Een paar vragen over wat je wilt zien op Wereldwijzer

Vraag 1 reizen en vakantie
Vraag 2 reisgenoot zoeken omdat ik alleen reiziger ben
Vraag 3. Informatie over reizen haal ik (reis ) gidsen verhalen van reizigers
Vraag 4 rubriek " hostels" misschien?
Vraag 5 nee
Vraag 6 groepsreizen
Vraag 7 meestal zoek ik alles zelf maar heb geen bezwaar in een pakket/ georganiseerde reizen
Vraag 8 ja ik ben op fb op backpackersforum
Vraag 9 nee, omdat je dan actief op de Site moet blijven en dat ben ik niet.
Vraag 10 nee niet dat ik zo 123 weet

Sent from my SM-G800F using Wereldwijzer mobile app

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
    REIZEN

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
    WEET IK NIET MEER

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
    VAN WIKITRAVEL, WIKIPEDIA, LONELY PLANET FORUM, COUCHSURFING FORUM EN VAN VRIENDEN EN BEKENDEN UIT DE REISWERELD

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    NEE

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
    VLIEGTICKETS

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
    LOSSE ONDERDELEN

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    NIET VAN WERELDWIJZER, WEL VAN ANDEREN

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
    JA HOOR. IK HEB BIJNA 5 JAAR IN ZUID AMERIKA GEREISD EN DAAR GEWERKT ALS TOURLEADER, OOK HEB IK 10 JAAR IN NIEUW ZEELAND GEWOOND, 1 JAAR IN AUSTRALIE GEREISD EN EEN JAAR IN SPANJE GEWOOND. IK WOON MOMENTEEL OP BONAIRE DUS IK HEB EEN VRIJ BREED SCALA AAN REIS EXPERTISE

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?

MOET IK EVEN OVER NADENKEN.
ALVAST HEEL ERG BEDANKT VOOR JE HULP!!! :chin::chin::chin:

.
[/QUOTE]

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Voor nu vooral reizen, wellicht in een toekomst emigratie.

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Interesse in reizen en andere culturen.

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? Online, online, online.

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? Ik zou het niet weten, ben tevreden zo.

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? Nee niet echt.

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? Kortingen zijn altijd welkom op alle gebieden!

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? Alles los.

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? nee

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? nee hoor, geen behoefte aan.

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? Nee, ga zo door!

Jammer dat je bij de vraag naar “hulp” steeds (bij 3/12/16) naar een figuurtje moet kijken met blauwe ledematen.Een dergelijke aanpak stimuleert niet tot beantwoorden van vragen.

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie
  2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Een relatie had mij op wereldwijzer gewezen
  3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? Ik toets een land aan bij google en haal bij de bibliotheek boeken over het land van interesse.
  4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? informatie van recentere datum en niet zoals bijvoorbeeld bij
    Cuba"kwesties van ongeveer 10 jaar oud.
  5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? Nauwelijks, in Zuid Europa maak ik steeds gebruik van Cardelmar, vliegtickets koop ik lang van tevoren bij bijvoorbeeld de KLM of Transavia (ik koop extra beenruimte) Ik zou wel overzichten willen zien van cruise, maar dan van echte professionals.
  6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? Kortingen betekent dikwijls ergens tussen in moeten zitten. Wij hebben wel eens gereisd met een reisbureau en dat betekent “groepsreizen”. Bij groepsreizen is het belangrijk dat de reizigers ongeveer identieke interesses hebben. Mensen die verre reizen maken hoeven niet steeds op de goedkoopste wijze reizen en verblijven.
  7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? Bij cruises boek je doorgaans een pakket; je kunt echter ook de vliegreis apart boeken en bijvoorbeeld in Singapore op-en afstappen.
  8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? Nee nooit, ik wil niet de helen dag op mijn telefoon kijken of er een facebook gesprek komt.
  9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? Hangt er van af wat er gedaan moet worden. Expertise is veel hebben gereisd
  10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? Niet alleen schrijven voor backpackers, verhalen van recente gemaakte reizen opnemen, geen kinderachtige figuurtjes meesturen, niet steeds gaan voor de goedkoopste reizen. Rekening houden met financiele situatie van bewoners. Bijvoorbeeld een auto huren in Cuba is onvoldoende, tevens vermelden of en zo waar een auto kan worden gestald achter een hek of poort
    Reizen

weetjes , kennis opdoen , kennis delen

internet - oa wereldwijzer

dit laat ik aan de gebruikers over - wat ik wil weten zal ik posten

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    niet echt

******. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
neen

1. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
    pakketreis

2. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    ik gebruik zeer weinig facebook - dus neen

1. **Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
    **Bij mij gaan reizen en vakantie hand in hand. Ik reis alleen maar op vakantie. Mijn interesse ligt dus voornamelijk bij reizen/vakantie.
    Maar de laatste tijd begin ik toch ook steeds meer interesse te krijgen in emigratie.

Hele goede vraag. Waarschijnlijk zocht ik rond de tijd dat ik lid geworden ben informatie over een bepaald land en liep ik tegen dit forum aan. Ik zou het werkelijk waar niet meer helemaal zeker weten.

Waar niet… Catalogi van touroperators, vakantiebeurs, documentaires op tv, reisboeken, reismagazines (Lonely Planet, Columbus Magazine, Meridian) en uiteraard internet.
Vele verschillende sites, waaronder Wereldwijzer.

Eigenlijk vooral recente informatie. Informatie over zaken die aan verandering onderhevig zijn moet wellicht na enkele jaren gewoon verwijderd worden van de site. (oftewel: er staan teveel berichten op wereldwijzer met niet meer kloppende informatie).

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
Nee. Ik heb goede reistassen en koffers. Via een paar van de reismagazines waarop ik geabonneerd ben krijg ik korting op autohuur en vliegtickets, dus daar ben ik grotendeels al mee voorzien.

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
Dat zou wel handig zijn, dat als je vantevoren besluit voor een korte trip ergens naar toe te gaan, dat je op wereldwijzer kunt vinden wat voor kortingen er voor dat land/gebied/stad zouden zijn.

** 7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?**
Als ik lang en ver weg ga, dan reis ik meestal in een groep met Sawadee, dus dan boek ik een pakketreis.
Voor korte tussendoortripjes regel ik alles zelf en dat zijn meestal meerdere losse stukjes die ik overal vandaan pluk.

** 8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?**
Nee.

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
Ben al beheerder Groot-Brittannie en moderator Reiscafé

** 10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?

**

Voor EddyP:
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland,
Als ik in Europa reis boek ik dikwijls via een intermediair waar ik eerder tot volle tevredenheid heb geboekt.

Vliegticket Aanbieders
Ik koop de tickets doorgaan bij de KLM (niet meer bij delta omdat ik het personeel slecht vind0. Als een reis is opgedeeld in twee stukken waarbij Delta een
deel voor haar rekening neemt, dan boek ik een andere route zodat ik niet met Delta hoef te reizen. Komt nog bij dat er uitsluitend een tegemoetkoming werd
verstrekt aan passagiers die vanuit Nederland reisden en de gehele route met dezelfde maatschappij reisden. Zo gaan we bij voorbeeld niet per Etihad maar per KLM naar Dubai (en betalen wat extra’s voor meer beenruimte) Met maatschappijen die door het land waar zij zijn gevestigd worden gesubsidieerd, vliegen wij bij voorkeur niet mee. Als iedereen dat wel doet, hebben we in de toekomst sletchs gesubsidieerde maatschappijen en kan men vragen (voor de tickets) wat men wil.
of Online Shops Koffers / Backpacks? Ik denk dat hiermee “kopen online van koffers wordt bedoeld”. Onze koffers gaan lang mee.
En wat voor overzichten zou jij willen zien? Wij hoeven niet zo nodig overzichten zien, wel bijzonderheden van recente datum.

Vooral reizen en vakantie

Informatie over China geloof ik.

Algemeen op het web.

Lastig te zeggen.

Nee, eigenlijk altijd van tripadvisor

Oei, dat zou dan zoveel info zijn, ik weet niet of zoiets haalbaar is?

Over het algemeen losse onderdelen, soms een leuke last minute pakketreis.

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    Nog nooit gebruikt, wist ik ook niet.

Grote geografische kennis.

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
    Nee, echt geen idee.

Reizen en dus ook vakantie

Voor tips en routes door Zuid-Afrika en Amerika

Vragen stel ik op het forum voor betreffende land. Informatie uit boeken (bieb) en forums.

Is al vrij uitgebreid. Misschien info over vliegmaatschappijen.

Nee niet echt.

Ja zou leuk zijn. Stedentrips en vliegtickets

Losse onderdelen

nee

nee

accommodaties die leuk, bijzonder en betaalbaar zijn per land.

Reizen!

Om vragen te kunnen stellen aan anderen en om anderen te helpen met hun vragen. Over reizen praten kan altijd!

Dat verschilt heel erg en is afhankelijk van waar ik naartoe ga en wat ik ga doen. Ik kijk o.a. op fora, social en specifieke sites over landen. Hier stel ik ook mijn vragen.

Ik denk dat er eigenlijk al heel veel op staat, al zou dit best wat beter doorzoekbaar moeten kunnen worden.

Nee, eigenlijk niet. Dit vind ik überhaupt niet super interessant…

1. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?

Ik zou hier niet als eerste kijken als ik opzoek ben naar een deal. Maar wellicht is dat een kip/ei verhaal…omdat het er niet is kijk ik niet…of zou ik ook niet kijken als het er niet is? Ik gebruik Wereldwijzer voornamelijk voor als ik al iets geboekt heb…

In principe (9/10) altijd los, maar ligt een beetje aan het reisdoel.

2. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?

Nee

1. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?

Dat ligt er aan wat er verwacht wordt. Ik draag nu bij door mensen te helpen met hun vragen over reizen naar en in Cuba, daar heb ik wel de nodige ervaring mee. Verder heb ik niet echt een ‘expertise’, maar ga in januari weer 4,5 maand…dus wie weet komt er daarna weer wat ervaring bij :smiley:

1. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
    Op dit moment niet. Voor mij is Wereldwijzer echt een forum en zo gebruik ik het ook. Ik hoef dus niet ook nog allemaal info per land of per reistype etc wat ik ergens anders ook al vind of gevonden heb. Maar dat is persoonlijk natuurlijk! Doe waar je voor bent…en doe dat goed (zoals nu). :smiley:

Beste Annelies, beter laat dan nooit: 1. Geïnteresseerd in de Filippijnen in de breedste zin des woords. Emigratie en business. 2. Om kennis, gewoontes, lifestyle en contacten op te doen in de Filippijnen. 3. Van deze site, uit magazines en door correspondentie met lokale mensen. 4. bouwprojecten - eenvoudige prefab bouw. 5. Nee. 6.Nee hoor. 7. regel het zelf wel, 8 heb geen Facebook 9. Nu nog niet. 10 contacten van lokale mensen die gewoon kennis willen wisselen over alles en nog wat of juist specifieke onderwerpen - ben voor alles in.

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Reizen spreekt me vooral aan, denk er ook over na om ooit misschien te emigregen naar een zuiders land.

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Omdat ik geinteresseerd ben in reizen en op vakantie gaan.

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? In de forums stel ik ofwel vragen of lees ik ze, ook vind ik informatie op Google.

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? Ik vind al voldoende informatie, kan niet direct op iets komen dat er nog bij moet komen.

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? Neen niet echt, waarschijnlijk omdat ik dit nog niet nodig gehad heb.

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? Dit vind ik wel interessant en denk dat dit op alle gebied nog interessant kan zijn.

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? Ik boek vooral zo voordelig mogelijk.

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? ah neen nog niet gedaan, wel interessant om dit eens te bekijken.

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? Ik heb nog niet zoveel ervaring, maar wil hier graag verandering in brengen, misschien dat ik dit in de toekomst wel zie zitten.

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? neen, niet direct.

ik reis heel graag, soms met mijn gezin, soms alleen
ik haal echt veel inf van wereldwijzer en raad het iedereen aan, ook zoek ik veel via google en blogs.
ik boek meestal alleen de vlieger de rest zoek ik ter plekke uit, ik heb wel inf bij over elk dorpje dat ik wil bezoeken
kortingen zijn altijd goed meegenomen, fb groepen heb ik nog niet gedaan.
bij deze wil ik jullie allemaal bedanken met jullie inzet en werk.
bedankt wereldwijzer :slight_smile:

VAKANTIE

ZOEKEN NAAR REISGENOOT

GOOGLE SEARCH

AFWIJKENDE WETTEN/REGELGEVING (e.g. jacht(vergunning), rijbewijs, verboden)

REPUTATIE/REFERENTIES VOOR AANBIEDERS VAN DIENSTEN (tours, excursies, etc.) )

VLIEGTICKETS, ACCOMMODATIES, AUTOHUUR, TOEGANGSKAARTEN BIJV. NATUURRESERVATEN

MEESTAL LOSSE ONDERDELEN. PAKKETREIZEN BIEDEN ZELDEN WAT IK ZOEK.

FAKEBOOC? BESTAAT DAT NOG?

MISSCHIEN. MIJN EXPERTISE IS “NIET DE BORDJES VOLGEN”.

VASTE BLOGS/VLOGS OVER SPECIFIEKE TYPES VAN REIZEN. EN MISSCHIEN EEN “REISHUMOR” OF “STERKE VERHALEN” BLOG/VLOG.

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Reizen/vakantie

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Info zoeken over bestemmingen, ervaringen uitwisselen

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? Op wereldwijzer in het landenforum, maar gebruik ook andere bronnen buiten WW

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? Bovenaan een topic met belangrijke algemene informatie (en dan ook steeds tijdig bijwerken!), daaronder tips per regio/stad, onderwerp etc.

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? Nee

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? Zou aardig zijn, maar mis het nu niet

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? Losse onderdelen

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? Nee

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? Nee ivm tijd die vereist is om het goed te kunnen doen

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? Misschien af en toe een wat minder bekend forum in het zonnetje zetten, om deze zo wat meer bekendheid te geven? Bijvoorbeeld een land een maand lang “land van de maand” noemen en bovenaan zetten

Beetje late reactie, maar hierbij alsnog:

reizen

1. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?

Omdat ik graag kennis deel en een beetje promo wil maken voor Reisbrigade

1. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?

Ik stel geen vragen maar probeer vooral antwoorden te geven

1. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?

Misschien iets overzichtelijker zodat niet telkens dezelfde vraag wordt gesteld

1. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?

Ik maak er geen gebruik van, maar misschien is een overzicht van aanbieders per land handig voor mensen

1. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?

voor mij niet van toepassing

niet van toepassing

1. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?

nee nooit

1. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?

ja
Reisbrigade is een touroperator en heeft expertise over verschillende landen in Afrika en ZO-Azië.

1. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?

nee

Alle 3, ik reis graag, hou van vakantie (tips) en woon zelf al een paar jaar in Zuid Amerika, de laaste anderhalf jaar in Bolivia.

Geen idee, dat is al weer zo lang geleden!

Vroeger uit het Reiz& Magazine van de ANWB, nu werk ik in Sucre op een reisagentschap dus trek ik de info die ik wil gewoon uit de la.

Gebruik het forum tegenwoordig erg weinig, ben dus helaas niet meer op de hoogte van wat er allemaal al is.

Nee.

Nee. Ik vind dat een forum geen kortingssite moet worden maar gewoon een forum moet blijven. Als ik allerlei kortingsbonnen wil zien kijk ik online wel op de Jumbo pagina.

De laatste jaren: Alleen vlucht geboekt (meestal KLM), hotels ter plekke geregeld (bekende plekken), soms een mailtje vooraf “ik kom eraan, hou ff kamer vrij”.

Nee. Sowieso weinig gebruik van Facebook, alleen om familie en vrienden in 't "thuis"land te kunnen stalken.

Weet niet wat 't zou moeten zijn.

Niet dat ik zo kan bedenken.

Als militair attache heb ik in meerdere jaren in diverse contingenten verbleven. Heb bijna alle landen wel eens bezocht. Na mijn pensioen, op mijn 55e, jaarlijks maken wij wel een tripje naar Europa wanneer het ons uitkomt.

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Reizen

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Om me te informeren en de plekjes te vinden welke niet in de reisgidsen staan

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? op diverse forums, reisgidsen

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? de plekken die niet in de reisgidsen staan maar wel leuk, interresant zijn en hoe je bepaalde moeilijke punten oplost, voorbeeld trein kaartje in India

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? Nooit

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? Meestal losse onderdelen en daar tussendoor ter plaatsen

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? Nee

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? wij reizen het meest per camper in Europa

1. Reizen, vakantie
  2. tips en tricks
  3. internet, soms forum of facebook
  4. eet en doe tips
  5. nee, maar vlieg bagage gewichten vergelijkingen per maatschappy (afstand), extra vliegkosten overzichten, zijn wel makkelijk
  6. Ja, stedentrips, vliegtickets, upgrades
  7. Meestal alleen losse onderdelen
  8. Ja
  9. Geen idee
  10. geen idee