Egyptair de goedkoopste?

Ze hebben prima prijzen maar zijn er nadelen, heb jij ervaring ? Goed of slecht , laat iets weten !?

Frank;ikzelf vertrek in february met EGYPT-AIR,dat heb ik je gezegd in mijn pm naar jou!!Natuurlijk is het altijd oppassen,in het verleden hebben ze een verbod gehad om te landen op zaventem,nu (2009)heb ik van verschillende mensen gehoord dat hun toestellen beter zijn onderhouden,alsook hun service is prima!!plus het is ideaal om te vertrekken uit Bangkok(tijd:00:55am)in cairo moet je ongeveer 1:45uur wachten voor je aansluiting naar Brussel.Moest je nog vragen hebben Frank,dan mag je altijd een pmtje sturen!!groetjes:georgessiam.

Neem mij niet kwalijk , misschien een beetje beroepsmisvorming .
Ik doe al meer dan 30 jaar zaken en tracht steeds het addertje onder het gras te vinden als het goedkoop is !
Ik had ook op de site “vliegervaring met egyptair” negatieve ( maar ook positieve ) kritiek gelezen.
Het is misschien ook een stunt om nieuw klienteel aan te trekken ?

Vriendelijke groet

Frank,14dagen terug heb ik mensen gesproken die met Egypt-air naar Thailand zijn gevlogen,service en de vlucht was vlekkenloos verlopen!Natuurlijk voor die prijs is er altijd een addertje onder het gras,maar deze keer niet.We zullen afwachten wat het zegt wanneer ik in februari met deze maatschappij vlieg naar het land van de glimlach.Moest je nog vragen hebben frank,stuur gerust een pm!!groetjes:georgessiam.