Een paar vragen over wat je wilt zien op Wereldwijzer

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Reizen

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? om informatie te zoeken over reizen die ik wilde doen.

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? Wereldwijzer, lonely planet, wegwijzer

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? beste reistijd, interessante websites, reisverhalen, veilig te bereizen,

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? Soms.

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
    ja, en dan vooral over vliegtuigtickets, vervoer ter plaatse

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
    Losse onderdelen. bv vliegtuigticket en dan ter plaatse hotel zoeken.

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    nog niet

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? nog niet.

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? niet speciaal

**1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
**
Reizen (met reisgenoten)

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?

Info geven. heb veel ervaring. Helaas is om onduidelijk reden opeens mijn ‘‘MWENDE’’ account in Kenia verwijderd. (zonder opgaaf van reden)
**
3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?**

fora op internet, boeken uit de bib

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?

tis goed zoals het is (dacht ik, tot ik dus zie punt 2.)

**5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
**
nee

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?

nee

LOS

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?

NEE

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?

niet als ik plotsklaps zonder opgaaf van reden mijn hele account + alle info kwijt ben !

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?

nope.

1. interesse: reizen, vakantie
  2. mogelijke reisgenoten
  3. google
    4.?
    5.nee
  4. nee
  5. losse onderdelen
  6. nee
  7. nvt
  8. ???
  1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Nu reizen en in een volgende stadia immigreren naar Thailand

2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Gewoon om de mensen te helpen met al hun vragen over Thailand,nu doe ik gewoon administratieve taken op wereldwijzer.

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? Nou voor mij is gemakkelijk ,moet me alleen maar focussen op één land,namelijk Thailand.De recente informatie betreffende Thailand haal ik uit het oa:breaking news Thailand,Bangkok post en de Nation.
    Ik stel zelden vragen op wereldwijzer ik beantwoord de vragen,of het zou moeten zijn dat ik een vraag heb over enquetes waarin de mensen hier op wereldwijzer kunnen reageren.

4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? Weet niet ofdat dit technisch mogelijk is,misschien de temperaturen/Actuele geldkoersen van elk land dat vertegenwoordig is op wwz.Op een zichtbare plaats op het hoofdmenu?

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? Neen ,gewoon ik heb het te druk om alles uit te pluizen hier op wereldwijzer.(spamberichten ,verwijderingen etc…

6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? Het zou wel handig zijn dat alles is gebundeld in één subforum,betreffende kortings,als ik er één mag uitkiezen dan zijn het kortingen op vliegtickets die me geweldig aanspreken.

7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? k boek altijd alleen vluchten, de rest heb ik altijd ter plaatse geregeld.

8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? Ik ben geen fan van FB

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? Euch…:slight_smile: Deze vraag is niet aan mij besteed omdat ik al een paar jaar vrijwilliger ben hier op wwz.
    Als ik de berichten bekijk van andere leden,dan valt het me op dat er weinig mensen zijn die eventueel een Landen Forum willen beheren hier op wwz.
    Voor het beheren van een forum heb je geen technische kennis nodig. Alleen maar motivatie en een beetje affiniteit met het landenforum waarvoor je soliciteert.(dit op vrijwillige basis)

10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
    Dat wwz quizzen organiseert om de mensen te bereiken is mooi,maar met grotere prijzen heb je garandeerd meer mensen die langer vertoeven op onze reissite.

Succ6 nog met je enquete Annelies,
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
    Reizen, vakantie

*In eerste instantie om mensen te helpen bij het plannen van reizen naar bepaalde bestemmingen, ook om zelf info in te winnen *

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
    Hier en op het internet

Er is naar mijn mening voldoende

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
    Heel soms, maar ik zou niet weten welke nog meer

Volgens mij is hier het actueel houden het grote probleem

Losse onderdelen

Nee

9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’
    Volgens mij ontgaat me al geen posting over Australië, daar ligt mijn grootste specialiteit, gevolgd door Nieuw-Zeeland, Costa Rica en Sint Maarten/Cariben

Nee

Dag Marit.
Weet je dat ik inmiddels 103 volgers heb? Daarom hoop ik dat je mijn facebookpagina alsnog wilt vermelden. https://www.facebook.com/10tips4trips.info/

Met hartelijke groet,
Marianne Visser van Klaarwater

interesse ligt bij reizen. Ik reis alleen en ben wat ouder dus vind het fijn informatie te krijgen van anderen. Daarom had ik me ook geregistreerd. Verder kijk ik op landinformatie en gebruik een lonely planet o.i.d… Ik boek alleen een vliegticket en de eerste twee/drie dagen overnachting. Ik heb al wel veel gereisd maar vaak ook voor werk dus is mjn ervaring wat anders. Succes

Ik ben echt gek op reizen en avontuur.
Ook lang in een vliegtuig zitten vind ik fantastisch ook al ben ik inmiddels 58 jaar .
Ooit kwam ik op wereldwijzer om voor ,mijn toen 17 jarige dochter ,een veilige plek in de Afrika te zoeken om vrijw.werk te doen wat heel goed is gelukt via wereldwijzer Dat ik graag op wereldwijzer kijk is voor mij pure ontspanning en vind het heerlijk om zo tips op te doen of te geven .
Ik ga regelmatig met Shoestring op reis maar boek ook zelf een ticket en ga gewoon. Liefst ver weg waar alles anders is en betaalbaar dus Azie is daardoor favoriet .
Ik wordt er gewoon super gelukkig van

1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
    Reizen

voor de gerichte informatie van mensen die het mee maakten

3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
    Uit boeken en via internet

vooral praktische tips rond (kampeer)slaapplaatsen, alternatieve bezienswaardigheden en belevenissen

5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks?
    Autoverhuur, vliegtuigaanbieders

En wat voor overzichten zou jij willen zien?
vergelijkmogelijkheid tussen verschillende aanbieders en ervaringen van wie er gebruik van maakte

1. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
    Hoe meer hoe beter

2. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
    Allebei

3. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
    Vooral om ervaringen en tips van anderen te lezen

4. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?

5. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
    Korte filmpjes of foto’s