Jammer genoeg niet, want ik hou enorm van de zon. Ik leef het best tussen 35°-40°C.
Ik ben geboren in Roemenië en al 21 jaar woon ik in België.
In een knop…
Groetjes
Daniela>>>
wat is een knop???
Hi Ingrid,
Weet je wat je moet doen? Vervang het door: “dit is het in het kort”, misschien ziet beter uit…:zon02:
Groetjes,
Sopirla>>>
Oh ok ja nu snap ik het. Nou ik ga het proberen morgen .
Nogmaals bedankt! groeten Ingrid
Ingrid, laat me a.j.b. iets weten als geen succes boekt; ik zal op een andere manier proberen (met mijn collega’s van hier)
Groetjes
Sopirla>>>
Ja doe ik!
Zojuist in Caïro aangekomen vanuit Bangkok. Prima vlucht gehad, al was het eten gisteravond een beetje smakeloos. Het eten op de heenweg was wel erg lekker. We hadden naar Bangkok toe geen eigen schempjes, maar nu op de terugweg wel. Geen idee wat voor een vermaak er was, ik heb lekker liggen slapen ![]()
Jenny, goede morgen, we zijn bezig met de toegelaten gewicht voor een vlucht BRU - CAI - JNB. De gasten van “Egypt Air” zijn niet te pakken en Ingrid wil het weten. We gaan vandaag anders aanpakken als Ingrid weer geen succes heeft !
Welkom in Cairo en geniet van je vakantie !
Tot de vogende,
Groetjes,
Sopirla>>>
Mijn vakantie is helaas voorbij, ik ben op weg terug naar huis…
Tja, qua bagage neem ik altijd zo min mogelijk mee, ik moet er niet aan denken om meer dan 20 kilogram bagage (+ 10 kilogram handbagage) te moeten slepen… Ik was liever een keertje vaker. :was:
Jenny, Ingrid heeft op de site van “Egypt Air” (als ik me niet vergis) dat ze mag 40 kg meenemen voor de vlucht naar JNB; nu wilt ze bevestigd hebben (normaal, als je denkt dat in Egypte, de dag van vandaag, niet alles is terug op z’n pootjes), dus we proberen iemand van “Egypt Air” aan de telefoon te krijgen.
Afwachten en succes, hoop ik voor Ingrid.
Groetjes
Sopirla>>>
Ik heb de afgelopen 3 jaar 2x met Egyptair via Cairo naar Johannesburg gevlogen…alles was prima goed verzorgd e.d. maar ik vind Egyptair vies…bah plankje om je eten op te zetten, was nog smerig. Ik vond het gewoon allemaal vies om me heen. Slechte arabische films verder niks op aan te merken.
Hey daar
Het probleem toen was over de toegelaten gewicht; mijn collega wou met “Egypt Air” naar JNB vliegen en ze heeft ergens gezien dat 40 kg mag; maar ze was niet meer zeker; ze probeerde “Egypt Air” telefonisch te bereiken, maar zonder rezultaat; toen heb ik haar de mobiel telnrs van mijn collega’s van “Egypt Air” en daarna heb ik niets meer van haar gehoord; waarschijnlijk mijn collega’s hebben haar verder geholpen.
"That’s all, folks "!
Groetjes
Sopirla>>>
afgelopen zomer gevlogen met Egypt en toen was inderdaad 46 kg toegestaan!!
Ja, maar op de route BRU-CAI-JNB !
Groetjes
Sopirla>>>
op de route ams -cairo -Kl’
maar lijkt mij een maats. afhankelijke regeling meer dan route afhankelijk
overigens ook (over iets anders) tel contact gehad met Egypt in ams. en zij hebben gewoon nederland persooneel
…en wat is je probleem nu ?
Groetjes
Daniela
ik heb geen probleem.
ik geef antwoord op de vraag hoeveel kg. bagage is toegestaan, plus op de vraag welke taal er telefonisch gesproken wordt bij Egyptair
Gevlogen van Amsterdam naar M.I.A Egypte en moet zeggen korte vlucht en prima gegaan…goede service onder vonden…ook bij het inchecken.