even voorstellen

Ik ben sem, 26 jaar en dol op reizen.

Ben je al eens in Kenia geweest, of heb je daar nog plannen voor? Zeker doen! Ga je geen spijt van hebben! :wink:

Via Wereldwijzer app

Hoi Sem,welkom op wereldwijzer!
Nou spijtig dat we niets meer weten over je reiservaringen.
Welke land ga je dit jaar bezoeken?
In iedergeval kan je bij ons op wereldwijzer terecht op de verschillende landen forums als je nog met vragen zit.
Ben je eventueel op zoek naar een reisgenoot,dan kan je altijd een berichtje posten op het reisgenoten forum.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Sem!
groet,georgessiam.

Nee, maar ik zou wel heel graag willen. Kwestie van even doorsparen… Hoe is het daar?

Ja, mijn reiservaringen moet ik nog plaatsen. even uitvinden hoe dit werkt!
Ik zou dit jaar naar ijsland willen, en verder weet ik het nog niet.
Ik ga nog eens rond kijken in de forums, bedankt.

Hier is alles goed hoor! Erg warm, dat dan weer wel! :slight_smile:

Je zou eens kunnen kijken op www.jetairfly.be bij promoties en dan Mombasa invullen en geen maand, dan vindt je de prijzen voor vliegtickets voor het hele jaar door. (Vanaf brussel) Zeker lastminute hebben ze soms hele mooie prijsjes. Als je echt geluk hebt kan je voor €300 heen en weer, maar regelmatig ook voor €400 of €500.
Arkefly had van de week ook een lastminuteprijs voor €499 van 3febr tot 17febr geloof ik. Er zijn dus wel hele leuke prijsjes te vinden voor een ticket en verblijf hier heb je in alle prijsklassen, van nog geen 5 euro per nacht voor een 2-pers kamer in een lokaal guesthouse tot €35per nacht in een toeristenappartement met zwembad tot nog veel hogere prijzen voor een allinclusive resort aan zee, maar ja, dan als je all incl wil kan je beter een complete vakantie boeken, ben je goedkoper uit maar asnog duur. Het kn in ieder geval dus allemaal veel goedkoper!
Spaar dus gerust nog even verder en kom zeker een keertje langs!

Via Wereldwijzer app