1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Reizen en emigratie.
2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
Om mensen te vinden die destijds in hetzelfde land waren als ik.
3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
Blogs, vlogs, fora, wiki, vergelijk- en routewebsites voor vervoer via land, zee en lucht.
4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
Het gaat nu vaak over een vakantie of doorreis. Het is niet makkelijk te forceren, maar er kan nog wat meer worden gekeken naar langere (tijdelijke) verblijven.
5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
Nee, daar maak ik geen gebruik van.
6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
Kortingen zijn altijd fijn, op elke website voor elk doel. Voor mij gaat het vooral om vliegtickets en tours (die meestal veel kosten).
7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
Alleen als het echt niet anders kan, boek ik een pakketreis. Dat gebeurt eigenlijk nooit.
8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
Nee, daar maak ik geen gebruik van.
9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
Nee, daar heb ik op dit moment geen behoefte aan.
10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
Hierboven heb ik al aangegeven wat ik graag meer zou willen zien op Wereldwijzer.