Ik ben vandaag benaderd door iemand van MAX tv zijn er nog meer mensen hierover gemaild?
gr hummelientje
Ik ben vandaag benaderd door iemand van MAX tv zijn er nog meer mensen hierover gemaild?
gr hummelientje
Ja, ik ben vorige week benaderd, via de oproep op mijn weblog hebben ze mij gevonden. Je weet maar nooit wat het oplevert, we hebben niks dus minder als nu kan niet!
Grtz. Joke
Wij zijn ook benaderd door Max. Vind het prima als er aandacht aan besteed wordt en wellicht dat er daardoor meer druk op de ketel gezet kan worden. Heb hen het e.e.a. aan info gegeven.
Wij zijn ook benaderd door Omroep Max en we hebben ze onze ervaringen meegedeeld.
Hallo,
Wij zijn ook gedupeerd door Frits Broos. Wij zijn wel gegaan, gelukkig en hebben van 14 maart tot 23 april door Australië gereisd. We hebben er voor gekozen om toch de campers van Apollo te nemen, ze stonden nog voor ons gereserveerd. Wij zijn door Apollo zowel in Adelaide en Alice Springs als in Brisbane en Cairns heel goed behandeld. Het was natuurlijk chique geweest als ze ons de korting van DDU hadden gegeven, dat was echter niet het geval. Ook zij zijn gedupeerd door Frits. Dat geeft ze niet het recht om zo maar geld af te halen van creditkaarten. We hopen dat iedereen zijn geld ook terug heeft gekregen. Wij hebben ter plekke (opnieuw) betaald en zijn heel correct behandeld. We hadden voor ons gevoel wel speciale aandacht op de diverse kantoren, ze habben in Brisbane zelfs met z’n drieén meer dan een uur langer op kantoor gezeten om ons te helpen. Als we over 2 jaar weer gaan, zal Apollo zeker weer op ons wensen lijstje staan.
Nu maar hopen dat we van ons geld van Frits nog iets terug zien!!!
Henk en Marja.
Beste Henk en Marja,
Fijn te horen dat Apollo jullie wel goed behandeld heeft. Dat is echter geen garantie dat dit over 2 jaar weer zo is, denk namelijk dat het merendeels wel met deze zaak te maken heeft gehad dat ze zo poeslief zijn geweest. Er lopen namelijk verschillende zaken tegen Apollo en ze worden serieus van creditcardfraude beschuldigd, geen wonder dat ze dan poeslief gaan doen bij mensen die toch besluiten nog wel hun camper bij hun te huren en hun creditcard gegevens afgeven. Ze realiseren zich echt wel dat jullie hen helemaal niks meer verplicht waren en dat ze door deze hele zaak in een ontzettend negatief daglicht staan (en dat is nooit goed voor een bedrijf).
Neemt natuurlijk niet weg dat het wel heel fijn is dat jullie zo goed behandeld zijn want de hele zaak is al vervelend genoeg…
Heeft er verder nog iemand iets gehoord van MAX? Wij hebben alles opgestuurd maar niks meer gehoord… Zou het doorgaan?
Verder kregen we vandaag toevallig zowel een telefoontje van de ING bank dat de zaak is afgesloten en de creditcardbetaling is teruggedraaid. Wachten nog even tot we het zwart op wit hebben en dan kunnen we voorzichtig aan heel blij zijn dat het in het geval met de achteraf afschrijvingen met een sisser afloopt. Andere mensen ookal wat goed nieuws of lukt het bij andere banken/creditcardmaatschappijen nog steeds niet?
Succes iedereen, hoop dat jullie snel iets meer duidelijkheid krijgen van zuidweg en partners…
Groetjes
Dag allemaal,
Ook wij zijn na de eerste grote teleurstelling toch afgereisd naar Australie en hebben de campers (2 verschillende reizen door Austr.) opnieuw betaald, helaas. Uit een gesprek met een medewerkster van Apollo in Brisbane, bleek dat Apollo er zelf ook erg mee zit. Het is zeker niet netjes geweest om via creditkaarten het verschuldigde bedrag alsnog te innen, daar is iedereen het wel over eens. Maar de positie van Apollo is ook niet te benijden; immers zij kregen hun geld niet. (De korting die we kregen via D.D.U. liepen we mis en dat betreuren wij ook. Het had een soort Goodwill naar ons toe geweest, wanneer we die weer hadden gekregen).
Maar verder alle lof voor Apollo; alle medewerking was er, al onze wensen werden vervuld en toen bleek dat er een apparaat niet werkte en nog wat kleine ongemakken, kwam er zonder dat we daarom vroegen, een ruime refund.
Natuurlijk hebben ze wat goed te maken, dat weten wij ook wel, maar ze deden er alles aan om het ons naar de zin te maken.
En, hoewel ons vakantiebudget een stuk lager lag, hebben we een grandioze vakantie gehad!
Fer en Ank.
Hoi ja MAX tv gaat door ik heb volgende week een intervieuw bij mij thuis en 12 juli moet ik naar de studio.
Heeft verder niemand iets gehoord dan? Ze willen verschillende mensen uitnodigen en intervieuwen had ik begrepen.
Wel weer een bericht van Frits gehad dat het bedrijf dat de claims in behandeling heeft binnenkort contact opneemt ben benieuwd ff duimen maar dat we allemaal nog iets van onze centjes terug zien!!
hummelientje
Goede middag,
Wij hebben ook dat bericht van de “heer” Broos gekregen, maar er zit me iets dwars. In Middelburg gaat het verhaal dat deze “heer” in de tussen tijd gewoon een nieuwe baan heeft, zijn huis inmiddels verkocht heeft, waarvan de helft van de opbrengst naar zijn ex en de andere helft naar hem is gegaan. Hij plant een vakantie met zijn gezin op dit moment en zit nog steeds niet in die schuldsanering…! Dan is er toch straks bij hem niets meer te halen??? De opbrengst van het huis heeft hij aan ons beloofd als een begin van een aflossing. Weet iemand hier een antwoord op, voorop gesteld dat het waar is, maar ik sta nergens meer van te kijken. De “heer” Broos heeft ons met z’n vieren een 7.000,00 euro afhandig gemaakt en leeft nog steeds zijn gewone leventje met uitgaan en plezieren en zo. Terwijl hij ons zielige mailtjes stuurt over het bijstandsniveau waar hij straks in terecht komt, laat hij ons raden naar zijn huidige leefomstandigheden. Ik koop daar niets voor. Weet iemand hoe wij deze man nu eens op zijn plaats kunnen zetten en een halt toe te roepen aan zijn praktijk??? Aan de schandpaal met zo iemand!
Henk en Marja
Ik zou zeggen meld je aan bij omroep Max en doe daar je verhaal zodat het in het openbaar komt.
Hgr , Greetje.
zo dat is alweer een hele tijd geleden dat ik hier het topic geopend heb, zoals sommige misschien weten kregen wij een week voordat we zouden vertrekken het nieuws van Frits.
Inmiddels een zeer mooie reis door Australië gehad en nu weer aan 't werk. Tijd om weer geld te gaan verdienen want dat hebben we niet veel meer na een reis die zoveel meer heeft gekost als gepland. Net als zovelen hier.
Ik heb nog niet de tijd gehad om alle reacties te lezen, maar wij hebben in ieder geval ook regelmatig emails gekregen en nu 1 met de vraag of we ons actuele adres door kunnen sturen zodat Zuidweg & Partners aan het werk kan.
Wij hebben niks gehoord van Omroep Max maar ik zou graag ook willen laten weten hoezeer wij gedupeerd zijn geweest want hoe meer mensen, hoe meer kansen misschien. Ik verwacht eerlijk gezegd niks meer, qua geld, maar misschien kunnen we in ieder geval wel andere mensen voor zo’n situatie als de onze behoeden.
groetjes, Malou
Hallo medegedupeerden, goed bericht van EliseV ! Mooi dat ING de betaling definitief heeft teruggedraaid ! Ook goed om te horen dat Apollo creditcardfraude wordt verweten.
Wij zitten zelf bij Visa van de ANWB. Wij hebben ons geld wel terug sinds de betwisting in februari jl. Tot op heden hebben wij helemaal niets meer over de zaak vernomen van Visa. Blijft dus nog steeds spannend ! Hebben anderen al definitief bericht gehad van Visa ?
Ik zie jullie reacties graag tegemoet !
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Omroep Max;
Maandag 12 juli 2010 , 21.20!!
Groeten van Max;
Maandag 12 juli 2010 , 21.20!!
gefeliciteerd met je terugstorting van de Rabo!
Gefeliciteerd met de terugbetaling van de Rabo!
gefeliciteerd! ben echt blij voor jullie dat jullie je geld terug krijgen!
Zijn er nog mensen die net zoals ons hun geld niet hebben terug gekregen? Die dus betaald hebben maar vlak voor hun vakantie erachter kwamen en dus alles opnieuw hebben moeten betalen? Niet alleen voor campers maar ook voor tours/hotels e.d.?
Zou het fijn vinden om daarmee nog verder te praten. Ook al geven ze aan dat we er echt niks van moeten verwachten… 't gaat bij ons wel om meer dan 5000 euro… niet zomaar iets op het erbij te laten zitten. Krijg toch een beetje hoop als zo’n Omroep zo iets kan bereiken.
En ook al heeft dat geen nut, toch wel fijn om verhalen te blijven delen en elkaar op de hoogte te houden.
Groetjes, Malou
Gefeliciteerd met het terug storten van jullie geld door de Rabobank. Helaas zijn wij pas later op reis gegaan en hebben wij de campers “gewoon” opnieuw betaald en naar ons geld kunnen we…fluiten!
Met dank aan Frits Broddel!!!
Henk en Marja.
Wij kregen 1 week voor vertrek te horen dat er niet betaald was. We hebben de reissom dus nog een keer moeten betalen. In totaal €3800 :retard:
Beste medegedupeerden,
Heeft iemand eens nagedacht over het feit, dat indien je het geld hebt “teruggekregen” Apollo in staat is om je in Australie te registreren als schuldenaar. Geen probleem voor mensen die nooit meer een reisje willen maken naar dit overigens fantastische land. Maar op het moment dat je aan de grens komt, zul je echt het land niet inkomen zonder eerst de schuld in Australie af te lossen.
Deel jullie gedachten hierover aub.
Groet,
Maurice