De biechtstoel!!!

Semra herkenbaar, je denkt wat maken die dagen nog uit, maar die duren echt langer dan al die maanden bij elkaar! SUcces meis bijna!!!

imt ojeetje is het weer eens zover??!

druifje ach joh ga je deze week een uurtje minder leren en dan de badkamer doen!

MUTLU Al die maanden bij elkaar waren minder moeilijk dan deze laatste drie weken ik heb er altijd een hekel aan gehad die laatste 3 weken voordat je elkaar weer ziet dat de tijd plotseling schijnt stil te staan, maar dit keer de LAATSTE keer is het echt een SLIJTAGESLAG voor ons beide…

Sterkte Semra, weet dat het enkel je gedacht is, de seconden tikken even snel weg! En elke seconde is er eentje!

Ik biecht op dat ik even last heb van een dipje en daarom even niet op ww kom… maar ik hoop er snel weer bovenop te zijn!
Het dipje is gekomen door gisteren met mijn vrienden weg te gaan, en alle koppeltjes elkaar constant aflikte, en ik erop moest kijken. Bovendien vertrok een vriendin haar liefje voor een week op vakantie, waarop zij tegen ons zij : MIJN VRIEND GAAT GEWOON WEG VOOR EEN WEEK!!! DIT IS MOORDEND, IK OVERLEEF DIT NIET! EEN WEEK IS ZO LANG!

Toen kwam de dip :frowning: :smiley:

fieeh meis,
**
je ziet thuis toch niks anders dan een lebberend stel? Ik ga expres niet met stelletjes op stap om dat soort dingen te voorkomen! Prima dat iemand een stel is, maar ik hoef niet te zien hoe ze elkaar opg**len!
En dan die uitspraak… tja zij voelt dat zo… jij weet dat een week makkelijk te overleven is! Stap uit die dip, zonde van je tijd meissie!!! Over een tijdje ben je weer lekker bij je man en dan kan je een visum aanvragen voor 2 of 3 mnd en dan kan jij alles doen waar je zin in hebt!!!

Mutlu, inderdaad… ik doe m’n best om uit de dip te stappen hoor :smiley: zal best ook wel lukken, aangezien het afscheid deze keer wel goed zat, en ik met een lach het vliegtuig ben opgestapt :smiley: als dat gebeurt dan zit het wel goed ;)! De dip zal wel van korte duur zijn, maar het afscheid wordt toch elke keer zwaarder … op een keer wil je gewoon samen blijven! Jammer genoeg zit dat er voor de eerste 2 jaar nog niet in om definitief samen te zijn, dus het moet gewoon nog even zo !

lieverd ik heb pas gehoord dat je askim 3 mnd in be mag komen, dan 3 maand terug moet en dan zo weer 3 mnd mag komen, dus dit is ook de weg die ik tijdelijk ga bewandelen… en eigenlijk wordt ik daar wel vrolijk van, want in die 3 maand kun je mooi even je eigen dingen doen, waar je met je askim niet aan toe komt!
Je weet dat de situatie zo is… het is niet anders of je moet stoppen met je studie en die kant opgaan, maar dat is ook niet wat jij wilt en ja liefje je kunt niet alles hebben in het leven…(helaas)

Mutlu, nééé studies opgeven is geen optie :smiley: komt niet in me op hoor! Helemaal niet!! NOOIT ! :smiley: En inderdaad, je kan niet alles hebben in het leven. Geduld is een schone deugd ;)! En het maakt de liefde misschien ook wel groter :D, toch hoop ik dat jij en B echt wel bijna voorgoed samen kunnen zijn hoor! Bah, altijd 3 maanden terug naar Turkije … maar goed, dan kan jij ook weer even die kant op :wink: niet?

nee hihi dat weet ik dat je studie opgeven geen optie is :wink:
en tja ik hoop het ook hoor, maar als dit een tussen oplossing moet zijn, so be it!! Ik ben er van overtuigd dat waar een wil is een weg is, hoe moeilijk soms ook. En ik weet nu al dat het straks weer raar is zonder b, maar daar ga ik nu nog lang niet aan denken! En jij hebt het moeilijk zonder E, maar over een tijdje ben je weer heerlijk bij hem en kan je genieten van je man naast je en tot die tijd genieten van het mooie weer en de studie boeken en alles wat er verder nog te beleven valt!!! :smiley: komt wel goed schatje

1 like

Je zou denken dat het makkelijker wordt als je langer samen bent dat je went aan het gemis dat je went aan het niet bij elkaar zijn, maar het tegenovergestelde is waar. Het wordt alleen maar zwaarder je bouwt iedere keer alleen maar meer op om te moeten missen. Je band wordt sterker het gevoel dat je hem nodig heb om ECHT blij te zijn, dat je leven veel meer zin heeft samen dat wordt alleen maar sterker… Toch is het zoals het is en moet je het daarmee doen dat weten we allemaal. Denk aan de positieve dingen want iedere keer dat je elkaar weer ziet is weer bijzonder weer spannend weer TIJD samen die je zo ontzettend koesterd en waar je weer met een mooie glimlach op terug kan kijken. Voor iedereen onder ons komt er een moment van het starten van je leven samen tot die tijd weten wij wat het is om ECHT van elkaar te genieten als je samen bent!!! En als je leven samen begint zal je nog regelmatig aan deze mooie momenten van de start van je relatie terug denken :slight_smile:

Sterkte Fieeh je komt er echt wel samen met je lieve askim!!!

Semra, zo’n mooie woorden, en zoooo waar! Ik weet niet meer wat zeggen nu :blush: :smiley:
Jij weet ook wat het is natuurlijk, maar jullie tijd samen nadert nu echt wel!! Nog 9 nachtjes alleen slapen!!! :smiley: Ik gun het je van harte !
En natuurlijk kom ik wel weer snel uit deze dip! Dank je voor de ontzettend lieve woorden, die gelden voor iedereen van ons!

Fieeh Ik weet ook wat het is en hoe het voelt en straks kan ik je vertellen hoe het voelt als het dan toch echt begint want weet je dat is nog echt niet te bevatten en heel erg vreemd en raar… :slight_smile: Voor ieder onder ons waarvan de relatie sterk genoeg is komt die tijd ook voor jou :slight_smile:

ik biecht op dat ik het heerlijk vind dat mijn askim er is, maar echt de balen krijg van de hele dag turkse muziek!!! :smiley: ik weet dat steef daar ook last van heeft hahhahhaa

Hahaha luistert hij echt naar niets anders? Tijd netjes verdelen hoor!

Gezellig toch turkse muziek! :wub:

ja cyn best gezellig, maar vanaf dat hij opstaat tot hij naar bed gaat staat er turkse muziek op… dus begint een beetje te vervelen!

liesje hahaha mijn muziek staat op in de auto, want daar heb ik gelukkig geen turkse muziek, dus zo zijn de rollen verdeeld :wink:

Mutlu Veel de deur uit met DE AUTO :wink: hahaha :smiley:

Ik biecht op dat ik verdomde last heb van me hormonen ben alles behalve in me hum en lichtelijk onmogelijk voor mezelf al laat staan voor me omgeving :wink: Moet zo een sticker op me rug plakken BLIJF UIT DE BUURT!!!

Semra: dat is alleen niet handig voor de mensen die je van voren benaderen… Misschien kun je dan ook die sticker op je buik plakken… (sorry dat is flauw!) :kus:

Ik biecht op dat mijn hand nu al vastgeplakt zit aan mijn blackberry… Zo tof! :smiley:

Cynthia hahahahah Nou RUIMTE zat voor MEERDERE stickers :wink:

ja daarom… Dan is iedereen gewaarschuwd! :wink: Nog even meis… Dan kunnen jullie je wondertje vast houden! :slight_smile: