In december ben ik van plan om wederom thaialdn te bezoeken.
Na 2 keer china air te hebben gevlogen wil ik nu eens wat anders proberen.
Mijn oog is gevallen op een vlucht van egypt air.
vanuit amsterdam via Cairo naar bangkok.
Kosten zijn 614E en na 17dec 658E
Ik vind dit erg goedkoop en ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met het vliegen met egypt air…?
Ik ga alleen in op de prijs; ik zou het proberen, want normalerwijs liggen de ticketprijzen na half december een eind hoger. Op de heenreis heb je 1uur en 50 minuten overstaptijd, maar op de terugreis kijk je wel tegen een overstaptijd van pakweg 5 uur aan. Kijk ook even op www.turbulentie.nl voor reiservaringen.
Hoi,
Ik zit ook naar Egyptair te kijken, is wel een stuk goedkoper dan bijv. china airlines…
Op internet zoeken naar referenties is dodelijk haha… Staat zoveel uiteenlopends op… Heeft iemand hier een ‘normale’ mening over egyptair?
Net terug van een jaar Thailand met Egypt Air. Redelijk wat turbulentie tussen Bangkok en Cairo. Ze vliegen met ontzettend oude toestellen, niet zoveel plek voor je benen… maar alle vluchten waren netjes op tijd en het eten was lekker. Dit ticket was opmerkelijk goedkoper dan bij eender welke maatschappij. Ik zou er opnieuw mee vliegen. Je kunt al wat doen in Thailand met het geld dat je uitspaart. Grtz
Wil niks aan jouw eigen waarneming af doen maar Egypt Air vliegt CAI-BKK met de Boeing 777-200. Allen van een bouwjaar 1997-2001. Misschien zien de toestellen er oud uit, maar ze zijn het niet.
Ter indicatie de 747´s waarmee China Airlines AMS-BKK vliegt zijn allemaal van dezelfde periode, dus net zo oud.
Enfin, ik vlieg bijna altijd China Airlines, maar vanwege het wel erg grote prijsverschil ga ik volgende week maar eens Egypt Air proberen…
nou ik heb inmiddels ook mijn vlucht geboekt… Via Egyptair…
Scheelde 130 euro met china airlines… We zullen het zien dus, maar hoor veel goede verhalen. Gaat helemaal goed komen dus!