Egypt Air , aan te bevelen of niet ?

Geachte Thailand reizigers

Altijd zeer tevreden over egypt air maar nu is een ticket langer dan 2 maanden ook weer 800 en 900 euro dan gaan ik wel naar een andere maatschappij kijken.

groeten rein

Vanaf 11 maand voor heenreis en terugreis komen de prijzen vrij en daar vind je dan tussen de 5 a 600 euro.

Mvg

Ben deze zomer van Amsterdam via Caïro naar Bangkok gevlogen. De vliegtuigen die ze gebruiken op de lijn Ams-Caïro zijn klein en krap. Van Bangkok naar Caíro hadden we een super de luxe vliegtuig met tv-tjes in de rugleuning. Er waren wel wat dingen die me opvielen:

1. Ze vlogen langzaam (zo’n 800 km/u)
  2. We kregen te weinig te drinken.
  3. de maaltijd van Ams-Caïro was exact het zelfde als daarna.
    Conclusie vlieg gewoon met Air Egypt, want hun prijs is zeer goed.

dat van dat langzame vliegen is iets wat vele maatschappijen tegenwoordig doen dit is om brandstof te besparen

Heb afgelopen weekend eens zitten te kijken voor vlucht juni - juli 2012 en Egypt air hing rond de 900 euro , vreemd!
Qatar was rond de 560 euro…en goedkoopste!

ik vond een rechtstreekse vlucht met EVA air eind juni voor 748 via edreams

1 like

Ja maar ik zoek vanuit Brussel…:chin:

ik zoek steeds mijn vluchten via dit reisburotje: BMAIR uit nederland. volgens mij een goed overzicht daar op hun site.
http://www.bmair.nl/
groetjes, andy.

1 like

In oktober onze vlucht ( 650,00€/de man) naar Johannesburg geboekt met Egypt air, vorige vrijdag bericht gekregen dat Al onze vluchten geannuleerd waren. Wij gaan zien op de site welk voorstel ze dan doen, blijkt dat ze de eerste zijn die aan timetraveling doen. We vertrekken de 17/07 van Brussel naar Caïro om dan de 16/07 te vertrekken van Caïro naar Johannesburg. ’ k ben zoooooo benieuwd .

Ook de terugreis verloopt bijzonder raar, laten ze ons vertrekken op 05/08 vanuit Johannesburg en toekomen in Caïro op 06/08 om dan pas de 8ste naar Brussel terug te reizen, deze vlieger gaat niet op voor mij. Vandaag ga ik ze even bellen en zien of we hier uit geraken , of een beter voorstel of geld terug.

Ondertussen al wat verder, de rechtzetting van hun timetraveling ziet er momenteel goed , nu afwachten hé :wink: