ach jenny het is toch donker je kunt beter zuigen als het licht is buiten ![]()
(goed excuus??)
hola ik voel weer een conversatie over lollyâs en komkommers aankomen lol2
Het is gewoon te vroeg donker!
Maar aangezien ik dit weekend geen tijd had omdat ik moest leren en de rest van de week werk, doe ik het nu maar ff snel. Het kan er alleen maar beter van worden ![]()
Ik biecht op dat ik me al heel de dag aan het volproppen ben met snoep, en nu als gevolg tandpijn en buikpijn heb!! ![]()
liesje ik moet opbiechten dat ik best een dirty mind heb, maar dit keer had ik het echt gewoon over stofzuigen!!
jenny idd veel te vroeg donker! ik ben ook een beetje aan het opruimen, maar stofzuigen doe ik als ik me morgen beter voel dan wel!
fieeh oei oei vooral tandpijn is niet best, succes
Ik heb turkishe airlines wat armer gemaakt(mijn tas was beschadigd)
Nieuw heb ik mijn tas bij een âaction winkelâ gekocht voor 17.50euro
Toen ik terug arriveerde op schiphol,heb ik voor mijn beschadige tas 35euro gekregen!!
georgessiam.
Ivonne Smits.
Georgessiam: zooo jij komt er goed vanaf ![]()
ik biecht op dat ik jullie mis
dat ik steeds denk, vanavond kom ik op WW maar het dan toch niet doe.
En dat mijn (ex)askim allemaal van die âp*rnowijvenâ (maar echt dan he) op facebook toevoegd en op hun fotoâs reageert. En dat ik een afkeer van hem krijg door dat.
dus nu kan je 2 tassen kopen voor de volgende keer hahaha!
Ik biecht op dat ik nu al heel stiekem nieuw personeel aan het aannemen ben, die straks mijn zaak over kunnen nemen voor de tijd dat ik er niet ben, of als ik ermee stop het met goed vertrouwen kan achterlatenâŠAlleen niemand weet van mijn reisplannen richting Turkije ![]()
gul goed bezig!!!
en het voordeel van opbiechten is dat je er niet meer alleen mee zit ![]()
ik moet opbiechten dat ik vanavond zou gaan koken en gezond voor mezelf zou zijn nu ik ziek ben, maar het is patat geworden met een aangebrande kipburger⊠dus echt gezond was het niet :(:(![]()
Haha ach zie het zo: patat wordt gemaakt van aardappels (heel gezond, volgens de geleerde) en kip is het meest veelzijdige stukje vlees, KIP!!
Beterschap!
dank je hahahaah ja en de patat uit de oven dus een stuk gezonder dan vanuit het vet
je hebt gelijk
haha
Ugghh dat is echt mottig
ik zou zeggen misschien goed dat het ex-askim is maar daar heb je ook weinig aan ![]()
Ik biecht op dat ik vandaag echt geen zin hebt om te werkenâŠTis dat is geen voldoende verlof hebt anders had ik het wel gewetenâŠhihi
ik biecht op dat ik turks toch wel een verrot moeilijke taal vind!
angela
zet hem op meid!
Ik biecht ook op dat ik dat turks verrot moeilijk vindtâŠ
Maar Mutlu we komen er wel hoorâŠmisschien niet zo snel als we willenâŠmaar uiteindelijk spreken we het vloeiendâŠlol2
@Mutlu & Angel!! het komt helemaal goed met die turkse taal van jullie!! Ik hoop ook over tien jaar het vloeiend te spreken haha!
Ik biecht net als angel op dat ik zo geen zin heb, sta in een ander filiaal en het is hier uitgestorven :S
ik biecht op dat ik blij ben dat ik morgen niet om 9 uur hoef te gaan schoonmaken ![]()
Ik biecht op dat ik me helemaal het rambam gewerkt heb vandaag en sommige dingen beter niet had kunnen doen want merk ik nu de gevolgen van AU ![]()
Dat van die turkse taal hahahahh bij mij staat het in pauze
:D:
maar komt helemaal goed hoor van uitstel komt afstel âŠ
Ik biecht op dat ik nog te weinig aan mijn turks hebt gedaanâŠshame on me