@ confederatie.
Sorry het is een beetje verwarrend wie had vertraging Egypt of Etihad ?
@ confederatie.
Sorry het is een beetje verwarrend wie had vertraging Egypt of Etihad ?
volgens mij bedoelt hij Etihad
Wellicht zijn de transit-tijden bij EgyptAir wat korter dan bij Etihad, maar Etihad staat wel beter aangeschreven dan EgyptAir.
Ik denk dat er bij jou destijds iets anders heeft plaatsgevonden. Als je een ticket boekt met transit-tijd van 2 uur, dan is dit echt niet opeens 12 uur. Wellicht was er een vlucht geannuleerd ?
Overigens heeft Etihad een prima overstap als je vanuit Brussel naar Bangkok vliegt. Om 20:00 uur aankomst in Abu Dhabi en om 21:40 uur weer verder…
Of om 07:00 uur 's ochtends aankomen in Abu Dhabi en dan om 08:45 uur doorvliegen…
Ikzelf heb verleden jaar met Etihad gevlogen,en ik vond de service en de vertrektijden(heenvlucht)wel ideaal!Had alleen tijdens de terugvlucht 4uur moeten wachten in Bkk,we kregen als compensatie een eetbon van 3euro!Hoe zit dat nu eigenlijk Dave,met het aantal uren dat je bij wijze van spreken vast zit op de luchthaven,wanneer heb je recht op compensatie?4uur was een eetbon en de rest,moet daar 6uur(ik zeg maar iets want ik weet het zelf niet)tussen zitten eerdat je finnaciel wordt gecompenseerd?gegroet:georgessiam.
Bij Mastercard Platinum krijg je bij vertraging of gemiste aansluiting van lijnvlucht of HST van meer dan 4 uur een vergoeding van 200 euro.
Denk dat er bedoeld word wat je van de maatschappij krijgt en niet van waar je de tickets mee betaald zijn…Want 4 uur vertraging en vergoeding is allemaal prachtig en machtig mooi. Maar als je zoals een simpele ziel (ik;)) deze niet hebt dan mag je toch enige compensatie verwachten van de vliegtuigmaatschappij.
heeft een rechter van de week niet besloten dat je na 6 uren zo’n €600,- terug krijgt! Maar of dat ook voor buiten de EU geld?
Damn! Doe ik het weer, terug naar de vraag, hoe is Egypt air:biggrin:
Hier een welgemeend excuus van mijn kant uit, zat te dromen had niet gezien dat je via via hier terecht was gekomen, had dat stukje post van je even gemist.
had mijn opmerking ook kunnen wissen, niet gedaan want dat vind ik zwak en het is immers al weer een paar uur geleden dus het halve forum heeft t al kunnen lezen
Je mag wel ff afwijken Esther,maar geen uren!! ha ha ha !lol2g.s
Ik had het goed begrepen maar ter info hé.
groetjes
Afwijken en uitwijken, doe volgens mij niets anderslol2
Ok prima. Altijd handig deze info mocht je een mastercard platinum hebben en langer dan 4 uur vertraging.
Met Ethihad heb ik 3 maal zo een lange vertraging gehad daarom nooit meer en sorry 3 euro compensatiebon om te eten daar betaal je op de luchthaven nog geen fruitsap van…
Een Golden Mastercard is niet voor iedereen weggelegd alleen voor de
‘happy fiew of meesterbelastingontduikers’.
Ik betaal met de glimlach liever een paar 100 euro meer bij de gevestigde maatschappijen en krijg dan meer beenruimte goede(korte)aansluitingstijden kom op een redelijk uur(voormiddag en niet s’nachts)aan
in Bangkok ,Denpasar, Ho Chi Minh, Hanoi of Jakarta aan en als je slim bent
vraag een mileskaart aan vlieg steeds met dezelfde maatschappij zoals ik doe en vlieg elke 3 of 4 jaar GRATIS naar Azie…
Sorry,
Een master platinium card heeft voordelen zoals gratis pechverhelping e.a., onlangs stond ik in panne met mijn bestelwagen in Antwerpen en werd gratis terug naar huis getakeld.
Ik heb die onlangs aangeschaft daar ik anders niet kon boeken ( hotel en binnenlandse vluchten ) via internet!
Dus niet voor duistere praktijken !!!
Ik vond mijn ticket niet zo goedkoop ( 850 euro en tien maand op voorhand geboekt).
Maar ja driemaal hetzelfde is zeker geen pretje , daar gaat dan alle lof over Ethiad !?
Bedankt.
Een gouden mastercard geven ze je niet zomaar je moet een goede gevulde bankrekening hebben en de bank moet voldoende aan je verdienen
kaart kost ook veel geld hoge bijdrage per jaar.
Ethihad is zeker niet aan te raden veranderen hun vluchturen zoals het hun uitkomt.
Ik boek steeds 8 tot 10 maanden op voorhand mijn vlucht(en)naar Denpasar(Bali)met KLM 820 Euro(verleden jaar met QANTAS 792 Euro de beste vluchtmaatschappij van de Wereld)
Naar Cebu(Philippines) met Cathay Pacific 796 Euro(verleden jaar 690 Euro
met Malaysian Airlines ook een zeer goede maatschappij)
Vliegen word elk jaar duurder taksen kost meer dan de ‘naakte’ vluchtprijs
maar ja zolang er moslims bommen en zelfs brandbare vloeistoffen in hun
onderbroek mee de cabine binnensmokkelen zullen we steeds meer 'veiligheidstaksen moeten betalen.
‘9/11’ en achterlijke fundamentalistische moslims die zijn verantwoordelijk
voor de steeds duurdere ticketprijzen want steeds meer controle dus
meer personeel dus hogere prijzen en langere wachttijden…
Vroeger was vliegen voor mij genieten nu is het voor mij lijden en afzien…
der zg. anti moslim bommen controle is natuurlijk een slimme truc om veel te verdienen.
Het ligt niet zo simpel.
ook zg. milieuheffingen komen bepaalde mensen van pas.
\onder de mom van milie eu het reizen bemoeilijken.
de zg. anti terreur maatregelen bv. in amerika schynen vooral de goedwillende burgers het leven te verzuren.
Geen enkele ‘weldenkende intelligente’ mens steekt een vuurversneller
of lichtontvlambare bomen in zijn onderbroek alleen ‘domme fundamendamentalistische gefrustreerde moslims’.
Alle respect voor moslims alleen nooit respect voor fundamentalistische moslims.
Nooit een katholiek,hindoe,boeddhist,jood,taoist enz. bommen zien binnensmokkelen op vliegtuigen…
Reken maar eens uit wat de beveiliging extra personeel scanners binnenkort full body laserscan dat rekenen ze allemaal door aan ons
de consumenten.
Vlieg al meer dan 30 jaar de Wereld rond vroeger gewoon inchecken
vliegen vriendelijke bediening landen en klaar.
Nog een paar ‘fundamentalistische grapjassen’ op het vliegtuig en we vliegen binnenkort allemaal naakt naar onze bestemming…
Mijn vrouw vraagt mij waar ik al dat geld verborgen hou ?
Dure kaart juist , maar als je verzekering neemt voor reis ,auto dan kom je veel duurder !
http://www.dexia.be/Nl/Particulier/Pay/ByCard/CreditCard/MasterCardPlatinum/
Sjonge jonge. Ik boek ook met VISA enwel GRATIS
al 8 jaar lang, ARGENTA
…
Je hebt groot gelijk, maar Argenta is geen klant van mij …ik ga naar mijn klanten.
Anders zou ik ook daar gaan…