Nieuw project: World Travel Forums

Met een groep enthousiaste reizigers van Wereldwijzer zijn we met een spannend nieuw project gestart: World Travel Forums. Of zoals we ook wel zeggen: “Joint mission of travelers and travel companies from all over the world to create the world’s largest independent online travel community”.

De nieuwe internationale community wordt 1 juli gelanceerd op www.worldtravelforums.net. Ook is er dan een app beschikbaar voor op smartphones en tablets (iOs en Android).

WIE DOET ER MEE?

Lijkt jou dit ook een gaaf project om aan mee te helpen, dan kan dat op verschillende manieren:

Join the team

We hebben op dit moment een team van 18 enthousiaste reizigers en we doen dit allemaal op vrijwillige basis. Ieder heeft z’n eigen verantwoordelijkheid, van promotie tot beheer van een land of thema. Ben je ook ergens goed in, of heb je veel kennis van een bepaald land of reisthema, laat het ons dan weten!

Uiteraard verwachten we dat je Engels in orde is. En dat als je je aanmeldt voor het team, dan is er natuurlijk wel de verwachting dat je je actief inzet. Je kunt een bericht achterlaten op het tijdelijke forum van World Travel Forums: www.worldtravelforums.net/temp

Contribute

Vind je dit een gaaf project, maar kijk je liever vanaf de zijlijn mee, dan zou het super zijn als je wat wilt bijdragen aan onze crowdfunding campagne. Hiermee willen we een promotiebudget ophalen om 1 juli bij de launch direct groot in te zetten. Je kunt zelf kiezen welke bijdrage, maar er zijn ook zogenaamde ‘perks’, waarbij je als reiziger ook wat terugkrijgt op World Travel Forums. De crowdfunding campagne vind je hier: www.indiegogo.com/projects/world-travel-forums

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties, laat het gerust weten in dit topic of op het tijdelijke forum van World Travel Forums: www.worldtravelforums.net/temp

1 like

Ik heb een dappere poging ondernomen me te registeren.
Vraag me af waarom een geboortedatum een verplicht veld moet zijn voor registratie voor zo’n forum.
Mijn gebruikelijke datum (1 januari 1900) werd afgekeurd als ongeldige datum, maar blijkbaar gaat het forum ervanuit dat personen geboren op 1 januari 2016 al wel kunnen typen, dus dan die datum maar.

Volgende probleem waar ik tegenaan loop is dat de bevestigingsmail niet in mijn mailbox komt, tenminste… niet in de eerste tien minuten na registratie in ieder geval.

1 like

Bedankt voor de feedback! Registratie met jouw geboortedatum heb ik getest en dat gaat prima? Verder is het verzenden van de mail aangepast, deze wordt nu direct verstuurd. Thanks!

Ik zie dat ik er al een account had, nog uit de tijd dat traveljunks in beeld was. Nou, dat is dan alvast geregeld :slight_smile: Mocht er daar een Nepal forum komen, dan ben ik beschikbaar. Andere zaken vooralsnog niet, sinds ik tegenwoordig een betaalde baan heb, waar ik vroeger als huisvader tijd zat had :slight_smile:

1 like

Mochten Schotland & Wales nog vrij zijn… dan offer ik daar graag wat tijd aan op.

1 like

Beste Jeroen,

Goed leuk initiatie, maar ik heb geen interesse hieraan mee te werken.
Succes voor jullie.

Groeten, Marij van de Ven

1 like

Gezellig :biggrin:

De link naar het tijdelijke travel forum werkt (voor mij) althans niet. Jammer Jeroen … nu stokt mijn aanmelding daar.
I think I want to enlist to the United States group since my curiosity veers me always to the U.S., albeit I’m not totally convinced. Why? The message what is to be expected of active participants is unclear to me. Or I might want to throw in a recurrent blogpost about current topics

Hi Jeroen,

Wellicht is er een samenwerking mogelijk met eVisa application services dmv adverteren op jullie toekomstige website. Wij hebben vele samenwerkingen met soortgelijke websites. Ook met wereldwijzer hebben wij een samenwerking. Op deze manier kunnen jullie dan meteen inkomsten genereren. Wij bieden vergoedingen in de vorm van affiliate, maar ook vaste jaarprijzen. Daarnaast behoort linkruil ook tot de mogelijkheden, wat jullie zal helpen te ranken in google.

Meer informatie over ons vindt je op www.esta-aanvragen.nl , www.etacanada-aanvragen.nl en www.evisumturkije-aanvragen.nl.

Mocht dit interessant voor jullie zijn dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Marcel van Spil
Team eVisa application services

e-mail: mvspil@evisa-applicationservices.nl
Telefoon: 0529 467 545

1 like

Er is natuurlijk wel een Nepal expert nodig, maar als je het druk hebt met andere zaken, dan wordt dat natuurlijk lastig. Zou super zijn als we nog meer experts in het team krijgen die pro-actief kunnen meedenken. Mocht je in de toekomst wat meer tijd hebben…laat maar weten :slight_smile:

Sierd Jan zit in het team en is zeer groot GB fan. Vooral Wales en Engeland meen ik. Wil jij dan Schotland voor je rekening nemen?

aye!

Try this one: Nimbus Hosting

Or I might want to throw in a recurrent blogpost about current topics

Didn’t get that one? What exactly do you mean?

Hallo Marcel,

Met affilaite marketing werken we niet, omdat dat ons veel te veel tijd kost. Vaste jaarprijs om onder de aandacht te komen is dus zeker mogelijk. Ons hele team van gedreven reizigers werkt op vrijwillige basis, dus alle inkomsten gaan ons promotiebudget in.

Kun je me een pb op sturen ( Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk ) wat je doelstelling is voor eVisa zou zijn om onder de aandacht te komen?

Beste Jeroen,

Aangezien ik een digibeet ben voel ik er niet voor actief te gaan meewerken aan zo’n groot project. En alhoewel ik al die reissites op internet een goed hart toedraag ga ik mijn geheime heerlijke plekken in Bulgarije (mijn specialiteit) en Turkije ook niet verraden. Gemeen hè; ik houd het lekker allemaal voor mezelf. Geen vervelende toeristen (die altijd alles verzieken met afval, zuipen en de mentaliteit van de plaatselijke bevolking verpesten) in mijn revier. Gaan jullie het zelf maar ontdekken maar laat de boel intact alsjeblieft.

Veel succes met je project en vriendelijke groet van

Liska.

1 like

Hallo Liska, je hebt helemaal gelijk! Misschien idee om een stukje te plaatsen over ‘schoon toerisme’ op World Travel Forums om reizigers hier meer bewust van te maken!

Wat voegt zo’n forum nog toe wanneer er al goede Engelstalige forums zijn zoals flyer talk, thorn tree en tripadvisor?
Wereldwijzer is juist prettig omdat er weinig goede Nederlandstalige reisforums zijn. Allesamerika.com is 1 van de weinige uitzonderingen. Ik zou eerder mijn aandacht besteden aan het verbeteren van Wereldwijzer (opschonen van dode takken en uitbreiden met landen die ontbreken).

2 likes

Beste Jeroen,

Ik heb altijd met plezier adviezen gegeven aan reizigers tot het moment dat ik berichten kreeg van de organisatie om mee te doen met allerlei spellen en/of prijsvragen. Ik heb herhaaldelijk gereageerd met dat ik dit niet wenselijk vindt maar dit is nooit gestopt.
Ik ben best bereid om in het Engels adviezen te geven maar sta niet open voor allerlei vragen om ergens aan mee te doen.
Mijn ervaringen zijn het grootst op het gebied van lange reizen en de continenten noord- en zuid-Amerika.

Groet Dick (alias Schoentje)

Omdat het nog een stuk beter kan en omdat we het erg leuk vinden om te doen :slight_smile:

Waarom moet ik eerst een account aanmaken en is het forum niet open ?