Vliegen met Egypt air

En hier is dan het beloofde berichtje over Egypt air!!!
Ik ben dus veilig in Bangkok aangekomen :wink:
De vlucht was heel prima!
Eten blijft vliegtuigvoedsel maar daar was niks op aan te merken.
de overstap ik Cairo ging ook allemaal erg vlot, klein beetje vertraging.
en de vlucht van Cairo naar Bangkok was helemaal top omdat het vliegtuig
nog lang niet vol zat dus ik heb heerlijk languit geslapen…
en zelfs als dit niet het geval was geweest dan was er genoeg beenruimte.

Tot zover het bericht over Egypt air.

Ziet er leuk uit je berichtje Jikstra!!Ben jij vertrokken uit Brussel?omdat ik in februarie met Egypt-air afreis naar Bangkok!Hebben ze tegen jou gezegd dat je de terugvlucht moet bevestigen?graag:info!!gegroet:georgessiam.

Eerder dit jaar al precies dezelfde ervaring gepost (incl. de vrije stoelen). Mij heeft niemand gezegd dat ik perse mijn terugvlucht moest herbevestigen, heb ik ook zoals gebruikelijk niet gedaan. Ik ben destijds uit A’dam vertrokken.

dat zit wel snor,dan bevestig ik ook niet in februarie!! misschien dat ik eraan kom dat ze zeggen,sorry het vliegtuig is vol,hier is geld en kom maar binnen 2dagen terug!ha ha ha!!bedankt voor je reactie! gegroet:georgessiam.

Zoons vlogen ook met Egypt Air vanaf Dusseldorf.
Omdat de oudste een half jaar in Thailand is bleek dat zijn terugvlucht niet meer naar Dusseldorf gaat maar kostenloos werd omgeboekt van Dusseldorf naar Amsterdam.

Nog meer ervaringen met Egypt Air. Zie nu tickets voor 580 euro van half no. tot 22 dec.

Georggesiam zit momenteel in LOS en vond de vlucht goed , enige vertraging en de maaltijden 2 x hetzelfde en niet super .
Indien je naar de prijs kijkt , kopen dus !

Mvg

ben een keer vanuit bkk naar brussel gevlogen had een 5 uur tussenstop op cairo erg lang vond ik en de stewardessen warfen niet echt aantrekkelijk en chagerijnig

Zo een tussenstoppen heb ik reeds met de betere maatschappij gehad en er zijn er nog veel langere.