Voorstellen...

Hoi

Ik ben Milou 20jaar!
Zou graag veel meer van de wereld willen zien, alleen waar moet ik beginnen?!
Vandaar dat ik graag hier ervaringen en tips zie!
Groetjes

Hoi Milou,welkom op wereldwijzer!
Heb je al een lijstje gemaakt van welke landen die je eventueel zou willen bezoeken?
Zoek je het dichtbij of hou je van verre reizen bv: Thailand (spotgoedkoop land,vriendelijke mensen,lekker eten etc…)
In iedergeval hebben we hier op wereldwijzer verschillende landen forums waar je terecht kunt met al je reisvragen.
In het Reisgenoten Forum kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Milou !
groet,georgessiam.

Milou ik ga volgend jaar naar Azie. Azie is super om te beginnen met backpacken omdat het goedkoop en makkelijk reizen is!
mocht je interesse hebben stuur me een mailtje en dan zal ik mijn planning vertellen! ik ga backpacken maar de eerste 2 landen georganiseerd.

gr glenn!

Ook Kenia is zeker een bezoekje waard! Ik woon hier nu sinds anderhalf jaar aan de zuidkust, Ukunda. Kenia is een ontzettend mooi land qua natuur/wildlife, maar ook qua mensen. Het lijkt of mensen hier altijd lachen, ondanks hun armoede, en ze zijn supergastvrij en vriendelijk!
Kenia is verder redelijk goedkoop, al betaal je voor een safari natuurlijk wel wat. Maar ook hierin zitten prijsverschillen.
Wanneer je ooit eens naar Kenia komt, neem dan zeker contact op, dan geef ik je tips waar je goedkope tickets kan vinden en kan je helpen met al je overige vragen over de reis, de accommodaties en safari‘s en dergelijke!

Succes met kiezen!

Groetjes Marriette

Via Wereldwijzer app