Door een fout buiten mijn schuld wordt de post in Nederland teruggestuurd naar de afzenders.
Maar nu kan ik niet meer aan mijn geld komen omdat de Rabobank mijn rekening heeft geblokkeerd.
Je zou denken dat door een telefoontje aan de Rabobank met goede uitleg **en bewiijzen **het wel goed zou komen en ik weer geld kan opnemen, maar helaas is dat niet zo.
Vrijdag 21 mei 2010 zei een medewerker van de Rabobank dat mijn bankrekening geblokkeerd was, en toen legde ik het hem heel goed uit hoe de situatie in elkaar zat.
(het was geen identiteitskwestie, ze weten honderd procent zeker wie ik ben)
Hij beloofde dat mijn rekening die dag gedeblokkeerd werd, maar als de post van de Rabobank nog een keer werd teruggestuurd naar de Rabobank, werd mijn rekening definitief geblokkeerd.
Raar, maar ik had geen andere keuze om ermee akkoord te gaan.
Maar diezelfe dag werd mijn rekening weer geblokkeerd, omdat Interpolis ook de post teruggestuurd kreeg.
(logisch, iedereen kreeg mijn post teruggestuurd)
Dus deze telefonische afspraak werd niet nagekomen.
Ik word hier dus gestrafd omdat ik een verzekering via de Rabobank heb lopen bij Interpolis.
Het erge is doordat ik geen geld kon opnemen, dat ik vorige maand 3 dagen buiten in Bangkok moest slapen, wat echt levensgevaarlijk was en is, en ze waren van deze gevaarlijke situatie op de hoogte.
En nu kan ik geen geld opnemen om Thailand te verlaten.
Ook kan ik Interpolis niet meer betalen iedere maand. Ik vroeg aan de Rabobank of ze Interpolis wilde betalen, maar dat ging niet…
Doordat Interpolis niet meer betaald wordt, kan het zijn dat ik straks in Nederland geen geld meer kan claimen bij Interpolis (reisverzekering), hier wordt dus een smerig spelletje gespeeld.