Nu graag zonder afkortingen Mwende, want ik snap er geen snars van:D
Klinkt namelijk best aantrekkelijk wat jij schrijft.
Nu graag zonder afkortingen Mwende, want ik snap er geen snars van:D
Klinkt namelijk best aantrekkelijk wat jij schrijft.
Britisch Airways en Kenia Airways.
Ah! Dank!
Dacht dat Britisch Airways knettersduur was!? En Kenia Airways, op BKK?
Daarom kende ik die afkortingen niet, zat al te denken, maar kon ze niet echt plaatsen.
Maar wat is NBO? ![]()
Ik gebruik zelf ook regelmatig afkortingen, maar meestal alleen als ik zeker weet dat mensen t begrijpen. Zoals BKK.
Jongens we weten dat bkk:bangkok= cnx =chiangmai is op het Thaiforum,gelieve de rest voluit te spellen,anders snappen we er niets van al die berichten in codestijl!!Op den duur kan men al een boekje raadplegen met alle luchtvaartcodes,houd het simpel!bedankt:georgessiam.
Het is al weer eventjes geleden maar BA heeft ook weleens scherpe tarieven. Al eens gevlogen DUS-LHR-LAX (Los Angeles). Maar ook al eens met heel gezin van 5 personen DUS-LHR (Londen)-BKK was toen gewoon de goedkoopste optie. BA vliegt BKK in code-sharing met Quantas. Heenweg Quantas en terug BA.
Kenia Airways heb ik ook al eens zien staan op Suvarnabhumi.
Zei ook niet dat Kenia Airways niet naar BKK (;)) vliegt. Maar t lijkt me zo’n omweg via Kenia:D
En Georges, helder!
misschien Nairobia Kenia ( gok )
ik heb ff gezocht op google en NBO is inderdaad nairobi
Ah dank hiervoor! Niet dat ik er wat aan heb, ga niet naar Nairobi;)
VRAAG :
Egypt Air , aan te bevelen of niet ?
ja.
(maakt niet uit waarheen je vliegt , de prijs is beter en de service niet slecht en zelfs al zou die iets slechter zijn, tis om de bestemming betaalbaar te bereiken dat je een ticket boekt)
En ik heb geen idee wat BKK is, en heeft ook niet echt met Egypt Air , aan te bevelen of niet ? te maken.
Maar, ziehier hoe het komt : ik was ingelogd op de startpagina http://www.wereldwijzer.nl/ en klikte op de link Egypt Air , aan te bevelen of niet ? omdat ik toevallig net zelf Egypt air heb geboekt (omdat ik er al eerder mee gevlogen heb en het OK vind) . ik had niet gezien dat het specifiek over Thailand ging. Mijn excuses daarvoor, maar feit blijft dat MSR goed is ! (MSR=Egypt Air)
Leuke ticktes vanuit bru (brussel) naar BKK : finnair 750 euro voor 1 maand in de zomer. http://vliegen.idealo.nl/
:dag:
Bangkok…
ben een week geleden geretourneerd van bangkok met egypt air.
stoelen ok(ik ben 180)
geen gratis alcohol aan boord
eten niet zo lekker
in cairo 2 uur langer moeten wachten + 3 uur = 5 uur.
filmpjes vreselijk leuk ipv de gelikte amerikaanse hersenspoeling.
prys voor een 3mndn ticket 500 euro.
ADVIES:
wat wil je lekker goedkoop en toch biefstuk eten blijf dan THUIS…
huur een paar videoos over thailand.
advies als je uit thailand komt 30 graden en het is in cairo 15 graden neem dan een truitje mee.
Of een regenjas,was op 27februarie 17graden en het was hard aan het regenen,we werden met de bus naar het vliegtuig geleid(het was een open trap)waar we moesten opstappen!g.s
Nairobi
Mombasa
Oostende
Brussel
NEEM NIET ALLES ZO LETTERLIJK , en stel dan een ter zake doende vraag.
Zoals reeds eerder gemeld wil ik jullie verzoeken om geen afkorting van airlines en/of steden meer te melden. Dit werkt voor velen verwarrend en vaak zie ik ook codes die niet correct zijn.
Zo is de airlinecode voor EgyptAir bijvoorbeeld geen MSR maar MS.
Ook zie ik wel eens iemand de afkorting AA gebruiken voor AirAsia…maar AA staat dus voor American Airlines.
Dus conclusie: gewoon alles even voluit schrijven of de volledige naam erbij vermelden en niet enkel codes gebruiken.
Bvd (bij voorbaat dank) ![]()
Ja zeker wel. Topic staat in het Thailand-forum en heeft betrekking op vliegen naar Thailand met EgyptAir.
Zoals al vermeld staat de airportcode BKK inderdaad voor Bangkok (Suvarnabhumi Airport). De 2e luchthaven van Bangkok heeft de code DMK (Don Muang).
Als de vraag hier gesteld word, lees; Thailandforum! Dan mag ik aannemen dat het er wel degelijk toe doet of er een vlucht naar Bangkok gaat!
Egypt Air is okay beter dan Etihad Airways lange wachttijden tot 12 uur voor een tussenstop maar dat zeggen ze nooit op voorhand op hun vluchtschema staat dan 2 u wachten maar in werkelijkheid heb ik 12h
gewacht zonder enkele compensatie of vergoeding…
Dit nooit meer…
was dit éénmalig of heb je dit meer mee gemaakt want als dit meer gebeurd is dit wel belangrijk om te weten als je een keuze moet maken