Super maar toch erger ik me regelmatig .....

Hey mensen… Ik zit nu eindelijk in thailand en over een paar dagen vertrek ik weer naar huis. Het was echt SUPER. Maar de mensen praten altijd over relaxte mensen en de eeuwige glimlach. Maar ik ben op verschillende plaatsen geweest (mischien de verkeerde) Ik ben in bangkok geland toen naar de drijvende markt en de river qua en toen naar chiang mai -puket - kho phi phi- en vanmiddag vertrek ik naar krabi.

Maar ik vond alleen in chiang mai de mensen heerlijk ontspannen en niet opdringering… Ik bangkok en puket vond ik het verschrikkelijk… IS het normaal als ik op 200 meter 100 x gevragen word of ik naar een gogo bar wil. Of als er 50 taxi`s op een rij staan (kop aan kont) dat er 35 vragen of ik een taxi wil (omdat de andere 15 slapen)

Snappen die mensen nou niet dat het juist de mensen afschrikt en dat ik juist een taxi pak die er niet naar vraagt… IK kots dat echt uit soms( ben ik nou de 1nige die dat heeft)En als ik door een straat loop met 10 masage salons en ik ben er al 8 gepaseerd zou ik dan echt bij de 9e naar binnen gaan omdat die ook al aan mij kop begint te zeuren, of ik mischien een masage wil??? Ik weet wel dat somige plaatsen me heel erg hebben afgeschrikt…

En wat me ook heel erg opvalt… In nederland moet alles stiriel zijn. En als er iets op de grond heeft gelegen dan eten de mensen het niet meer op. En dan gaan ze naar het FANTASTISCHE Thailand en daar eten ze overal… Tis maar goed dat de smaakpolitie hier niet komt…Ze doen ook niet hun best om de plaatsen waar je eet een beetje netjes en zuiver te houden… En poetsen met koud water??? Haha…

Ik wil thailand helemaal niet afkraken want ik vind het geweldig hier hoor… Maar ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties… Want over ergernissen word heel weinig geschreven…

Je maakt je druk om niks is heel gewoon in Thailand en ik ben van het eten in Thailand nog nooit (echt) ziek geweest.