Lkkr dat je net bent geweest!
Ben je van plan om weer snel terug te gaan?
Mijn vriendje woont in hurghada.
Wil wel snel terug…maar moet wachten tot september.
Helaas…Wil proberen nog keertje tussendoor te gaan
En jij ga jij snel terug?
Hi Biancos…
Ja tot september wachten is lang…wachten is sowieso lang ![]()
Ik ga als het goed is 13 juli voor 10 dagen…Mijn vriend heeft een
nieuwe baan dus hij moet verplicht 50 of 60 dagen werken voordat
hij vakantie kan krijgen…anders was ik er al 27 juni naartoe gegaan…
Waar kom je eigenlijk vandaan?
Groetjes!
voor de verliefde meisjes
Verliefd zijn is heel mooi maar gebruik vooral je verstand. Overal op de wereld zijn goede en slechte mensen.
Dit is een lange afstandsrelatie, een andere cultuur en gebruiken.
In de toeristische centra is er “bezness” . Wat bezness is kan je lezen op Startpagina overzicht - Yourbb.nl
Daarom is het belangrijk om je eigen lange afstandsrelatie goed onder de loep te leggen .
Ook in je eigen cultuur ga je na of die persoon te vertrouwen is.
Voor jezelf te weten hoeveel je financieel en emotioneel wil investeren in je lange afstandsrelatie.
grtjs. gamela
Hallo allemaal.
Ik heb een korte afstandsrelatie met een Egyptische man. Hij is al bijna 20 jaar in Nederland, spreekt vloeiend Nederlands en schrijft het ook perfect. Hij is een stuk jonger dan ik, maar alle grenzen vallen weg als ik hem zie, zo lief is die man.
Ik kan heel goed met hem praten over onze cultuur en geloofsverschil (hij is Moslim)en ik ben er duidelijk in dat ik mijn zelfstandigheid niet zal opgeven voor een relatie.
Hij zegt zich aan te zullen passen aan hoe ik het wil, maar nu lees ik dit hier en krijg ik het toch een beetje benauwd.
Ik zou graag reacties willen van Nederlandse vrouwen die in Nederland een Egyptische vriend hebben.
alvast bedankt !
watnu, ik denk dat het helemaal geen probleem is om een eg man als vriend te hebben die hier reeds 20 jaar verblijft,ik denk dat hij je wel kan aantonen wat hij hier al verwezenlijkt heeft,dus volgens mij ben je op de goede weg, hoef je niet te achterdochtig te zijn.
veel geluk gewenst met je vriend
grt karolientje:thumbsup:
Bedankt voor je reactie Karolientje. Ik ben er blij mee want heb, ondanks de (meestal negatieve) reacties van mijn omgeving, zoveel vertrouwen in die man.
Maar goed, alleen al het feit dat hij Moslim is is voor de meeste mensen genoeg om hem te veroordelen en dan lees ik daarnaast op internet ook niet echt veel positiefs, al gaat dat in het algemeen over Egyptische mannen die nog in Egypte wonen.
Ik heb veel ‘Gegoogled’ en verschillende boeken gelezen en besteld, zodat ik hem bijvoorbeeld qua familieband kan begrijpen.
Hij weet dat ik zijn geloof respecteer en er rekening mee houd, maar geen Moslim zal worden en ook dat ik (zeker voorlopig) niet meer wil dan een LAT-relatie.
Ik heb hem gevraagd of ik hem daar niet mee in de problemen breng t.a.v. zijn familie, maar dat maakt hem allemaal niets uit.
Ik hoop dat het stand houdt want houd veel van hem, maar wil mezelf (slechte ervaringen in het verleden) nooit meer in een relatie verliezen.
jij weet het best wat hij voor je betekent, en wat hij voor je voelt,ik denk dat jullie een geweldig paar zullen vormen!!
grt karolientje:dag:
Heey wat nu…
Een relatie met een egyptenaar kan heus wel goed gaan.Ik zelf heb nu een jaar een relatie met egyptenaar,en gaat tot nu toe super.Alleen woont hij nog daar.We gaan zo veel mogelijk naar elkaar toe,hij is zelfs al in nederland geweest.Alleen hebben wij geen verschillend geloof.
maar als je elkaar respecteert,in verschillend en in geloof,kan een relatie met een egyptenaar echt wel slagen…wens jullie heel veel geluk samen.
Ook Biancos heel erg bedankt voor je reactie.
Ik heb er zelf alle vertrouwen in hoor, ondanks al onze verschillen.
Wil er alleen voor waken dat hij niet in de problemen komt door mij mbt tot zijn familie.
Ook jou wens ik een lang en gelukkig leven toe met je Egyptische vriend.
Hoi Biancos…
Hoe is het je vriend gelukt om naar NL te komen?
xxx
Heey,Watnu ik heb er vertrouwen dat dat heus wel goed komt.
Heey janet,hoe is het met jou,en je ventje???
Ik mag me sinds kort zijn vrouw noemen:-)…We zijn 3 weken geleden getrouwd.
We zijn nog in afwachting of die mag komen…hopen van wel.
Maar ga overmorgen alweer naar hem toe,ben net 2 weekjes thuis:-)
xx
@ Biancos!
Ow super joh! Congratulations!!!
Ik up date je snel over mijn situatie ok?!
xxx JaneT
gefeliciteerd biancos ik ben ook getrouwd met een egyptenaar we zijn nu in afwachting van zijn visum en dan gaan we in Belgie wonen samen.
Gefeliciteerd Biancos! en voor degenen die wachten op een visum; ik zal voor jullie duimen!