Denk dat niemand er ooit meer iets van hoort. Ook via Google geen nieuws. Ik heb nog wel een tip voor camperhuur in Australië: www.totallycampers.com. Ook Nederlanders maar dan anders, geen complete vooruitbetaling vooraf. Heb er zelf nooit gehuurd maar van diverse kanten alleen maar lovende woorden over gehoord.
Ik vrees hetzelfde maar heb toch die bewindvoerder maar weer eens gemaild, ik vind wel dat we recht hebben op informatie ook al zullen we er nooit meer wat van terug zien. Het is inmiddels drie jaar terug, Frits heeft zijn schuldsaneringsperiode bijna achter de rug maar wij staan nog steeds met lege handen, kan ik slecht tegen!
Grtz. Joke
Ik heb het volgende antwoord van de bewindvoerder ontvangen:
*Geachte mevrouw,
Zoals u weet zal over ongeveer 1 jaar de schuldsaneringsregeling van de heer Broos eindigen. Alsdan is er een verwachting mijnerzijds dat er een uitdeling onder de crediteuren zal plaatsvinden van 6 à 7% van de hoofdsom. Een en ander is afhankelijk van het exacte aantal schuldeisers dat straks wordt geverifieerd en de exacte hoogte van hun bedragen. De inschatting is gebaseerd op hetgeen nu bekend is.
Ik vertrouw u op dit moment naar behoren te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
P. Buijs
bewindvoerder*
In het gunstigste geval krijg ik dan toch wel 70 euro terug, wauw
Nou was het me daar niet om te doen, het bedrag dat wij kwijt zijn was te overzien in vergelijking met anderen. Maar goed alles wat er heel, heel misschien nog terugkomt is meegenomen!