Vliegen met Egypt air

En hier is dan het beloofde berichtje over Egypt air!!!
Ik ben dus veilig in Bangkok aangekomen :wink:
De vlucht was heel prima!
Eten blijft vliegtuigvoedsel maar daar was niks op aan te merken.
de overstap ik Cairo ging ook allemaal erg vlot, klein beetje vertraging.
en de vlucht van Cairo naar Bangkok was helemaal top omdat het vliegtuig
nog lang niet vol zat dus ik heb heerlijk languit geslapen…
en zelfs als dit niet het geval was geweest dan was er genoeg beenruimte.

Tot zover het bericht over Egypt air.

Ziet er leuk uit je berichtje Jikstra!!Ben jij vertrokken uit Brussel?omdat ik in februarie met Egypt-air afreis naar Bangkok!Hebben ze tegen jou gezegd dat je de terugvlucht moet bevestigen?graag:info!!gegroet:georgessiam.

Eerder dit jaar al precies dezelfde ervaring gepost (incl. de vrije stoelen). Mij heeft niemand gezegd dat ik perse mijn terugvlucht moest herbevestigen, heb ik ook zoals gebruikelijk niet gedaan. Ik ben destijds uit A’dam vertrokken.

dat zit wel snor,dan bevestig ik ook niet in februarie!! misschien dat ik eraan kom dat ze zeggen,sorry het vliegtuig is vol,hier is geld en kom maar binnen 2dagen terug!ha ha ha!!bedankt voor je reactie! gegroet:georgessiam.

Zoons vlogen ook met Egypt Air vanaf Dusseldorf.
Omdat de oudste een half jaar in Thailand is bleek dat zijn terugvlucht niet meer naar Dusseldorf gaat maar kostenloos werd omgeboekt van Dusseldorf naar Amsterdam.

Nog meer ervaringen met Egypt Air. Zie nu tickets voor 580 euro van half no. tot 22 dec.

Georggesiam zit momenteel in LOS en vond de vlucht goed , enige vertraging en de maaltijden 2 x hetzelfde en niet super .
Indien je naar de prijs kijkt , kopen dus !

Mvg

ben een keer vanuit bkk naar brussel gevlogen had een 5 uur tussenstop op cairo erg lang vond ik en de stewardessen warfen niet echt aantrekkelijk en chagerijnig

Zo een tussenstoppen heb ik reeds met de betere maatschappij gehad en er zijn er nog veel langere.
De onvriendelijkheid dat heb ik nog gehoord maar ja voor de geld…

ik ben vorig jaar met egypt air naar bangkok gevlogen en de vlucht op zich was goed te doen, er viel alleen een handbagage luik open tijden turbulentie welke de passagiers zelf moesten sluiten omdat het aanwezige personeel er alleen maar om kon lachen, dit was trouwens wel de enige keer dat ze konden lachen want de rest van de reis waren ze erg onvriendelijk tegen het onbeschofte aan
terug inderdaad vrij lange stop in cairo en ook op dit vliegveld weinig vriendelijkheid kunnen ontdekken
maar het is inderdaad een mooie prijs al zou ik zelf niet meer met ze vliegen voor minder dan 200 euro verschil dan kijk ik toch liever bij emirates of die niet een mooie aanbieding hebben (vaak maar iets duurder)

groet dirk :chin:

Volledig akkoord Dirkpie,

Ik( wij ) heb een ticketje voor 850 euro p.p.met Ethiad voor juli 2010 ( prima aansluiting ) , aangeschaft in september 2009.
Wij kiezen voor kwaliteit , we gaan maar één keer per jaar naar LOS.

Mvg Frank

ik ben nog nooit met Egypt Air naar Thailand gevlogen, wel naar andere bestemmingen. Persoonlijk vind ik dat ze een prima prijs-kwaliteit verhouding hebben!

Hoy Gg,

Dat van die alcohol wisten we al hé…
Als we amper de helft betalen kunnen we niet dezelfde service verwachten , anders gaan de duurdere maatschappijen falliet !
Maar Egypt - air ging toch in het voorjaar nieuwe toestellen krijgen, iemand nog iets van gehoord ?
Natuurlijk is de vraag voor welke vlucht gaan ze die inzetten .

Mvg

Wat wil je voor 539euro wat ik heb betaald voor de vlucht,natuurlijk heb je andere vliegmaatschappijen die een betere service geven(prijs+kwaliteit)al bij al moeten we niet klagen,het voornaamste= we zijn er geraakt!!Nu als ik nadien terug thuis kom,rap zoeken voor een goedkoop ticket,het zal niet #simpel#zijn Frank!!groetjes;georgessiam met een Heineken aan de computer.:chin:

Allé Gg heiniken , SINGHA is het van het !!!
Wanneer ga je terug naar LOS ?
Hoor ie iets van de rood en geel problemen ?
Zit madame bij de kapper ? grapje!

Frank

Nee we hebben vandaag niets op programma staan,het is echt te warm om enige dingen te doen(35graden)mijn madam zit vlak naast mij,playing games on the computer!!Zijzelf houd er niet van om in warme temperaturen te wandelen!over rood en geel problemen,hier in Buriram heb ik niets opgemerkt.Het zal weeral in Bangkok te doen zijn zeker??Ik wil nog dit jaar 2x teruggaan naar het land van de glimlach!zeker in December(100%)en in Mei of Oktober???ben volop al aan het zoeken naar een goedkoop ticket!groetjes;georgessiam.(sorry moderator dat ik van de topicvraag afwijk)