Als ik goed ben ingelicht, gaat het bijstandsniveau pas in, zodra de schuld-sanering een feit wordt. Aangezien dit nog niet het geval is, heeft de heer Broos voor geen centje pijn!
Ook wij hadden een prachtige (maar extra dure) reis, die we niet hadden willen missen! (No worries, dus!).
Heeft iemand ooit iets vernomen over de huidige situatie inzake de claims e.d. Het is inmiddels bijna een jaar terug, wordt al eens wat. Niet dat ik overigens verwacht iets van ons geld terug te zien.
Hoi ik heb nog een paar keer gemaild en gebeld met de kredietbank, dit is het laatste bericht dat ik terug heb ontvangen. Blijkbaar is de zaak nu weer overgedragen naar de rechtbank. Het is toch wat je kan dus gewoon mensen oplichten en gewoon vrolijk verder gaan De gedupeerden worden van het kastje naar de muur gestuurd. Wij hebben overigens ook al lang de hoop opgegeven ooit nog iets terug te zien.
Goedemorgen mevrouw Plugge,
Wij laten u hierbij weten dat het verzoekschrift voor de WSNP inzake de heer F. Broos in november naar de rechtbank is verstuurd. Hierbij houdt voor ons de bemiddeling op. Het is ons niet bekend wanneer de rechtbank (Middelburg) deze zaak in behandeling neemt.
Vriendelijke groet,
Mw. M.van der Mull/ team Intake
Het is inderdaad te gek voor woorden dat dit allemaal zo gaat! Als het nou om een paar tientjes ging … voor velen zijn het echt duizenden euro’s. Voorheen stuurde Frits nog weleens een mailtje met de stand van de gang van zaken rond, het bevalt hem zo veel te goed kennelijk. Niet zo vreemd als je er zo mee wegkomt!
Nou ja, laten we hopen dat het dit jaar beter wordt, raakte vorig jaar mijn opdrachtgever ook al kwijt, ook failliet, halfjaar werk voor niks gedaan! Maar wel een super reis gemaakt, dat maakt weer veel goed!
Dus dit jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Goede morgen,
Ik vraag me af of het te laat is om alsnog aangifte te doen van oplichting. De heer “Broddel” heeft volgens mij dit willens en wetens zo gespeeld. Wij, als gedupeerden, horen niets meer. Worden onze claims nog wel behandeld? Het is inderdaad te gek voor woorden. Iets terugzien van ons geld, daar rekenen wij al niet meer op. Maar nu gebeurt er dus gewoon niets. Wij hebben indertijd geprobeerd aangifte te doen, maar omdat hij zichzelf had aangemeld bij een schuldhulpverleningsinstantie kon dat niet. De zaak ligt volgens mij nu anders. Ik ga dit toch eens aankaarten bij onze rechtsbijstandsverzekering. Wij hebben ook een geweldige reis gehad, maar zijn nu nog steeds een lening aan het afbetalen die wij hebben moeten nemen om de campers, opnieuw, te kunnen betalen. En hij leeft vrolijk verder! Ik zie bij Tros “Opgelicht” soms dezelfde soort zaken!!!
Groetjes,
Marja.
Wij hebben ook geen idee hoe de zaken ervoor staan. Het is een zeer onbevredigende zaak. Wij hadden een geweldige vakantie, die we zeker niet hadden willen missen, maar er zijn toch een paar dingen niet doorgegaan, die we anders, zonder deze financiele strop, wel gedaan zouden hebben. De hoop om nog iets van dit geld terug te zien, hebben we allang opgegeven.
Wel is het bitter dat mensen zo weg kunnen komen met de dingen die ze (willens en wetens?) doen.
Het is morgen inmiddels precies een jaar terug dat we die mail van Frits kregen, leuk getimed op een zaterdagavond! En er gebeurt dus tot op heden helemaal niks mee en komt hij er mooi mee weg, dat is toch te idioot voor woorden, in wat voor land leven we vraag ik me dan af!
Vanmiddag hebben wij contact gehad met de Rechtbank in Middelburg en daar vertelde men ons dat de heer (nou ja…) Broos per 25 januari j.l. is toegelaten tot de schuld sanering.
Bewindvoerder is Mr. Buijs in Middelburg, tel. nr. 414486.
We zijn dus weer en stapje verder!
Gr. Ank.
Dat ze hem daar maar een heel, heel krap budget moge geven … Werd wel tijd na een vol jaar! Ben benieuwd of de schuldeisers ooit nog wat vernemen, ik neem althans aan dat onze claims daar gewoon overgenomen zijn van de vorige bewindvoerder, althans die het zou gaan doen.
Wij wachten op een telefoontje van de bewindvoerder (hij was afwezig toen wij belden) en dan gaan we dat navragen. Als er nieuws is, lezen jullie dat hier.
Goetjes,
Ank.
LAATSTE NIEUWS:
Zojuist contact gehad met de bewindvoerder Mr. Buijs.
Niet te geloven…Iedereen moet opnieuw zich melden als schuldeiser van Frits Broos. Doe je dit niet, dan doet Mr. Broos niets naar jou toe. (Waarschijnlijk is alles verloren gegaan!!!).
Een en ander kan per email: advocaat@mrpbuijs.nl.
Het zal waarschijnlijk niets opleveren, maar: niet geschoten is altijd mis!
Groetje,
Ank.
Gelukkig heb ik alles nog!!! Maar verloren gegaan … ja, ja verloren gemaakt vermoed ik! Hij moest alles verzamelen enz. enz. en dat is nu weg, valt niet op …! Maar hartstikke bedankt voor de info, ik ga het opzoeken en zeker doormailen! Niet geschoten is altijd mis en laat Frits maar lekker bloeden!!! Ben normaal gesproken niet zo bloeddorstig maar dat alles verloren gegaan is, is een zeer doorzichtige smoes!!!
Inmiddels heb ik ook een verwijzing e.d. op mijn eigen weblog gezet, in de statistieken zie ik dat er nog steeds regelmatig op DDU gezocht wordt. En het is belangrijk dat iedereen zijn of haar claim opnieuw indient. Ben inmiddels helaas ervaringsdeskundige!
Die had ik al
Maar ik kreeg direct een leesbevestiging op mijn mail aan de bewindvoerder, dus ga er vanuit dat het in behandeling wordt genomen. Ik reken nergens op maar dat nu opeens alles zoek geraakt is gaat er bij mij niet in! Ik heb al zijn zielige mailtjes nog, had zoiets van je weet nooit waar het goed voor kan zijn!
jeetje, hoe kan zoiets nu verloren gaan!!
Maar goed, alles opzoeken maar weer en opsturen die handel.
Denk er de laatste dagen weer erg veel aan, wat een ramp was het vorig jaar, net een week voordat we gingen vertrekken. En nog steeds meer dan 5000 euro lichter. :mad:
Bedankt voor het bericht en we houden elkaar op de hoogte!
Groetjes, Malou