Eet jij elke dag thais eten op vakantie?

:chin:Ik meen dat ik 20 bath betaalde voor een behoorlijk portie en wat saus er bij :thailand::cambodia:

Waar was dat Fransjes? had het gezien in Buriram(Isan)het viel me direct op.
Nu om on topic te blijven,ben nog nooit geweest in de “dairy Queen” wat serveren ze daar?iemand die het weet?

:chin:zijn vaak kleine kraampjes zie ze regelmatig in Bangkok op de talaat vaak franse frietjes van die dunne stengeltjes:THAILAND::cambodia:

Bij de Diary Queen verkoopt men ijs veelal te vinden in de shopping mall’s.

Trouwens wordt er in sommige Thaise gerechten wel rijkelijk omgegaan met het toevoegen van suiker

Bedankt Jan,dat weten we weeral(wist het niet)Nu is Dairy Queen beter dan Swensens?

Nee George is gewoon een simpel stalletje waar je softijs kunt halen met als topping hagelslag(puur) of laten dopen in chocolade of van die gekleurde dingen plus als je een ijsje koopt demonstreren ze dat als je het omkeerd het ijs moet blijven zitten valt het eruit krijg je een nieuw ijsje
:wereld:

Ik heb in 2 maanden Thailand een keer een burger bij de Burger King gehaald en verder elke dag Thais gegeten, soms zelfs noedels voor ontbijt. Het eten in Thailand is geweldig, ik zou niet weten waarom je naar die fastfood ketens zou moeten gaan. Haal trouwens wel regelmatig een ijsje bij de McDonalds, maar dat is het dan ook.

Ik mistte het westerse eten dan ook helemaal niet, ik maak nu ik in Australie ben dan ook regelmatig Thais eten :slight_smile:

wij haalden regelmatig een doos aardappelen en wat stond daar op Dutch potatoes made in china.

Ja die chinezen nemen alles over

Is mijn Nederlands zo slecht??? Dan moet ik dringend iets tegen doen; het is schandalig, na 21 jaar, in België wonen

laat ons zeggen “je hebt een aparte schrijfstijl” lol2 daarentegen vind ik wel dat je héél mooie foto’s maakt ; met wat werk je ?

De foto’s van RoemeniĂ« zijn allemaal getrokken met de 135L op een “Full Frame”.
Een paar daarvan zijn door de voorruit van een “Dacia” getrokken, bij slecht weer. Vandaar die flou artistique.
Ze zijn bewerkt met CS 3, vooral in de contrasten en vooral in de extremecrops.
(Uitleg van de eigenaar !)
Nu dat de volgorde in mijn zinnen niet de juiste is, ik werk eraan al 20 jaar en het is nog altijd niet de juiste ! verd

Groetjes
Sopirla>>>

ik kook zelf gewoon nederlands eten,je kan hier alles kopen aardappelen ,groente,vlees.
groejes puck

Ik vind Dairy Queen geweldig ! Altijd als ik er een zie, moet ik gewoon een Blizzard halen :smiley:

Hey, Dave
Ben je een echte fan van “Dairy Queen”? En hoe zit dan thais eten? Speel je vals?:chin:
Groetjes
Sopirla

patatje is lekker en alle eten in Den vreemde uitproberen, thuis eet ik wel een stampotje, ook lekker. Maar ik ga op reis voor nieuwe dingen, ook wat eten betreft.

Ik ben idd fan van Dairy Queen, maar dat kan je geen eten noemen. Gewoon lekker ijsje

Thais eten doe ik vaak 3x per dag dus af en toe wat van de bekende fastfoodketens gaat er dan ook wel in
vandaag was MacDonalds de lunch :smiley:

Oh, neen; volgens mij is McDonalds de slechtste die je kunt krijgen
Vind je niet?:chin:

Ach, het is binnen te houden. Burger King is lekkerder, maar zit niet in de buurt, dus komt ook niet bezorgen
McDonalds daarentegen wel
 :slight_smile:

Right. En wat vind je van Quick? Ik heb in mijn leven verschillende keer gegeten en het was eetbaar terwijl bij McDonalds
nooit niet meer !
Wat denk je?:chin:

k vind de pizza’s van de pizza-Company heel lekker en niet al te duur.
hesp,champions,ananas en een halve fles ketchup op het bord,lekker!!