Wat kan je mateloos irriteren tijdens je vakantie in Thailand?
Tijdens mijn bezoek aan één van de vele tempels die Thailand bezit,zag ik dat toeristen met schoeisel een tempel betraden.(mag niet)
Het roken in openbare parken,waar de toerist duchtig aan het roken is.(mag ook niet)
Hierboven heb ik een paar opties geplaats,die je kunt aanvinken.
Hieronder kan je eventueel je stemgedrag uitleggen!!
ik kan me mateloos ergeren aan het gedrag van somige toeristen die totaal geen respect hebben voor de thaise cultuur, maar ik kan me ook ergeren aan de verschillende entree gelden
irriteer me mateloos aan respectloze toeristen en toeristen die denken dat alles hier compleet naders is
:chin:heb er 2 aan gevinkt maar het meeste erger ik me aan toeristen die alle gebruiks regels in Thailand aan hun laars lappen:THAILAND:
De toeristen die er rond lopen zonder respect naar mens dier en cultuur. Daar erger ik me echt dood aan. Vooral de farang die heel duidelijk laat merken dat hij geld heeft en daarom denkt dat alles te koop is en dat de regels niet voor hem gelden.
Waar ik mij aan erger zijn de dronken buitenlanders die denken dat ze god zijn en totaal geen respect hebben voor de dames en zelfs niet begrijpen waarom de dames in de bar werken. Laten ze maar eens een paar maanden in het Noord oosten gaan kijken dan gaan ze het misschien begrijpen en de cultuur snappen.
Sawadee van Co (ghanaco) Thai nik name Thaico. :chin:
Ik erger me aan de mafiaachtige praktijken van de taxidrivers op Koh Tao die veel teveel geld vragen voor een ritje en ga je niet akkoord dan ga je toch lopen kan ze niets schelen. Ze hebben liever geen geld dan wel geld. Dit komt mede omdat de toerist dit altijd betaald omdat ze vaak niet weten wat een eerlijke prijs is. De eerste keer dat ik er kwam betaalde je 50 bath per persoon nu betaal je gemiddeld 150 bath per per persoon gaat dus lekker in een paar jaar.
ja er zijn er velen die denken dat het een soort meisjes droom is in thailand om in een bar te gaan werken.
is de inflatie moiralol2lol2
Ja van 50 naar 150 bath is toch wel even 100 bath extra is toch wel even een thaise maaltijd en 1 cola light.
Ik zal daar wel nooit aan wennen dat gezeik met taxi chauffeur maar goed het is niet anders.
ja zeker de touristen soms. sommige thai zitten alleen ook te lang in de touristenbranche (vooral BKK)
benzine is ook duurder geworden.
ben blij dat ik zelf een auto hier heb en een aantal motorbikes
Ja en Koh Tao is ook heeeel groot lol2
Wij hebben zelf ook altijd een ATV maar van de pier naar Sairee en terug heb ik helaas wel een taxi nodig. Nu heb ik wel iemand gevonden die gratis drop off doet als je bij hun boottickets boekt dus dat scheelt dan wel weer. Maar pick up ben ik helaas gedoemd door de taxi’s. De ATV word namelijk altijd gedropt bij ons huisje.
Maar goed als dat alles is dan leg ik me er maar bij neer dat het zo is verpest. In ieder geval wel weer zin om terug te gaan morgen ben ik er weet te vinden voor 8 weken hoorde dat het flink aan het regenen is.
Ik zit nu in Kuala Lumpur heb mijn paspoort een nieuwe en mijn visum voor Thailand.
Jullie gaan dus weer lekker terug naar jullie eilandje Moira. Goed vooruitzicht!. Als is KL natuurlijk ook geen straf om te zitten.
Dat klopt inderdaad morgen vliegen we naar Koh Samui en dan terug naar Koh Tao. KL is leuk maar na 2 weken gaat het ook weer vervelen lol.
op koh phangan was het bar en boos vandaag moira
Ik erger me mateloos aan de dronken en lastige toeristen.
Wordt afentoe zo boos dat ik zin heb om in te grijpen.:mad:
daar begin ik maar niet zou ik een dagtaak aan hebben ik zie het vaak al geen eens meer alleen de extreme gevallen. het is eigenlijk al gewoon geworden voor me hoe erg het ook is.
De respectloze toeristen die zich zonder in te lezen en zonder goede voorbereiding naar Thailand reizen en denken dat ze daar alles kunnen maken. Zo kan ik me bijvoorbeeld boos maken om dames die topless liggen te zonnen…
lof in een miniscule bikini in de 7 staan