De biechtstoel!!!

Wat heb jij voor vandaag op te biechten??
Het kan vanalles zijn!

ik begin wel:

ik biecht op dat ik dit onderwerp gestolen heb van een ander forum :smiley:

ik heb heerlijke chocolade truffels gehaald!!! En me tel niet opgenomen toen askim belde :wink:

IK HEB GEDAAN ALSOF IK VOOR SCHOOL AAN HET WERKEN WAS :smiley: , maar stiekem was dit niet zo :blush: , ook heb ik véél te véél gegeten, en nu moet ik nog naar een winterbarbeque :D!

Ik heb weer eens nieuwe kleren gekocht terwijl ik tegen Angela gezegd had dit niet te doen…haha

hahahah

Foei Mirke…:mad::smiley:

Ik heb niets op te biechten…ben gewoon een braaf meisje…

Angela jij een braaf meisje? ben je vandaag zeker een keertje braaf geweest…hahahah

ik moet opbiechten dat ik er totaal anders over denk, dat angela helemaal niet zo’n engeltje is dan dat ze zegt dat ze is. En ik moet opbiechten dat ik echt al veel gegeten heb en zin heb in nog veel meer pffff

Mutlu HUH ik mist ergens iets wat heb je in godsnaam veel gegeten angela?? God ik ga het nog een keer lezen snap er niks van

Ja ja het kwartje valt :smiley: :smiley: :smiley: je hebt al veel gegeten en zin in nog meer hahaha ik vat hem hoor

ik biecht op dat ik jullie verwaarloos…sorry…!!!
xxx

ik biecht op dat ik veel te veel mee ga slepen naar NL morgen!
en ik biecht op dat we weer nieuwe lampen hebben gekocht voor in huis, terwijl het geld eigenlijk op was (met creditcard…) want als we terugkomen zullen die lampen uitverkocht zijn…

Filiz nou inderdaad :smiley: :smiley: :smiley: toch zijn we je nog steeds niet vergeten en miste we je scherpe opmerkingen bij onze discussiegisteren :wink: Denk wel dat het een goed teken is dat we je niet veel zien dan heb je het waarschijnlijk lekker druk met je mannetje en je eigen leven!!!

1 like

ik biecht op dat ik me zo waardeloos voel dat ik niet eens zin heb om te reageren vandaag… wie weet over een weekje weer!

:kus:

Mutlu :kus:

Ik biecht op dat ik net een heel pakje zure matten op heb :slight_smile:

En nu ga ik sporten met een vrienden…hmm rare combi eerst volvreten en dan sporten haha…

en daarnaast biecht ik op dat ik het jammer vindt dat ik hier zo weinig ben, maar gewoon echt bijna nooit tijd heb!

@Mutlu: knuffel!

liza idd jammer, maar wie weet vindt je weer een keer tijd!

ik biecht op dat ik eigenlijk even het een en ander moet opruimen voor vanavond, maar nog niet gedaan heb!

Ik biecht op dat ik dit een grappig draadje vind en dat ik stiekem meegelezen heb!

En dat ik lui op de bank lig terwijl ik zou moeten stofzuigen…