Wie heedft ervaringen met Egypt Air naar Johannesburg ?
Ikzelf ga ook met Egyptair,februarie naar bangkok!Kan er iemand ook iets over vertellen,ik pik mijn vraag aan bij Tar! dus 2 topicvragen!:chin:
Egyptair naar KL! Heeft niemand ooit met Egyptair gevlogen?? Sinds september geen reactie op vorige vragen! Post mijn eigen ervaring in september.
Ben verleden zondag teruggekomen van Bkk naar zaventem met Egyptair,op het Thaiforum heb ik het één en andere al verteld over Egypt-air!! ff dit aanvinken!!! Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk Moet je wel vertellen dat het een vlucht was van Bangkok naar Zaventem(Brussel) gegroet:georgessiam.:chin:
Prima vlucht, waarschijnlijk heb je een aantal uur wachttijd op Cairo waarna je ´s nachts door vliegt naar Joburg
Ik heb januari dit jaar gevlogen met Egypt Air. De vlucht was van Amsterdam naar Bangkok via CaĂŻro. Je krijgt best waar voor je geld.
Pluspunten
- Eten en drinken is prima
- Moderne vloot
- Je krijgt een masker.
Minpunten
- Overstap op CaĂŻro op terugweg vanaf Bangkok is behoorlijk lang. Bovendien de vele controles (autoritair) is ook niet prettig. Hier kan Egypt Air natuurlijk niets tegen doen.
- Personeel soms wat onvriendelijk
- Video (films Arabisch) is niet om aan te zien. Van Cairo naar Bangkok : geen persoonlijk schermpje
Ik ben afgelopen mei gevlogen van Amsterdam-CaĂŻro-Bangkok.
Viel me 100% mee!
Personeel aan boord is erg vriendelijk, eten en drinken wordt goed verzorgd.
Vanaf CaĂŻro naar Bangkok een scherm met films en spelletjes etc.
Het wachten op de terugweg is wel een nadeel idd… Maar ja, is maar 3uurtjes en daarbij, het is wel erg goedkoop!! ![]()
maar verder verliep het allemaal heel soepeltjes! Bagage werd gelijk doorgesluisd, niks aan de hand! Zou er zo weer mee vliegen hoor!
Ben weer met Egyptair gevlogen. In zijn geheel tevreden, alhoewel de vlucht Cairo Bangkok veel minder goed was dan Bangkok Cairo. (een oud vliegtuig, geen eigen scherm), de films zijn wel in het Engels (met Arabische ondertiteling) dus ok. Eten zeer goed, drinken een ramp indien je geen fan van frisdrank bent. (enkel lauwe frisdrank, zoet fruitsap en plat water (geen spuitwater). Zolang er geen rechtstreekse vluchten van Brussel naar BKK gaan en hun prijzen zo blijven denk er erover om volgend jaar weer met hen te vliegen.
Met “Egypt Air” van BRU naar Luxor…no problems at all ! Goede vlucht gehad !
Sopirla>>>
Ik heb geen ervaring nog met egyptair maar vlieg volgende week met ze naar Johannesburg.
Nu staat er op hun site dat je i.p.v 23 maar liefst 46 kilo mag meenemen? Weet iemand of dit klopt??
Zou wel heel fijn zijn!
Het veiligste is bellen met “EgyptAir” en vragen hoeveel gewicht mag je nemen, doe alsof je de site niet gezien hebt. Heel neutraal…is de beste politiek.
Groetjes
Sopirla>>>
Ja dat bellen dat heb ik al geprobeerd maar ze nemen dus niet op!
Via wie heb je de ticket gekocht?>>>
gewoon via Egypt air maar t staat niet op mn ticket hoeveel er mee mag. Ik vind het erg vervelend dat ze gewoon de telefoon niet opnemen.
Lekker klantvriendelijk!
Ze zijn niet de enige; ik ken ze van de luchthaven. Ik geef je een steuntje: mijn collega’s van “Egypt Air” (afdeling “cargo”); ze zullen ook moeten weten:
Mr. Walaa M. Youssry
Tel: 0477/252 030
0476/313 991
Ik hoop dat ze nog bestaan; indien ja, stel je je vraag aan hun en ze MOETEN weten.
Succes!![]()
Sopirla>>>
Hoi , bedankt hoor ik ga het proberen. Spreken ze wel Nederlands of Engels?-+
IK denk dat Engels de meest geschikte is; wees voorbereid op een Engels op z’n Arabisch !
Succes! ![]()
Groetjes
Sopirla>>>
Ha ha ja dat denk ik ook.Heel erg bedankt voor het meedenken.Ik ben benieuwd!
groetjes Ingrid
Ingrid, als je morgen geen resultaten boekt, laat me iets weten en ik ga die gasten morgen laten opsporen.
Hou me op de hoogte, a.j.b.
Groetjes,
Sopirla>>>
Ok dank je wel. Kom jij ook uit Egypte?
Gr Ingrid