Last van een dip (je)

Iedereen heeft het wel eens… Een dip!!!

Wil je er over praten kan dat overal natuurlijk, maar misschien is het handig dat er een topic voor komt aangezien we er helaas allemaal wel eens last van hebben en dan kunnen we elkaar steunen!:kus:

Goed idee van je Mutlu.
Als jij het dipje bent dan ben ik het sausje

hahhahhahaaha janne toch!!! :D:D ik doe liever niet aan dipjes :wink:

Ik ben nieuw hier, maar ik zal me toch even voorstellen.
Ik ben Renate, 18 jaar en woon in Den Haag.
Ik ben in mei 8 dagen naar Turkije, Gümbet geweest.
Fantastische vakantie gehad en een leuke vakantieliefde aan over gehouden.
We hebben veel contact gehad de afgelopen tijd en ik heb besloten nog een keer terug te gaan, want het was veel te kort.

Ik heb zondag (na 100x aan hem gevraagd te hebben of het ok was en of hij het wel leuk vond) mijn reis teruggeboekt.
Nu heb ik sinds maandag al niks meer gehoord en voel me hier een beetje rot over… Ik weet dat hij heel hard moet werken (lange dagen) maar het voelt gewoon even niet goed.

Sorry voor mijn gezeur, maar ik ben blij dat ik het even ergens kwijt kan.

renate allereerst welkom hier!!
**
kan me voorstellen dat het niet fijn voelt!! heb je voor die tijd elke dag contact gehad of zaten er toen ook dagen tussen? Het kan van alles zijn: geen tijd om te bellen, geen bel te goed, internet cafe dicht tegen de tijd dat hij klaar is met werken allemaal dingen die in het toerisme heel normaal zijn. Maar hou in je achterhoofd dat het ook iets anders kan betekenen, maar ga er niet als eerste vanuit!!! Kijk even hoelang het duurt voor hij contact neemt en probeer hem ook te bellen om te horen waarom hij niet beld, of neemt hij zijn telefoon niet op??

Hoi Mutlu,

toen ik net terugkwam duurde het 4 dagen voordat hij op msn kwam. Toen zat er soms een dag tussen en dan kwam hij weer. Nu is het drie dagen en dat maakt me onzeker, maar misschien heeft hij geen geld meer. Ik had hem toen een paar keer geprobeerd te bellen op verschillende tijdstippen, maar hij nam nooit op. Bellen naar Turkije is ook voor mij niet goedkoop.
Ik denk dat ik inderdaad gewoon maar moet afwachten en hij zal er wel een reden voor hebben. Ik lees hier allerlei verhalen dat turken “players” zouden zijn en dat maakt mij nu nog onzekerder… Ik wacht morgen maar weer af of hij online komt.
Hij heeft niet veel geld dus smsen is voor hem natuurlijk ook duur. En ik weet niet wat de prijzen in internetcafé’s zijn daar. Hij verdient 20 lira per dag…

renate er zitten players tussen! absoluut, maar die zitten hier ook! Jij kunt overigens wel heel goedkoop naar turkije bellen, door een lebara kaart aan te schaffen, dat kost 10 euro en je krijgt dan 7,50 btg. Dus uiteindelijk kost het je 2,50. Dan als je voor 10 euro opwaardeerd krijg je 20 euro en het kost je ongeveer 3 cent per minuut! Dat je het even weet! :slight_smile: heb je al geprobeert om 2 uur in de nacht? want dan zijn ze vaak net klaar met werken… of net een uurtje later!

Kijk meis je weet het nooit, het kan zijn dat hij met je speelt, maar het kan ook echt zijn dat hij gewoon geen tijd heeft, dit zijn de moeilijkste maanden voor de meeste dames hier en die moet je door zien te komen!! Wacht even af en hoor wat hij te melden… reageert hij helemaal niet meer, dan moet je het bij een mooi vakantie liefde laten en een vriendin mee vragen nog een keer met je mee te gaan naar turkije!

1 like

Gümbet :wub: feels like home to me!

Meid wat Mutlu ook al zegt… probeer het een keer s’nachts… Mag ik vragen of hij in een hotel of bar werkt? Dat kan natuurlijk ook verschil maken!

Hij werkt in een hotel.
Wat is dan precies het verschil als ik zo vrij mag zijn haha!

cyn die zie ik ook niet helemaal, want players zitten overal en eerlijke ook…of is het in gumbet anders???

Nee haha zeker niet… Maar als hij in een bar werkt misschien tot 4/5 uur s’nachts… dan kan hij natuurlijk ook niet opnemen om 2 uur s’nachts en kun je beter overdag bellen :wink:

ooooooooooooooh whahahahahah ja zo had ik hem niet bekeken :D:D:D:D:D

Haha ik bedoelde het dus niet verkeerd hoor… Mijn ex komt ook uit Gümbet he… :wink: Dus vandaar dat het mijn thuis is… en natuurlijk heb je ook daar slechte mannen (ken er genoeg haha) maar ook super goeie! :slight_smile:

1 like

Ik snap het! Ik weet dat hij 's morgens vroeg begint (rond een uurtje of 7-8) en 's avonds is het altijd anders… Ik wacht vanavond maar weer af of hij online komt. Misschien had hij geen geld. Bedankt voor jullie tips/adviezen. Voelde me een stuk beter!

ik zag alleen het verband niet ik weet dat jij er net zo over denkt als mij over wel of niet slechte mannen! Maar ik denk huh wat is het verschil tussen hotel en bar, maar hahahaha jij bekeek hem heel anders :wink:

renate grote kans dat hij geen geld heeft voor internet cafe en de meeste cafe’s sluiten om 1 uur, dus als hij tot 2 of later moet werken dan kan zijn dat hij wel wilt, maar niet kan en oja ik moet je ook nog zeggen dan 4 van de 6 keer er iets aan de hand is met de telefoon, laten liggen batterij leeg, gestolen uitgeleend ga zo maar door! Succes meis als hij echt om je geeft hoor je zsm van hem, zo niet dan ben je meer waard om je druk te maken om hem!!

De internetcafe’s in gümbet sluiten inderdaad rond 12/1 uur volgens mij… Dus de kans is gewoon aanwezig dat hij tot laat moet werken, en geen beltegoed heeft. Gebeurd mijn vriend ook vaak… Ik zou me nog niet zo’n zorgen maken meid!

1 like

Ja, ik heb last van een dip! Alweer 2 weken alleen nadat mijn askim 3 maanden in NL is geweest en we nog 10 dagen in TR hebben doorgebracht. Ik (en hij ook) word gek van het gemis. Kan er niet aan wennen.
Hij is keihard Nederlands aan het leren en ik ben keihard bezig om af te studeren. Dat heb ik nodig om zo snel mogelijk een vast contract te krijgen. En ja hoor… scriptie van de week afgekeurd. Goed gekeurd door mijn begeleider, afgekeurd door de beoordelaar. Ik zeg: ga nooit bij InHolland studeren.
Dus een dip nu. En askim missen en onzeker of ik dit schooljaar afstudeer. Dus ook onzekerheid over het visum van mijn askim. Pffff ik kan er slecht tegen.
Getsie wat een negatief gepraat trouwens van mijn kant… moest er wel even uit.

sterkte meid! ga zo snel mogelijk je scriptie aanpassen, als je die kans krijgt dus even hard studeren! uiteindelijk komt alles goed zolang je je best doet! hou je daar maar aanvast. :kus:

Dank je. Ja ben hard aan het werk met de verbeteringen. Dat verdrijft de tijd en de gedachten ook wel weer een beetje. Maar toch… het blijft moeilijk.

• 36 dagen… laten we positief blijven!