Hmmm die 3 plekken klinkt wel heel aanlokkelijk. Maar ja hoe weet je dat? Kan natuurlijk de speurneus uit hangen en degenen die naast je komen te zitten opsluiten in het toilet op het vliegveld:D
Uhh het ging over beenruimte en ik vroeg het specifiek over de beenruimte bij Egypt air. En ja dat draaide uit in ruimte in het algemeen, sorry dat ik je topic verpest heb!
De mensen die dit lezen zullen nu heus de draad van het verhaal niet kwijt zijn. Het staat immers duidelijk beschreven her en der dat het over Egypt air gaat.
Maar zaten je knieeen vast in de stoel voor je? Je bent toch wel een keer rechtop gaan zitten? Gangpad is idd wel beter voor lange benen, behalve dan als het karretje eraan komt en je het niet in de gaten hebt midden in de nacht. De rest wist gelijk dat wel NL’ers waren, mijn man vloekte behoorlijk…
Ik herhaal het nog eens Frank,als je alle ongemakken erbij neemt(nors personeel,eten en slechte entertainment is het zijn prijs waard(539euro)als ze 700/800euro gaan rekenen,dan zou ik zeggen pakt een ander maatschappij!Had daarstraks nog gezegd dat op www.joker.be een promotieactie is van 1 tot en met 31maart(Egyptair) voor de prijs van 528euro!Hierook zou ik zeggen aan de forumleden doen.gegroet:georgessiam.:chin:
:tssk:hmmm,zuurpruimen!!heel lekker om te eten(typische China airlines):finger:je gaat mijn beroemde woord toch niet afpakken zeker Esther?anders moet ik iets anders verzinnen!dit ff off topic gezegd!Voor Frank,wat denk jij,over de aanbieding van 528euro per ticket?Ben zelf geneigd om op die aanbieding in te gaan!gegroet:georgessiam.
Wahaha, ik zou niet durven GS! Zuurpruimen, daar heb jij pattent op!
En btw, noem me maar Esther hoor. Zou me haast niet aangesproken voelen als je Neyana in het midden van tekst zet. Ziet er zo vreemd uit…Maar ben t zelf.
(even off topic, heb jij enig idee of ik dat kan aanpassen? Ik bedoel, jij als doorwinterde forumganger weet dat misschien. Heb inmiddels ook foto’s, dus waarom mijn naam dan niet echt?)
hebt het al veranderd in Esther,kijk maar naar boven!cheercheercheermijn armen beginnen pijn te doen van het typen,ff wat rekoefeningen doen!noem mij maar siam!of georges?:lol:
Ik raad je echt Etihad aan. Voor de zomer kost een tiket je nu wel 1060 euro maar bij de vroegboeking kon je een tiket kopen voor 800 euro. Voor die prijs vlieg je zeer royaal. Etihad is dan ook top. Volgens mij bij de beste economy class van alle maatschappijen.
Stoffeltje;ik zelf heb ook met Etihad gevlogen verleden jaar(mei)en idd;het is een goede maatschappij om met de vliegen(dit ff gezegd off topic)want het gaat nog altijd over Egypt-air.Zoals ik al vermeld heb,kun je al tickets vinden van Egypt-air voor 528euro op www.joker.be voor mensen die een kleiner budget hebben om op reis te gaan,is dit wel een goede prijs.Zeg nu niet dat het een top maatschappij is(eten was maar zus en zo,misschien dat een ander passagier het eten wel lekker vind?)entertainment;tjaaa? (heel slecht;arabische
films+cartoens)maar dat moet je er maar bijnemen.g.s
Heb Ethiad geboekt in september 2009 voor juli 2010 aan 850 euro maar kon toen Egypt Air boeken voor ongeveer 500 euro. Maar er waren nog weinig personen die ermee gevlogen hadden .
Je hebt een goede zet gedaan! Ga dit jaar in juli ook weer met Etihad. Kan je alleen maar zeggen dat dat dik inorde is. Iedereen zijn eigen scherm. Kan je films zien, muziek luisteren, enz…
Veel bediening van drank. En alles all in. Wijn, wodka, wiskey, enz…
Eten met een kaart. Kan je uit 3 menu’s kiezen.
Toen ik met Etihad vloog (verleden jaar)was het maar 650bath,vindt het nu te duur,dat is de reden waarom ik met een andere(Egypt-air) was vertrokken!!Nu Frank als je drie keer per jaar naar Th gaat en alles opteld,dan spaar je veel uit,in mijn geval! gegroet:georgessiam.
Zou ik ook doen Gg , maar wij werken 7 / 7 en gaan maar éénmaal op reis dus graag wat luxe! Maar ik heb ergens gelezen dat Egypt nieuwe vliegtuigen ging aanschaffen voor begin 2010.