-
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? reizen, vakantie.
-
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Uit interesse.
-
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? overal, niet specifiek.
-
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? Geen idee.
-
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals **Autoverhuurders Buitenland, **Vliegticket Aanbieders of **Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? Nee.
-
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? Nee.
-
Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? Pakketreis
-
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? Nee.
-
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? Nee.
-
Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? Nee.
Helaas hebben wij de leeftijd bereikt dat grote reizen niet meer mogelijk zijn.******
- vakantie 2. informatie om zelfstandig te reizen 3. via internet 4. meer standaardinformatie zoals douaneformaliteiten, gemiddelde kosten vliegtickets etc 5. nee nog geen gebruik van gemaakt 6. ja, zou handig zijn 7. tegenwoordig boeken we alles zelfstandig 8. nee nog geen gebruik van gemaakt 9. ik heb wel interesse. We hebben inmiddels 42 landen gezien en behoorlijk veel kennis van verre landen 10. de beste excursietips per land?
-
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Reizen en (tijdelijke emigratie) -
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
Ik had een vraag over een reis naar de Filipijnen -
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
Vooral vrienden en kennissen die ook reizen of hebben gereisd, internet en lonly planets -
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
Vooral ervaringen over bijvoorbeeld het seizoen, nauwelijks bezochte plekken en aanraders qua tours en/of activiteiten -
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
Nee. -
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
Ja, vooral gericht op vliegtickets. -
Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
Ik boek meestal alles apart. De vlucht(en) staan meestal vast en de eerste overnachting. Daarna ‘‘zie ik wel waar het schip strand’’ -
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
Nauwelijks. -
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
Druk met studie op dit moment -
Heb je nog andere leuke ideeën die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
Vooral reiservaringen en links naar beeldmateriaal.
Hallo, eerste eens even kijken of mij dat gaat lukken.
- Reizen en dan vakantie.
- Omdat ik graag reis (we graag reizen, mijn vrouw en ik).
- Internet, fora, veel sites en reis organisaties. Veel Google (maps).
- Weet ik helaas niet omdat ik eigenlijk nooit meer kijk hier (sorry) :).
- Nee dus. Ik denk dat het te verwachten is dat iedereen zo veel mogelijk wil zien op één plek.
- Lijkt me een aardig idee, maar dan hier ook van zo veel mogelijk diversiteiten.
- Beiden, net hoe het uitpakt qua prijs of mogelijkheden.
- Nee, nooit. Ik heb me voorgenomen FB te gebruiken alleen voor contact met vrienden. Maar misschien ben ik daar te star in. Ik zal eens nadenken.
- Misschien wel. Momenteel te weinig tijd, dus eventueel later. Vanaf half volgend jaar? Expertise, tja, weet ik eigenlijk niet, Dus geen expertise denk ik dan.
- Ook niet helaas omdat ik dus weinig hier kijk kan ik dat niet aangeven.
Succes,
Leen
1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Mijn interesse ligt vooral bij reizen en vakanties. Ik wil graag meer van de wereld zien, maar een ontspannende zomervakantie of inspannende wintersport niet ver van huis is ook altijd lekker!
2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
Ik ging een flinke reis maken (Thailand, Australië, Nieuw Zeeland, Fiji, Hong Kong, VAE) en het leek mij fijn als ik al wat contact had met mensen die gedurende dezelfde periode in dezelfde landen waren. Dit maakte de stap van nooit lang op reis geweest naar maanden op reis een stuk makkelijker.
3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
Mijn vragen heb ik vooral hier gesteld als google niet voldoende was. Mijn informatie googlede ik ook. Er zijn erg veel sites met handige informatie zoals tipsthailand.nl
4. Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
Ik denk dat er niet perse meer informatie hoeft te zijn, dit is vooral een handige site waar je vragen kan stellen als je twijfelt over iets of niet precies online kan vinden wat je zoekt. Juist de expertise maakt deze site sterk.
5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
Nee
6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
Dat zou voor mij niet hoeven.
7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
Voor mijn reis van vorig jaar heb ik een pakket aan vluchten gekocht. Voordeel was dat er een einddatum was en ik makkelijk kon plannen. Nadeel was dat je vaak toch ergens langer wil blijven of juist korter en dat dan onmogelijk werd.
8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
Nee, nog nooit naar gekeken eigenlijk
9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
Ik denk dat het onbreken van expertise aangeeft dat ik niet in het team zou passen. Als ik meer zou reizen en dus misschien voor een bepaald land een expertise zou ontwikkelen, zou het me erg leuk lijken.
10. Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
Ga vooral zo door!!
- Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
- Reizen
- Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
- informatie over wensen t.a.v. een tussenjaar en studeren in het buitenland
- Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
- vanuit het hele Interent
- Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
- studiemogelijkheden
- Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
- nee
- Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
- ja kortingen zijn altijd interessant. Of nieuwe vliegroutes
- Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
- meestal losse onderdelen
- Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
- nee nog nooit gedaan
- Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
- Eventueel, hangt af van de vorm en van de benodigde tijd. Mijn expertise is studeren in het buitenland
- Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
- meer video materiaal
Groet,
Heleen Pelle
-
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Vakantie en dan emigratie -
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
Vanwege stage naar Canada -
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
Via google kom ik op verschillende websites terecht. Zo kwam ik hier terecht vanwege de whp visum voor Canada. -
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
Waar je op moet letten tijdens je reis. Cultuur, plekken om te bezoeken, onvoorziene kosten. -
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien?
nee, niet gedaan -
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien?
Nee, hoeft om mij niet -
Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
Ik boek alleen ticket via reisbureau. De rest wordt los geregeld -
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
Niet eens naar gekeken. -
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’?
Pff, goeie vraag. Ik zou het nu even niet weten. -
Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
Do’s and don’ts wat genoemd is, is wel een goed idee.
- Reizen en vakantie
- Voor informatie over bepaalde reizen. Daarnaast ben ik alleenstaand en zoek ik eventueel voor reisgenoten.
- Via reisforums en Google
- Plaatsen waar je vooral niet naartoe moet gaan. waar je wel naartoe wil gaan is bij iedereen weer anders, dan word het te onoverzichtelijk.
- Autoverhuurders en Vliegtickets
- Zou makkelijk zijn. Al zoek ik toch wel op de verschillende websites met aanbiedingen.
- Meestal boek ik losse onderdelen, omdat ik vaak alleen ga.
- Nee
- Ik zou best willen helpen, maar zou zo niet kunnen zeggen wat mijn expertise is. Zelf ben ik Salesman, kom veel bij bedrijven over de vloer. Als ik een reis moet boeken, dan zoek ik alles van te voren goed uit. Waar haal ik mijn goedkoopste vlucht vandaan, zonder dat ik bijvoorbeeld te veel hoef over te stappen en lang zou moeten wachten, via welke websites boek ik de goedkoopste hotels, etc, etc.
- Op het moment niet.
1 reizen
2 zoeken om onformatie
3 meestal van de site van de reisorganisator en daar stel ik ook mijn vragebn.
4 geen idee
5 nee
6 nee
7 meestal een pakketreis, als ik zelf een reis organiseer zoek ik hotels via my Booking.
8 nooit
9 de enige expertise die ik heb is een slechte ervaring met Turkisch Airlines
10 nee
Ben slechts geïnteresseerd in naturisme/ vakanties
-
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Reizen en vakanties
-
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Medereizigers vinden voor een georganiseerder rondreis door Israel
-
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? Contact opnemen met grote en kleine reisorganisatie en Wereldwijzer.
-
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? Wat de mogelijkheden zijn van o.a. zelf gaan toeren of met een groep (met of zonder gids)
-
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? *Vliegtickets ja, maar de rest niet.*En wat voor overzichten zou jij willen zien? Locale gidsen die niet gebonden zijn aan reisorganisatie.
-
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? *Ja graag! *En op welk gebied zou jij dat willen zien? Alleen en/of groepsreizen
-
Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? Dat ligt eraan wat goedkoper is.
-
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? Nee, maar wel interesse.
-
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? Geen interesse.
-
Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? Op het moment niet. Maar mocht er iets te binnen schieten waar kan ik dit aanmelden?
Met vriendelijke groet,
Rosita van Rosmalen
Sent from my SM-T813 using Wereldwijzer mobile app
reizen en emigratie.
mooie site en duidelijk en goed te bewerken.
forums op internet. en vragen ook op forums.
eigenlijk alles duidelijk
maak nooit gebruik van organisaties.
nee hoeft voor mij niet
altijd losse onderdelen
nee nog nooit gedaan
zou wel willen maar heb geen expertise. alleen maar veel ideeen
zou het zo ff niet weten.
succes verder en ga zo door.
groeten uit bolswert
Uw website is zeer traag. Ik krijg het amper geladen. U moet er rekening mee houden dat sommigen in een gebied wonen waar nog geen snel internet is. Hier in het westen van Niedersachsen zit ik in zo’n streek. Voor mij is de snelheid voldoende, ik kan mailen, telebankieren en internetten. Alleen uw website valt op met traag laden. Ik ga het later opnieuw proberen.
Met vriendelijke groet
- interesse: reizen, vakantie
- informatie en beoordeling.Reisverslagen
- tripadviser en reisverslagen van andere reizigers, boeken, internet
- info ivm gezondheid.Tips over omgevingen waar het goed is om te logeren met afstanden tot bepaalde bezienswaardigheden
- ja, overzichtenvan logies
- overzicht per land
- wij boeken losse onderdelen
- ja maar niet veel
- liever niet.Wij hebben nog niet veel bagage
- kan niet direct iets bedenken.
Groetjes Christine
- Reizen.
- Op zoek naar reisinfo voor een langere reis naar ZO-Azië
- Reisgidsen, op papier en online allerhande
- Meer van hetzelfde, maar handiger gegroepeerd. Ik vind het soms moeilijk om door de bomen het bos nog te zien.
- Neen
- Handige gebundelde overzichten zijn welkom en zou ik effectief gebruiken als startpunt
- Altijd losse onderdelen
- Wist ik niet
- Eerder niet en expertise wellicht ook te beperkt
- Daar moet ik eens over nadenken…
1 reizen
2 uit interesse
3 Google
4 meer reisverslagen
5 Neen
6 ja, kortingen op vliegtickets
7 Enkel vluchten
8 neen
9 sorry, geen expertise
10. Is oké zo
-
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? emigratie
-
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? reizen
-
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? gewoon google
-
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? geen opmerkingen
-
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? alleen autoverhuur en vliegtickets
-
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? stedentrips is tof
-
Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? losse of pakket wanneer niet veel tijd om voor te bereiden
-
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? nee
-
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? ik ben doorvoor niet bekwaam
-
Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? mensen die emigreren en nu een beter leven hebben of niet?
-
Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie? Reizen en vakantie
-
Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer? Voor informatie over Argentinië
-
Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen? Informatie via diverse websites,vragen ia Wereldwijzer
-
Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land? toeristische tips en accommodatie informatie
-
Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks? En wat voor overzichten zou jij willen zien? Nee nooit gebruikt
-
Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)? En op welk gebied zou jij dat willen zien? info en tips over hoe je goedkope tickets vind. Dat zijn zeker niet altijd de “goedkope” aanbieders.
-
Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders? Bijna altijd zelf losse onderdelen, maar soms ook een pakket.
-
Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep? Nooit
-
Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen? Zoja, wat is je ‘expertise’? geen specifieke expertise. wel veel gereisd.
-
Heb je nog andere leuke ideeen die je terug zou willen zien op Wereldwijzer? Op dit moment niet
1. Waar ligt vooral je interesse: reizen, vakantie of emigratie?
Reizen.
2. Waarom had je je geregistreerd op Wereldwijzer?
Informatie uitwisselen.
3. Waar haal je je informatie over reizen vandaan en waar stel je je vragen?
Internet (inclusief forums, blogs, reisverslagen, …), reisgidsen, vrienden en kennissen …
- Wat voor informatie zou je op Wereldwijzer graag nog willen zien per land?
Faq in sticky’s is best handig, voor zover ze up-to-date zijn.
5. Maak je op Wereldwijzer wel eens gebruik van overzichten van organisaties, zoals Autoverhuurders Buitenland, Vliegticket Aanbieders of Online Shops Koffers / Backpacks?
Nee. Dergelijke lijstjes op WWZ up-to-date houden is een vrijwel onmogelijke opgave.
6. Zou je op Wereldwijzer overzichten willen hebben van kortingen per reistype (bv stedentrips, groepsreizen, vliegtickets)?
Nee.
7. Boek je losse onderdelen of boek je een pakketreis? Of anders?
Overwegend losse onderdelen. En, sowieso individueel.
8. Verschillende beheerders hebben bij hun forum een Facebook groep. Maak je wel eens gebruik van een Wereldwijzer Facebook groep?
Nee, nooit.
9. Zou je ook in het Wereldwijzer Team van 59 reizigers willen meehelpen?
Op zich wel, ja, maar … En eigenlijk doe ik dat al, net als elk actief en loyaal forumlid.
Zo ja, wat is je ‘expertise’?
Ook al heb ik aardig wat reiservaring opgedaan, toch is er geen enkel land waarvan ik mezelf expert durf te noemen.
10. Heb je nog andere leuke ideeën die je terug zou willen zien op Wereldwijzer?
Er komt niet zo meteen een idee bij me op. Tenzij dan waar mogelijk een duidelijke lijn trekken tussen wat reclame en wat content is.