Als je Belg bent word klant bij Argenta betaal al 30 jaar geen kosten
Gratis bankrekening,spaarrekening,visakaart alle andere banken in Belgie zijn ‘dieven’.
ING heeft zelfs geen cash geld meer,Dexia 1!! medewerker achter het loket
KBC betaal je je blauw aan kosten,Citybank en Deutsche Bank zijn veroordeeld voor Lehmanbrothers illegale beleggingen en elke week pushen ze mensen in hun ongeluk bij Citybank met te gemakkelijke leningen totaal
illegaal maar zooals gewoonlijk Belgische regering doet niets.
Argenta lokale kantoren je spreekt direkt met de kantoorhouder goedkopere verzekeringen en hypotheek leningen bij andere banken spreek
je nooit met de baas alleen als ze je willen oplichten met een slechte belegging dan mag je effe binnen en krijg je een koude slechte koffie…
Egypt Air is goed maar verwacht geen ‘service’ of veel alcoholische dranken en naar Bangkok is eigenlijk niet ver vlieg minstens 1 tot 2 keer
per jaar naar de Filipijnen(Cebu) of Indonesie(Manado of Denpasar/Bali)
dat is meer dan 18u!! vliegen zonder tussenstops want heb je lange wachttijden dan ben je 36 u onderweg…
Mijn ervaringen met Egyptair van de laatste twee dagen:
[ul]
[li]de vlucht in Brussel had 6 uur vertraging. (vliegtuig had motorpech)[/li][li]dus connectie naar KL gemist[/li][li]in Caïro perfect opgevangen[/li][li]geslapen in een mooi hotel (iberotel)[/li][li]dan volgende dag naar Dubai gevlogen[/li][li]van Dubai naar Kuala Lumpur ( met Malaysian in Business!)[/li][li]bagage werd vanaf Caïro doorgecheckt en was er in KL.[/li][li]alles prima geregeld[/li][li]wel halve dag verloren, maar ja een motordefect…[/li][li]je wordt niet aan je lot overgelaten, voor iedereen was er een oplossing.[/li][li]het eten was behoorlijk en de ene crew was wel beter dan de andere (vorig jaar ook het geval bij Lufthanza)[/li][/ul]
Beste forumleden, ik heb een voordelige aanbieding gezien van Egypt air van Dusseldorf naar Bangkok voor twee personen in januari, een retour kost maar 1168 euro. Ik heb zelf geen ervaringen met Egypt air. Heeft iemand ervaringen met deze maatschappij??
voor een retourtje van 1168 met de MS mij niet gezien… 1) je gaat ex DUS->CAI transit minimaal 3 tot 4uur wachten. En dan nog naar BKK… Voor 1168 zou ik liever met de BR (EVA AIR) gaan… waar je dan +/- 800 betaalt in Januari… Zo ik denk ik er over…
Ik denk dat de prijs van 1168 EUR de prijs voor 2 personen retour Bangkok is. Anders is het veel te duur en zijn er zeker goedkopere tickets te vinden.
Hoi,Sophie
Ik ben met deze maatschappij in het voorjaar naar Thailand geweest,kan niets negatief over deze maatschappij zeggen.
Had 539euro betaald,service aan boord was redelijk,qua entertaiment was het ietjes minder.
Alleen maar "Arabische films,één Engelstalig radiokanaal.
Over mijn bagage:ben bestolen geweest(Ipod en een slof sigaretten werden ontvreemd uit mijn bagage)
Nu de prijs die je hierboven hebt gezet is de prijs voor 2 passagiers,het kan niet dat Egypt Air 1168 euro vraagt voor één persoon!!
Conclusie wat betreft Egypt -air voor de prijs rond de 539 a 550euro,zou ik deze tickets vastleggen als ik van u was!!
gegroet:georgessiam.:chin:
Ik vloog met Egypt Air in Augustus 2009,
was trouwens mijn eerste vliegreis,
maar ik vond het geen slechte ervaring,
alles vertrok op tijd, en service was best goed.
Ik denk dat er sowieso betere maatschappijen zijn,
maar ach voor 500 a 600 euro heb je zo een ticket.
In Februari ga ik weer met Egypt Air en heb een ticket gekocht voor
595 Euro, denk dat dat wel een redelijke prijs is voor Februari.
Denk alleen dat ik volgende keer rechtstreeks naar Thailand vlieg.
Scheelt wat tijd.
Jongens Egyptair daarmee heb ik verledenjaar met gevlogen,dit onderwerp was al eens te spraken geweest enkele weken terug!!
Egyptair heeft een korte tussenlanding in Cairo,11/2uur(overstappen op een ander toestel)
Het eten valt nog mee,questie animatie is het wel wat minder(1Engelstalige radio Channel+ze draaien alleen maar Indische films)
Prijs valt goed mee,voor hetgeen wat je krijgt aan service aan boord!!
Moesten jullie een goedkoop ticket vinden met Egypt Air,dan zou ik zeggen #boeken#!!
Ok, ik heb zojuist mijn ticket telefonisch geboekt voor 600 euro van Amsterdam naar Bangkok retour van 16 februari tot 23 maart.
Waarom telefonisch? Egypt Air verwacht dat je een eigen creditcard hebt en deze kan laten zien bij het inchecken. Dit kan op de heenreis, maar terug is mijn pa er niet bij om 'm te laten zien (en waarschijnlijk moet ie ook gewoon op mijn naam staan). Daarom heb ik het telefonisch gedaan, want daar gaven ze me een bankrekening waar ik maar wat geld op moest smijten. Ik vind het werkelijk belachelijk dat het er zo amateuristisch aan toe gaat. Als ik nou gewoon wat geld kon overschrijven met een degelijk form op hun site, of als ze nou eenieders creditcard zouden accepteren, dan had ik gister het ticket nog voor 537,85 kunnen krijgen in plaats van 600.
Nu maar hopen dat het goed gaat. Vreemde gang van zaken dit.
Over de vlucht zal ik me niet zo bekommeren, ik vind alles best, de tijden zijn iig best wel chill
In December vlieg ik voor 3 weken naar Nederland.
Ben al een poos op zoek naar vluchten, hetzij direkt, hetzij met een korte tussenstop.
Egypt Air kwam er steeds goed uit vwb de ticket prijs…rond de THB 25,000 - THB 26,000.
Afgelopen maandag weer eens de wekelijkse check en wat zien ik…THB 41,400!!! :mad:
Daarmee verdween Egypt Air van mijn lijstje, maar ook nadat ik hier in Thailand een safety-consultant van Airbus had gesproken over zijn job in Egypte.
Hij adviseert daar de jongens van Egypt Air over veiligheid, onderhoud en schoonheid van de vliegtuigen…dat schijnt nogal wat te wensen over te laten.
Ik ben zojuist van AMS naar BKK gevlogen met Egypt Air. Het personeel was vriendelijk, het eten wat genoeg en lekker, er was voldoende beenruimte - ook voor lange mensen. Nadeel voor sommigen is wellicht dat er (in ieder geval vandaag) geen personal entertainment was, er hingen maar een paar kleine schermpjes op in het vliegtuig. Ik had m’n eigen muziek en ben gaan slapen, ik vond het geen gemis. Wel is er overigens een krant als service, en krijg je sokken en tandenborstel en tandpasta
Ben nu in LOS met Egypt air het is gewoon aan te bevelen , geen alcohol maar wel meer dan 600 euro per man om uit te geven in dit prachtige land :zon02: